![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hier vind je wat het VB over oxfam denkt. allemaal loze beweringen, die de reputatie van oxfam schaden. en door oxfam zo door het slijk te halen, zorgen ze er voor dat oxfam jaarlijks heel wat giften misloopt, waardoor ze minder mensen kunnen helpen. dat vind ik persoonlijk zum kotsen, maar dat vinden de forumblokkertjes allemaal maar normaal. dat een organisatie een eenmalige gift van een hypocriete partij die hen door het slijk haalt weigert, dat vinden ze dan wel hemeltergend. het VB speelt weer een vuil spelletje, en jullie belonen ze er nog voor ook. |
|
![]() |
![]() |
#342 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#344 |
|
![]() Eigenaardig dat er hier geen of weinig belangbusters zijn die erkennen kunnen dat oxfam en cons. een kemel van je welste hebben geschoten.
Het Belang zoekt zijn slachtofferrol zelf op? Larie, het wordt er keer op keer met de neus op gedrukt. 13 juni heeft bewezen dat demonisatie via media contraproductief is. Straks kan het Belang nog zijn veroordeling in kaderen en als een diploma aan de muur hangen... ![]()
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, aan de andere kant vind ik uw oordeel over de houding van 12-12 wel fijn: door het geld te weigeren helpt men inderdaad de slachtoffers niet. Hopelijk zegt u dan ook: "Oxfam, nu heb je de slachtoffers in Azië pas ècht gehlopen! Ik hoop dat jullie trots zijn op jezelf..." Door geld te weigeren, helpt men ze in de getroffen gebieden immers niet. |
|
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vooroordelen toch... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#351 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#353 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste opmerking in deze thread van mijn kant : VB maakt me ziek met hun spelletjes, Oxfam maakt me ziek met hun spelletjes.
|
![]() |
![]() |
#356 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() Vlaams Belang (VB) denkt nog na aan wie de partij ,,een substantieel bedrag voor de slachtoffers van de ramp in Zuidoost-Azië'' zal schenken. De kans is klein dat het Tsoenami 12-12 wordt.
,,We willen dat ons geld voor de volle honderd procent bij de mensen terechtkomt, en niet in de zakken verdwijnt van enkele goedbetaalde ontwikkelingshelpers'', luidt de motivatie. Gistermorgen besliste de VB-partijraad dat hij een groot bedrag - ,,hoe groot hoeft niemand te weten'' - zal schenken aan de slachtoffers van de tsoenami. Maar Tsoenami 12-12 , de grote solidariteitsactie die heel het land heeft gemobiliseerd, krijgt dat bedrag wellicht niet op de rekening. VB-voorzitter Frank Vanhecke: ,,U weet toch dat Oxfam mee in die actie zit? We maken er geen geheim van dat we niet veel vertrouwen hebben in die organisatie.'' Op zijn website zegt het Gentse VB-lid Tanguy Veys onverbloemd dat ,,de extreem-linkse organisaties Oxfam die allesbehalve humaan is'' deel uitmaakt van Tsoenami 12-12, waardoor dat consortium voor hem niet de moeite waard is. Een standpunt dat de partij deelt, dixit Vanhecke. Vlaams Belang voelt er veel voor zijn geld te geven aan het volksnationalistische humanitaire Volk in Nood (VIN). Die vzw heeft weliswaar nog geen projecten lopen in Zuidoost-Azië - hij richt zich naar de Balkan met zijn acties - maar wil best wel enkele niet-gouvernementele organisaties zoeken die daar goed werk leveren. Vanhecke: ,,Zij garanderen dat de volle honderd procent van het geld bij de slachtoffers terechtkomt. Dat is het belangrijkste.'' (FrP) Het gaat dus om de onderlijnde stukken (als het onderlijnen lukt ?)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#358 |
|
![]() 1ste onderlijnd stuk.,,We willen dat ons geld voor de volle honderd procent bij de mensen terechtkomt, en niet in de zakken verdwijnt van enkele goedbetaalde ontwikkelingshelpers'', luidt de motivatie.
Bon willen we zo iets niet ALLEMAAL ? Als Oxfam zich hier la aangesproken voelt... tja 2de onderlijnd stuk : ,,U weet toch dat Oxfam mee in die actie zit? We maken er geen geheim van dat we niet veel vertrouwen hebben in die organisatie.'' Eerlijkheid siert de mens vind ik. Of mag men geen enkele kritiek uiten op een organisatie ? Wat met de vrijheid van meningsuiting ? Overlaatst leverden hier sommige mensen kritiek op het RK omdat die bij hun beslissing bleven om bloed van homo's te weigeren bij bloeddonatie. Is dat dan ook door het slijk halen van het RK ? Misschien heeft het RK daardoor ook wel giften mislopen ? 3de onderlijnd stuk : Op zijn website zegt het Gentse VB-lid Tanguy Veys onverbloemd dat ,,de extreem-linkse organisaties Oxfam die allesbehalve humaan is'' wat is het probleem ? dat hij Oxfam extreem links noemt ? Kom nou dat mag toch. Oxfam mag extreem links zijn dat is geen probleem. Als men aandachtig leest dan geven sommige "linksen" hier effectief toe dat oxfam serieus links is. Ik vind dat goed dat oxfam dat openlijk zou zeggen. Men hoeft daar toch niet beschaamd voor te zijn ? Dan zegt men ook dat dit een "publieke aanval" zou zijn. Nu lees ik dat het op de website van Tanguy Veys staat.... Tanguy who .... ? Met andere woorden : hoeveel mensen hebben die woorden gelezen alvorens oxfam ze zelf in de openbaarheid heeft gebracht ? 1, 2, 5, 10 ... mensen misschien ? Of staat de website van die Veys in de top 5 van Belgies meest bezochte sites ? Dus zo publiek was die aanval niet. Ik denk dat oxfam een stok gezocht heeft en gevonden om zichzelf een aureool aan te meten van "zie eens hoe flink en hoe politiek correct wij wel zijn...." Dat ze zichzelf daarbij uiteindelijk hun vinger in het eigen oog hebben gestoken tot aan hun elleboog dat is dan weer typisch iets voor hetgeen "extreem-linkse" organisaties doen in hun strijd tegen het Vlaams Blok Belang....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#359 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|