![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Apothekers weten dat te bevestigen.
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is bewezen dat vaccineren werkt maar doe het dan ernstig, niet op z'n Belgisch ..... https://www.hln.be/binnenland/deze-t...ting~a816f4ce/ Wat moet je hier nu weer van maken; We hebben een planning na meer dan jaar maar hij klopt niet?
![]() |
![]() |
#346 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() concreet voorbeeld uit mijn omgeving, middelbare leeftijd, gezond:
- covid besmet (en ziek) - viertal maanden later, gevaccineerd - ruim een maand later, terug besmet (en terug even ziek) (ben zelf helemaal geen anti-vaxxer - maar ook geen fanatieke believer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is de persoon die jij daar aanhaalt oftewel een pechvogel, oftewel heeft die een immunitair probleem he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is echter heel onwaarschijnlijk, mijn huisarts kon het ook moeilijk geloven. Dus waarschijnlijk was het in 1 van die 2 gevallen toch een ander virus. Maar gezien er toch niets getest wordt is dan onmogelijk te weten te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zo een gevoel dat het vaccineren met AZ zelf de oorzaak is van de stijging van het aantal gevallen. Hier in België willen ze doen geloven dat het de scholen zijn of de Britse variant, maar als je de cijfers bekijkt zou het wel eens AZ zelf kunnen zijn die de Britse variant aanmaakt en verspreid van gevaccineerde naar niet gevaccineerde.
Als je naar cijfers kijkt van alle landen dan gaat het verhaal van de scholen niet op. Zelfs ons grote voorbeeld land Noorwegen kent nu een even grote stijging als België, terwijl ze het daar een heel jaar hebben kunnen buiten houden en nu plots zouden ze het niet meer kunnen. En ik denk dat sommige landen dat doorhebben en het verhaal van de trombose is beter te vertellen dan dat ze de mensen met iets inspuiten dat ondertussen zorgt dat de ongevaccineerde gaan sterven doordat niet iedereen op het zelfde moment kan worden ingespoten. Edit. In de UK viel dat niet op omdat ze midden in de grote golf vaccineerden. Je zag daar ook wel plots een grote sprong naar boven, maar dat konden zij doen laten geloven dat het door de Kerstmis kwam. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 16 maart 2021 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan: vroeger had ik inderdaad wel de indruk dat sommigen zich bij concerten of zo per se hoorbaar wilden maken door te hoesten. Dat begint dan bij 1 persoon en geleidelijk lijkt iedereen op slag besmet. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 16 maart 2021 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |