![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.reuters.com/article/us-u...-idUSKBN2782NB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als dan 85% democratisch stemt in 2016 (de stad) en dit nu per brief doet, dan zijn percentages van 80% normaal en niet verdacht. Dit werd al tig keren uitgelegd maar jij blijft dezelfde plaat draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je de straight party vote doet dan krijgt Trump nog je stem. In het andere geval moet je iemand kiezen van een andere partij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uitzondering. In Georgia waren er 2 senatorzetels te verdelen dus daar wel per partij 2 kandidaten (1 per zetel). Maar hier is geen straight party vote. Laatst gewijzigd door Ferre : 11 november 2020 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je "naamstem" doet, dan ga je individueel kiezen voor elk van die dingen. Het lijkt mij logisch dat als je voor "naamstem" gaat, dat is omdat je NIET alle stemmen voor dezelfde partij wil doen, anders is het toch simpeler van SPV te doen, nee ? Dus lijkt het mij perfect logisch dat als er veel SPV republikeinen zijn, bij de naamstemmen juist WEINIG Trump zal zitten. Immers, wie zou een naamstem uitbrengen op Trump ? Niet veel republikeinen he, die doen dan gewoon een SPV. Die gaan niet voor een naamstem gaan dan. De enigen die dus naamstemmen uitbrengen voor trump, zijn democraten die toch Trump willen en dus gaan naamstemmen. Veel zullen dat niet zijn. Als er weinig republikeinen zijn, zullen er niet veel MEER democraten zijn die voor Trump stemmen, maar aangezien er op de verticale as het aantal republikeinse SPV stemmen AFGETROKKEN wordt, ligt dat gewoon hoger op de diagonaal. Maw, de diagonaal is gewoon "een constante fractie naamstemmen voor Trump". En dat komt dus van "democraten die Trump stemmen vs republikeinen die Biden stemmen". Dat kan best een constante verhouding zijn he. En dat is die diagonaal. Citaat:
Iemand die Republikein stemt (SPV) stemt automatisch ook op Trump. Iemand die nominatief op Trump stemt, daarvan weet je niet wat het is. Maar dat is *vermoedelijk* geen republikein, want die zou dan SPV gedaan hebben he. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het vreemd dat die 23277 all-Biden votes nog niet ter sprake zijn gekomen.
op 11/4/2020 8:48:16 PM zijn er dus 23,277 stemmen binnen gekomen van district Philadelphia en die waren (OH MY GOD) allemaal voor Biden. FRAUDE! Ik zal zij die speuren naar fraude even laten onderzoeken.
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan dus geen late stembrieven, enkel late tellingen volgens de plaatselijke telwetten PA: stand volgens Fox news -live updates- Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2020 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is alleszins meer dan de 0,5% drempel voor recount.
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "open borders" van soros zal er wel niets mee te maken hebben, zeker?
![]() |
#352 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
president: Trump (R), Biden(D), Patrick senaat: Jack (R), Joe (D), Mary congress: Jane(R), Charles (D), Winnie Oftewel ga je voor naamstemmen: dan moet je 3 onafhankelijke stemmen uitbrengen, bijvoorbeeld, Trump, Joe, Winnie. 3 kruisjes, of bollekes of wat het ook is. Oftewel neem je een SPV: bijvoorbeeld R: dan is dat automatisch Trump, Jack, Jane. een kruisje of bolleke of wat het ook is. Wat die gast in die video doet, is eerst alle SPV stemmen bekijken, en zien welke de fractie R is. Dan gaat hij kijken bij de naamstemmen welke de fractie Trump keuzen zijn (zonder die eerdere SPV stemmen te bekijken he), en trekt daar de fractie Trump SPV stemmen van af. Zijn onderliggende verkeerde aanname is dat mensen in zelfde verhoudingen voor Trump zouden stemmen bij SPV (dus R) en bij naamstemmen. Maar het is uiteraard zo dat dat omgekeerd werkt ! Republikeinen die voor Trump willen stemmen, gaan heel ondergerepresenteerd zijn in de naamstemmen omdat ze dat al via een SPV stem doen. Dat is wat hij vaststelt, en hij vindt dat eigenaardig. Maar ik vind dat perfect logisch dat er totaal geen correlatie is tussen de naamstemmen voor Trump en de hoeveelheid republikeinen. In tegendeel zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat zijn ze verbaasd dat er grootschalige fraude zal gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Knock yourself out: http://www.pacourts.us/assets/opinio...42321.pdf?cb=1
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dit een flagrante tegenstrijdigheid is. Illegalen kunnen niet stemmen bovendien zijn hun eventuele kweekresultaten maximum 4 jaar oud. Er zijn eerder tiener idioten die nu stemgerechtigd zijn en naïef stemmen. Het is een feit dat zwarten en latino's etc op termijn een meerderheid gaan vormen in Amerika. Een blanke president zal een uitzondering worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 11 november 2020 om 20:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() oh nee, wapens zijn toch, wel, gevaarlijk, hé, toch?
ik heb er ooit eens eentje gehad, nen blaffer. Manman, als't weekend was, en die ging uit, jongen, dan konde maar beter opzij gaan staan. Nu heb ik een machete. Véél rustiger. Die kunde op tafel leggen 's vrijdags, en 's zondagavond heeft die geen vin verroerd. toffe, péé, machetéé ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 november 2020 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |