![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb het nagekeken. Ik was fout met mijn 'verbetering'. Sorry. Maar voor de rest sta ik beresterk.
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op de kern van de zaak ga je niet in. Je argument dat enkel de echte moordenaars iets te verwijten valt, klopt niet. Die verklikkers zijn evenzeer schuldig, de aanstokers ook, diegene die onderduik adressen geven aan terroristen, en ook al diegenen die in enquêtes zeggen dat ze sympathie hebben voor IS, Al Quaeda en soortgelijk vuil. En het is niet alleen terrorisme, wie homo's in elkaar slaat is ook schuldig, wie vrouwen terroriseert omdat ze zich niet sluieren, etc. Het is een veel grotere kring van schuldigen. Het is precies niet dat terrorisme de enige vorm van misdaad is.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 januari 2021 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik fout ben dan heb ik daar absoluut geen moeite mee om dat toe te geven.
Citaat:
Citaat:
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 2 januari 2021 om 22:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | ||
|
![]() Citaat:
De vraag is niet of elk van die 50 miljoen moslims zich persoonlijk met daden schuldig gemaakt heeft. Vergelijk het met een klas waarin er 2 pestkoppen zitten, een stuk of 10 slachtoffers, een handjevol sympathisanten van de slachtoffers, en de rest meeheult met de pestkoppen. Dan kun je wel zeggen dat enkel die 2 pestkoppen schuldig zijn, maar het is die medeplichtige houding van zij die meeheulen met die pestkoppen die het mogelijk maakt. En zij hoeven die slachtoffers niet persoonlijk af te ranselen, hun stilzwijgen spreekt boekdelen. Citaat:
Denk bijvoorbeeld aan kindermisbruik, als vroeger een leraar zich daaraan vergreep, dan werd het kind niet geloofd, ook niet door de ouders, want de leraar had aanzien. De groepsdynamiek die de boel ontkent, en weigert te geloven dat de leraar zoiets kon doen, maakt dat het misbruik ongestraft blijft, en zich kan blijven herhalen. Nochtans hebben die ontkenners zelf dat kind niet misbruikt, en ze hebben die leraar ook niet geholpen. Het stilzwijgen en respect, bewondering of ontzag van die gemeenschap maakt dat zij die wel geweld plegen, zich gelegitimeerd weten.
![]() |
![]() |
#346 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]() Citaat:
Ik toon wel degelijk aan dat uw stelling demagogie is, u geeft de indruk dat ik zou moeten van elke moslim afzonderlijk bewijzen dat hij zelf een bom gelegd heeft, en anders zijn ze allemaal onschuldig. Dat is natuurlijk nonsens. Ik geef de uitleg van een groepsdynamiek, maar u hebt geen tegenargument, alleen maar een dwaze meme. De spoeling is weer erg dun bij de moslimvriendjes.
![]() |
![]() |
#348 | |
|
![]() Citaat:
Isabelle A krijgt wat boegeroep tegen zich, maar komt dezelfde avond ongeschonden thuis en doet de volgende dag weer losjes haar ding. Die van die karikatuur geraakt nooit meer thuis.
![]() |
![]() |
#349 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Tenzij die cijfers uw ongelijk aantonen, zoals bij een enquête, dan zijn ze plots van geen tel meer.
