![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. De linkiewinkies weten beter wat Tom Van Grieken of Bart De Wever zeggen en denken, dan Tom Van Grieken en Bart De Wever zelf.
En als het in de kraam van de linkiewinkies past, dan moet je teksten letterlijk lezen, en als het niet past, dan moet je ze naar de geest lezen. En omgekeerd. Altijd wat er in hun kraam past. Als ze maar kunnen reutelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 augustus 2022 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik het altijd vreemd gevonden dat politieke tegenstanders de grens mogen aangeven wanneer deze tegenstanders extreem zijn of niet. ik geef een voorzet; patrickve stelt; open grenzen, open blaffers. Een perfect libertarisch standpunt, overigens. Is dat extreem-rechts? De staat is eigenaar van uw lichaam, en kan U dus dwingen een medisch experiment te ondergaan. Is dat extreem-links?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 augustus 2022 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de belgicisten eens beginnen met daar maatregelen tegen te nemen ! Belgie is een land zonder grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() Open grenzen, gesloten portemonnee. Dat lost alles in 1 klap op.
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schuim dat hij opwekt bij de zelfverklaarde deugmensen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tom Van Grieken plat stampen!!! Grrr, grrr, grrrrrr… En daarna: ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Citaat:
Communisten in de praktijk.
![]() |
![]() |
#351 |
|
![]() DS:
Zuhal Demir trekt de lijn: ‘Er gaapt een gigantische kloof tussen het mensbeeld van N-VA en dat van Vlaams Belang’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
wat is het mensbeeld van vlaams belang?
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal geen antwoord krijgen, kan ook niet, het zijn nietszeggende modernismen.
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort schuim. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, Van Grieken is ne veelste brave mens.
Ik zag 'm liever toen hij nog Zwanworstjes ging uitdelen & wat militanter was. Hij is goed op weg om dezelfde - bijna, maar nog niet helemaal - politieker te worden als de rest van dat wereldvreemd, hypocriet, zakkenvullend, liegend uitschot. Gelukkig hebben we Filip & Dries nog die de naakte waarheid in hun criminele smoelen durft te smijten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 augustus 2022 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem is evengoed dat Demir die uitspraak kan doen, zonder gechallenged te worden. Het probleem is evengoed dat establishment-media en politiek inning met mekaar verweven zijn, en dat men van de media-kant dus geen "controle op politieke uitspraken" meer mag verwachten. 90% van de bevolking hangt aan de lippen van de establishment-media. ![]()
![]() |
![]() |
#357 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
90 % van de media zijn wel links en 'woke'.
![]() |
![]() |
#358 | ||
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220818_93551301 Dat terwijl de N-VA een afvaardiging heeft op het feestje van de anti-homopartij in Polen. Zou Zulma Rendier oh sorry, mevrouw Demir daarvan dan niet op de hoogte zijn ? Zou mevr Demir dan niet weten dat ook binnen haar partij een hoop nazi-sympatisanten zitten ? https://www.apache.be/gastbijdragen/2020/12/02/143698 Tja mevr Demir en haar mensbeeld....zo verschillend moet dat niet zijn natuurlijk. Als N-VA en VB samen op het anti-homo feestje in Polen zitten. VB spreekt van verbroedering Is mevr Demir dan echt niet op de hoogte van de dingen in haar partij ? https://www.gva.be/cnt/dmf20220818_92100136 Citaat:
De aanstelling van Schild en Vriend Jeroen Bergers als N-VA jongerenvoorzitter was dus niet wegens zijn bekering....het was gewoon een typisch N-VA manouvre om toch maar de extreem rechtsen binnen de eigen partij te houden. Wever kan nog veel huichelen over nooit met het huidige VB....hij heeft zijn geloofwaardigheid voorbij het laagterecord gestuurd.
![]() |
![]() |
#359 | |
|
![]() Citaat:
Dus waarom stelt niemand haar die vraag? Wat IS het mensbeeld van NVA en wat IS het mensbeeld van Vl belang? Dus ofwel kletst ze niet uit haar nek, en stelt ze dat zij voor een kleine overheid is, voor het absolute recht op zelfbeschikking en eigendom van het eigen lichaam (wat ik overigens ook niet van het Vl belang te horen krijg) ofwel is Demir de ZOVEELSTE die de bevolking woke-onzin op de mouw speldt, "om er toch maar bij te horen." en ja, 90% van de bevolking trapt daar gewoon in, in die zever. bah.
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat iedereen er zich van bewust is dat mijn posting grappig bedoeld was...
Je weet maar nooit... sommige mensen zijn griezelig ernstig! ![]() ![]() ![]()