![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
D�*t is nu eens echt de taal van de werkgever van meer dan 30 of zelfs 100 jaar geleden. (Zie film Daens, Woeste wou ook van de vakbond niet weten omdat hij de uitbuiting van de werkmensen maar normaal vond.) Proficiat, je vertoeft in goed gezelschap! PieterP zal het graag horen.
![]() |
![]() |
#342 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle respect maar u bent diegene die profiteert van de arbeid van uw personeel, niet andersom. Het is het personeel die uw boterham verdient. Wat niet wil zeggen dat jij niet zou werken uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Propageert u dan lijfeigenschap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Minister
|
![]() Heel dat gebekvecht in die luchthaven komt me de strot uit!Een bedrijf waar zoveel mensen hun boterham verdienen moet gewoon goed bestuurd worden,maar dat is in België weer niet mogelijk precies.
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#348 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bedrijf heeft verplichtingen naar zijn cliënten toe en moet deze zo goed mogelijk waarmaken. Daarvoor neemt het medewerkers aan die geacht worden daarbij te helpen. In ruil daarvoor krijgen werknemers een al dan niet riant loon, meestal in verhouding tot de prestaties en de winsten van het bedrijf. Geen enkel bedrijf werkt om verlies te maken behalve in rode paradijzen misschien. Lang geleden geloofde ik ook in die rode sprookjes. Ondertussen heb ik geleerd dat mijn rode broeders ook vooral proberen hun medemens uit te buiten, liefst de zwakkeren (de andere werkslaven) natuurlijk. Zeker al wanneer ze ook nog wat gespaard hebben na een leven hand werken. Dan worden het plots rijke kapitalisten waar geld te rapen valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
btw ik heb u een vraag gesteld: wat doet u eigenlijk voor de kost? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
gelieve u te onthouden van de traditionele truccen van de marxistische dialectiek. doe tenminste de moeite om te lezen wat er op de regels staat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 16 juli 2005 om 00:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vindevogel geeft zelf toe dat ze in haar verlof naar de luchthaven is gekomen nadat ze een oproep had ontvangen dat het te warm was. Zij heeft haar colleg's aangezet om daarom het werk neer te leggen. Een andere effectieve methode ware geweest dat ze de personeelsdirecteur vanuit haar woning had opgebeld met de vraag of de eis dat er bij een temperatuur van 26 graden er voldoende dranken en rustpauzes werden voorzien. Dit was blijkbaar reeds wel het geval... Spaar ons van uw desinforamtie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er was geen spontane democratische meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#356 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik heb toch wat meer gelezen en vooral concreet gedaan en gereliseerd dan die ouderwetse marxisten in plaats van maar teorien te debiteren waar geen kat in gelooft. welke strekking is jullie bende? leninist, stalinist? neen beter trotskist, dat was een zuivere, alhoewel... ja maoist. dat is die vent die op dat plein in Peking zoveel studenten heeft laten neerschieten. o ja, die waren bezig met hun intelectuele dorheid een beetje te verfrissen. weet je wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bagageafdeling is een gevoelig veiligheidsitem, als je dat maar weet. Niet om het even mag daar werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ACV man Weltens heeft dit bevestigd. Gelieve de zaken weer niet anders voor te stellen. Overigens is het niet aan ons om te oordelen, wel aan een arbeidsrechtbank. U gaat echter voortdurend door met uw desinformatie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 16 juli 2005 om 01:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat u het nog altijd niet begrepen hebt. Toevallig ben ik economist, toevallig ben ik actief bezig geweest in één en ander en toevallig heb ik ook de verantwoordelijkheidszin gezien en meegemaakt van sommigen in de christelijke arbeidersbeweging rondom de moeiljke periode van de devaluatie van de Belgische Frank in 1981 wanneer de verworven rechten een desdanige schuld hadden doen ontstaan dat we moesten devalueren. Meer kan ik op dit ogenblik niet schrijven uit reden van privacy. U blijft echter maar doordrammen in een verouderde dialectiek. Ik adviseer u toch dringend- wanneer u teminste het cd&v vaandel wil dragen, om het recente boekje van Yves Leterme te lezen bij wijze van re- thinking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dat die niet verstuurd werd door een syndicalist (en gefutseld heeft met de tijd)? [size=6]P[/size]as op, ik beweer niets, éh kameraden... Ik kan enkel maar zeggen dat men met dat ras niets kan uitsluiten (ik heb er genoeg gekend... van die onverantwoorde gasten... Uiteraard zit er hier en daar wel een normale bij ![]() [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 16 juli 2005 om 08:39. |
|||||
![]() |
![]() |