En zoals gewoonlijk antwoordt u niet op de vragen. U beweert de Universele Verklaring voor de Rechten van de Mens met plezier te tekenen, maar die zijn dus niet wat moslimlanden aanvaarden, die willen een eigen versie, die veel minder rechten inhoudt voor niet-moslims, voor vrouwen, enz. U geeft geen enkel antwoord op die tegenstelling. Grappig dat u het over de rechtsstaat heeft. In uw locatie staat "Ottomaanse Rijk", u weet toch ook dat dat Ottomaanse Rijk waartoe u zichzelf rekent, helemaal geen democratie was. De christenen waren er tweede rangs burgers, die moesten extra belasting betalen, en niet-gelovig zijn lijkt mij in een dergelijk regime levensgevaarlijk. En de naam die u zelf gekozen heeft is Emperor Ke'Nan, klinkt ook niet echt als een fan van de democratie. Ik vind overigens een zekere Kenan Evren terug, een Turkse antidemocraat die aan de macht kwam na een militaire coup. Dat is dus de leugenachtigheid van uw discours. De mensenrechtenverklaring met plezier ondertekenen, om al die mensenrechten te gebruiken met als doel een moslimstaat waarin die mensenrechten voor een groot stuk opgeheven worden. Citaat:
Stroman argument. Gelieve mij niet op één hoopje te gooien met anderen, ik denk nog altijd voor mezelf, en qua verdachtmakingen ben jij ook weer bezig miljoenen kiezers over dezelfde kam te scheren.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 januari 2021 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
Boegeroep is dan "ongelofelijjk kwetsend", maar onthoofd worden is dan plots niet zo erg...
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zitten goeie en slechte dingen in de UVRM. Universele rechten kunnen enkel maar liberty rights zijn, geen claim rights. En de UVRM bevat claim rights. Die zijn verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leven is een strijd tussen strategieen. De maatschappij is een arena. Meer is er niet aan. Een "leider" is gewoon een heel grote speler in de arena, meer niet. Hij is tegelijkertijd partij en mag de regels uitvaardigen, wat een enorm competitief voordeel geeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2021 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga dat verwijderen. Dan is dat misverstand uit deze forumwereld. Verder daag ik u uit om in mijn duizenden berichten op dit forum iets te vinden wat uw insinuaties bevestigen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
Een meisje van 16-17 intimideren, man, daar waren ze groots in. Ze zullen achteraf thuis nogal fier geweest zijn ! Trouwens in deze draad gaat het over het neonazisme binnen het Vlaams belang / blok. Niet over de islam. Dus uw aandracht van die ene Mohamed is totaal naast de kwestie en zo off topic als het maar kan zijn !
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#357 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb dergelijke mensonterende bagger nog nooit uit het klavier van een niet-extreem-rechts persoon zien komen. Geef mij een verwijzing waar ooit iemand die geen extreem rechtse prietpraat verkoopt op dit forum ooit heeft gezegd dat onthoofd worden plots niet erg zou zijn ?
![]() |
![]() |
#358 | ||||
|
![]() Citaat:
Er zijn al onderzoeken geweest in Groot-Brittannië, maar ook hier in België. Ze hebben hier al een paar keer gestaan, de manier waarop moslims sympathie tonen voor IS, de sharia willen toegepast zien, geen gelijke rechten voor LGB... willen, het zijn geen hersenschimmen. Citaat:
Diegene waarvoor de radicale boodschap bedoeld is, krijgen ze, de anderen krijgen te horen dat het maar een grapje was. En nog maar 17 jaar 'aan het provoceren' dus... Citaat:
Citaat:
Ik heb nog wel iets beters te doen. Het gaat niet over terrorisme alleen, het is het soort maatschappij dat de moslims willen vestigen. Dat is geen democratie met gelijke rechten voor iedereen, maar een maatschappij met dhimmi's.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 januari 2021 om 10:12. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Zo letterlijk komt het er niet uit, maar als je ziet hoeveel begrip ze wel hebben voor IS vechters (dat zijn direct 'slachtoffers' die meegelokt zijn door ronselaars), of hoe gauw ze proberen de schuld bij de slachtoffers te leggen ("misschien had hij die cartoon niet moeten tonen, feitelijk heeft hij geprovoceerd", etc.), dan zie je wel dat ze het met veel welwillendheid aanvaarden.
![]() |
#360 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg overigens niet dat het zo simpel is dat je gewoon even zo'n aristocraat aan de top moet zetten, ik heb u namelijk ook al eerder het verschil met collectivisme uitgelegd. Ik kan er niet aan doen dat de waarheid zich niet laat terugvertalen naar iets wat binnen je axiomatiek past. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 januari 2021 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |