Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2005, 22:31   #341
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
-Neem die 2 dan weg uit mn post;wat te zeggen van de rest?
op www.supportthetruth .com staat o.a. een film over Pearl Harbor-ik zou zeggen bekijk em eens voor je een oordeel velt over de voorkennis over Pearl Harbor.Waarop baseer jij je kennis omtrent Pearl?
-JFK zag dat McGeorge Bundy(Bundy Bloodline en Skull&Bones)zijn National Security Advisor de bevelen van William Averill Harriman(die in de tijd met Bush en co de nazis gefinancierd heeft) volgde ipv de zijne.Kennedy wou terugtrekking van 1000 VS troepen(begin oktober 1963 beslist) tegen eind 1963 http://john-f-kennedy.net/nsam263.htm Kort erna werd hij vermoord.
http://demopedia.democraticundergrou...hp/Vietnam_War
interessante link...toont niet specifiek aan denk ik dat Kennedy volledige terugtrekking eiste mr wel dat hij inging tegen de belangen van de agenda van de andere Big Fish...toont aan waar hij heen wou vind ik.
De rest is al even erg. Ik heb noch de tijd noch de goesting om alles te gaan opsommen.
Wat Pearl Harbor betreft kan ik u verzekeren dat ik zeer vertrouwd ben met de geschiedenis van WOII. De oorlog tegen Japan behoort niet tot mijn vakgebied (dat is eerder Amerikaanse diplomatieke geschiedenis), maar ik ben vertrouwd met de literatuur. Het verhaaltje over de "voorkennis" is zou oud als de straat. Het dook al op bij de initiële onderzoekscommissie van het Congres. Beard en Tansill, die al hun kunnen als revisionistische historici bewezen hadden in hun werk over WOI, zorgden voor de standaardwerken voor de revisionistische school m.b.t. Pearl Harbor. 60 jaar historisch onderzoek heeft daar geen spaander van heel gelaten.
Voor vragen over de juiste toedracht inzake WOII verwijs ik meestal door naar een algemeen standaardwerk, zoals bv. Gerhard Weinberg's A World At Arms, één van de beste overzichten van WOII. Als u toch nog meer in detail over Pearl Harbor wil lezen zijn er zeer veel boeken. Zo los uit de pols kan ik u o.m. Gordon Prang's At Dawn We Slept aanbevelen. Elke respectabele historicus die dit bestudeerd heeft komt tot dezelfde conclusie: er zijn heel veel fouten gemaakt in Washington (oorlogen bestaan voor 75% uit fouten), maar van één of ander plan om de aanval te "laten" gebeuren is niet het minste bewijs.

Wat Kennedy betreft, ook daarover bestaat ondertussen reeds een berg literatuur. Laat ik het gewoon bij wat feitelijke gegevens houden:
-) toen Kennedy President werd waren er minder dan 1.000 Amerikaanse soldaten in Viëtnam. Gedurende de tweeënhalf jaar dat Kennedy president was verhoogde hij spectaculair en constant het aantal troepen (tot meer dan 16.000 in 1963) en breidde hij hun taken gevoelig uit;
-) Kennedy voerde in 1960 campagne o.m. op basis van de eis om meer bewapening en hij zette dit inderdaad in de praktijk om. Hij begon een massale opbouw van de militaire strijdkrachten en verhoogde de defensie-uitgaven in elk jaar van zijn presidentschap. Enkel tussen 1964 en 1965, dus na Kennedy's dood en tijdens Johnson's eerste jaren, kwam er een kortstondige daling van de militaire uitgaven.

Dit is het verschil tussen geschiedenis en mythevorming. Het ene is gebaseerd op feiten en grondige analyse van feiten. Het tweede is gebaseerd op de denkbeelden en fantasie van lichtjes gestoorde mensen ?* la Oliver Stone en co.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 23:07   #342
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Als u wil weten hoe Stonehenge en de piramiden in Egypte gebouwd werden stel ik voor dat u zich ter plekke begeeft. Men weet zelfs vanwaar de steen komt. Hoe die getransporteerd is. Enz. Ik zie ook niet zo goed wat het grote mysterie is ivm het feit dat mensen er in de oudheid in slaagden om wat steentjes op of naast elkaar te plaatsen.
Ik zie niet in waarom ik zo'n trip moet maken om daarnaar te gaan kijken.
Best dat die stenen vandaar komen.
Daar gaat het mij ook niet om, waar het me wel om gaat, nogmaals, en die vraag heeft u vakkundig ontweken is hoe het ging.
Trouwens ... die steentjes waar u het zo categoriek over heeft wegen wel enkele tonnetjes, vooral die van Stonehenge zijn niet de minste: 25 ton en 6 meter hoog....
Die komen trouwens niet van in de buurt, maar van Zuid Wales, zo'n 200 ?* 300 km verder. Kan u verklaren hoe ze die stenen op hun plaats hebben gekregen?
En hoe ze dan daar ook nog een laagje stenen bovenop hebben kunnen leggen, horizontaal op de verticale?

Citaat:
Atlantis is wel degelijk een mythe. Het beste bewijs is dat u niet één bewijs vor het bestaan ervan kan aanhalen. Thera daarentegen is geen mythe. We weten precies wat daar gebeurd is.
Van Thera heb ik eerlijk gezegd nog nooit is gebeurd.
Van Atlantis kan men zogezegd geen bewijs aanhalen, eerlijk gezegd was ik aan het wachten totdat u dat zou zeggen ... Over Atlantis wordt gewoon geen bewijs in de openbaarheid gebracht, het wordt gevonden en doodgezwegen ... maar het onderzoek naar Atlantis is verder gegaan, en wel met een heel nieuw uitgangspunt: Atlantis werd altijd gezocht op die plaatsen waar men dacht dat Plato naar verwees in zijn dialogen (Atlantische Oceaan of Middelandse zee) maar er werd nooit rekening gehouden met het feit dat toen de kaarten heel anders lagen. (Het gaat over zo'n 11 000 jaar geleden volgens de dialogen van Plato). Maar intussen zijn de continenten heel wat verschoven en zien de wereldkaarten er heel wat anders uit. Als men dit in rekening bracht kwam men heel nieuwe gegevens uit, namelijk dat Atlantis ergens zou hebben gelegen waar nu Japan lag. Dat werd onderzocht, en leidde tot deze website: www.atlantis.org .

Citaat:
Wat tenslotte de archeologie betreft. Ik heb het genoegen (door privé-omstandigheden) heel wat vooraanstaande archeologen uit de hele wereld ontmoet te hebben. Het gaat om een collectie van bijzonder egocentrische mensen waarvan er geen drie zijn die elkaar kunnen luchten. Het idee dat zij een soort samenzwering zouden kunnen vormen is gewoon belachelijk.
Ik ben blij dat u dat genoegen heeft.
Ik ken zelf ook een aantal archeologen, eerder toevallig, het zijn bijzonder boeiende en gepassioneerde mensen vind ik, by the way.
Maar, ik bedoelde geen samenzweringstheorie. Het zijn niet de archeologen die bepalen wat er in het nieuws komt bijvoorbeeld. Heb je naar die ene website gekeken met 'bizarre archeologische vondsten'? Allemaal heel merkwaardig en toch op z'n minst interessant noemen?
Nochtans heb ik over geen enkel van die vondsten of merkwaardigheden ooit iets in mijn (ASO) geschiedenisboeken gezien... Dat bedoel ik.
En in dit kader trouwens kan ik wel vatten met Pindar, /\|cazar enzo bedoelen met het feit dat wij 'gestudeerden' alleen maar bepaalde dingen hebben gestudeerd, alleen de dingen die in 'het algemene beeld' passen (en in concreto bedoel ik hiermee het beeld van een mens die evolueert naar weinig beschaving en primitieve middelen, naar een beschaafd wezen dat zich omringt met hoogtechnologische snufjes.
Oud 2 augustus 2005, 23:49   #343
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?

Citaat:
Citaat:
Hmm
Afgestudeerd aan Yale, geschreven voor de NewYorker ... inderdaad ... een echte tv story roddeltante ... 8)
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by whoisy on 03-08-2005 at 00:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Citaat:
tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?

Citaat:
Citaat:
Hmm
Afgestudeerd aan Yale, geschreven voor de NewYorker ... inderdaad ... een echte tv story roddeltante ... 8)
[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Citaat:

Citaat:
Citaat:
Hmm
[/size]
[/edit]

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.

Laatst gewijzigd door whoisy : 2 augustus 2005 om 23:50.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2005, 23:53   #344
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
In wat verschilt de menselijke voet van dat van de chimpansee of de bonobo ?

Hij is veel complexer.

Waarom is de poot van alle mensapen die hier heden nog rondlopen niet verder geëvolueerd ( en de tijdspanne is toch in hun voordeel, gezien de klik bij de mensen veel vroeger is gekomen ) zodat ook zij zouden kunnen rechtlopen ?

Toen ik nog op de univ zat, heb ik verschillende lezingen bijgewoond ( oa. door leden van de theosofische dinges ) in deze materie: het klopt van geen kanten, het rammelt keihard.

Gezond boerenverstand zegt: als de mens kon rechtlopen, moest de mensaap ondertussen ook al meegeëvolueerd zijn.

En de sprong van apenvoet naar mensenvoet is enooooooooorm.
De mensenvoet is gefabriceerd in de ruimte, door aliens met 3 voeten die ere eentje teveel hadden, en die achteraf gekweekt hebben met ... ja, met wat eigenlijk op de planeet die nu Aarde genoemd wordt?

Bewijzen, waar zijn ze, O Grote /\|cazar?

Evolutie is richting "kiezen", daar stap "je" zomaar niet vanaf. Evolutie "weet" niet welke de beste oplossing is, op voorhand. Misschien daarom dat mensapen veel steviger gebouwd zijn, veel krachtiger zijn wat betreft spieren, maar minder qua intelligentie.

Gezond boerenverstand zegt: niet de sterkste wint het laatste gevecht, maar de meest inventieve.

Tjonge jonge jonge...[edit]
[size=1]After edit by whoisy on 03-08-2005 at 00:57
Reason:

Citaat:

Hij is veel complexer.

Waarom is de poot van alle mensapen die hier heden nog rondlopen niet verder geëvolueerd ( en de tijdspanne is toch in hun voordeel, gezien de klik bij de mensen veel vroeger is gekomen ) zodat ook zij zouden kunnen rechtlopen ?

Toen ik nog op de univ zat, heb ik verschillende lezingen bijgewoond ( oa. door leden van de theosofische dinges ) in deze materie: het klopt van geen kanten, het rammelt keihard.

Gezond boerenverstand zegt: als de mens kon rechtlopen, moest de mensaap ondertussen ook al meegeëvolueerd zijn.

De mensenvoet is gefabriceerd in de ruimte, door aliens met 3 voeten die ere eentje teveel hadden, en die achteraf gekweekt hebben met ... ja, met wat eigenlijk op de planeet die nu Aarde genoemd wordt?

Bewijzen, waar zijn ze, O Grote /\|cazar?

Evolutie is richting "kiezen", daar stap "je" zomaar niet vanaf. Evolutie "weet" niet welke de beste oplossing is, op voorhand. Misschien daarom dat mensapen veel steviger gebouwd zijn, veel krachtiger zijn wat betreft spieren, maar minder qua intelligentie.

Gezond boerenverstand zegt: niet de sterkste wint het laatste gevecht, maar de meest inventieve.

Tjonge jonge jonge...[/size]

Citaat:

Hij is veel complexer.

Bewijzen, waar zijn ze, O Grote /\|cazar? [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door whoisy : 2 augustus 2005 om 23:57.
Oud 3 augustus 2005, 00:00   #345
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik zie niet in waarom ik zo'n trip moet maken om daarnaar te gaan kijken.
Best dat die stenen vandaar komen.
Daar gaat het mij ook niet om, waar het me wel om gaat, nogmaals, en die vraag heeft u vakkundig ontweken is hoe het ging.
Trouwens ... die steentjes waar u het zo categoriek over heeft wegen wel enkele tonnetjes, vooral die van Stonehenge zijn niet de minste: 25 ton en 6 meter hoog....
Die komen trouwens niet van in de buurt, maar van Zuid Wales, zo'n 200 ?* 300 km verder. Kan u verklaren hoe ze die stenen op hun plaats hebben gekregen?
En hoe ze dan daar ook nog een laagje stenen bovenop hebben kunnen leggen, horizontaal op de verticale?

Van Thera heb ik eerlijk gezegd nog nooit is gebeurd.
Van Atlantis kan men zogezegd geen bewijs aanhalen, eerlijk gezegd was ik aan het wachten totdat u dat zou zeggen ... Over Atlantis wordt gewoon geen bewijs in de openbaarheid gebracht, het wordt gevonden en doodgezwegen ... maar het onderzoek naar Atlantis is verder gegaan, en wel met een heel nieuw uitgangspunt: Atlantis werd altijd gezocht op die plaatsen waar men dacht dat Plato naar verwees in zijn dialogen (Atlantische Oceaan of Middelandse zee) maar er werd nooit rekening gehouden met het feit dat toen de kaarten heel anders lagen. (Het gaat over zo'n 11 000 jaar geleden volgens de dialogen van Plato). Maar intussen zijn de continenten heel wat verschoven en zien de wereldkaarten er heel wat anders uit. Als men dit in rekening bracht kwam men heel nieuwe gegevens uit, namelijk dat Atlantis ergens zou hebben gelegen waar nu Japan lag. Dat werd onderzocht, en leidde tot deze website: www.atlantis.org .

Ik ben blij dat u dat genoegen heeft.
Ik ken zelf ook een aantal archeologen, eerder toevallig, het zijn bijzonder boeiende en gepassioneerde mensen vind ik, by the way.
Maar, ik bedoelde geen samenzweringstheorie. Het zijn niet de archeologen die bepalen wat er in het nieuws komt bijvoorbeeld. Heb je naar die ene website gekeken met 'bizarre archeologische vondsten'? Allemaal heel merkwaardig en toch op z'n minst interessant noemen?
Nochtans heb ik over geen enkel van die vondsten of merkwaardigheden ooit iets in mijn (ASO) geschiedenisboeken gezien... Dat bedoel ik.
En in dit kader trouwens kan ik wel vatten met Pindar, /\|cazar enzo bedoelen met het feit dat wij 'gestudeerden' alleen maar bepaalde dingen hebben gestudeerd, alleen de dingen die in 'het algemene beeld' passen (en in concreto bedoel ik hiermee het beeld van een mens die evolueert naar weinig beschaving en primitieve middelen, naar een beschaafd wezen dat zich omringt met hoogtechnologische snufjes.
Hoe zijn die stenen van stonehenge geplaatst zoals ze nu staan?

Les 1: Er bestaat geen graviteit. Die stenen zijn dus steentjes die door de eerste de beste baby kunnen worden geplaatst.

Waarom ze nog niet zijn weggevlogen bij het ontbreken van zwaartekracht, dat is zelfs voor Pindar een raadsel.

Oud 3 augustus 2005, 00:10   #346
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik weet op dit moment geen alternatief mijn beste. Ik ken geen theorie die alles ineens kan verklaren en die ook nog eens aan aanneembare criteria voldoet qua geloofwaardigheid en wetenschappelijkheid... Ik weet het dus niet.

Darwin's theorie is misschien een deel van de waarheid, maar is zeker niet waterdicht mits hij duidelijk niet strookt met bepaalde vaststellingen.
Ik ben geen creationist en heb het nogal moeilijk met zulke 'all-inclusive' theorieën. Hoe kom je trouwens aan het getal '6000 jaar geleden'? Van de Aarde is toch bewezen dat ze veel ouder is? Of werd ze zo geschapen dat het leek dat ze veel ouder was om ons op een dwaalspoor te brengen ? ...
Maar allé zeg, de oerknal-theorie is ook niet waterdicht, zullen we dan ineens maar aannemen dat de NWO het heelal heeft uitgevonden?

Oud 3 augustus 2005, 00:13   #347
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, maar ik betwijfel sterk als ik deze bronnen ineens van het internet kan plukken, tenzij na heel veel zoekwerk. Het gaat hier niet bepaald meer om basiskennis vrees ik.

Ik zal dus stukjes uit mijne cursus moeten citeren. En ik heb nu ff geen zin om daar door te gaan bladeren (het gaat niet over één stuk, het staat verspreid in de hele cursus), die bron kan dus nog ff op zich laten wachten, but ... I'm working on it.
(Laat maar iets weten als 't erop lijkt dat ik 't vergeten ben).
Niks citereen, Groentje-18, want dat komt allemaal van proffen die in het NWO-complot zitten, gewild of ongewild. Niettemin is dit "voorgeschotelde kennis" die op scholen wordt onderwezen om de "mensen" op een dwaalspoor te brengen.
Allé, volgens /\|cazar toch.

Maar, op een of andere manier vermoed ik dat je dit wel mag citeren van hem zonder belachelijk gemaakt te worden voor "diplomastaarder", vermits dit in zijn kraam past...

Dit wordt gewoon hilarisch

Oud 3 augustus 2005, 00:18   #348
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Ach kijk. Die boeken verkopen als hete broodjes: "Orion Mysterie"; "Holy Blood, Holy Grail"; etc.;etc.
Sprookjes verkopen beter dan echte geschiedenis en echte wetenschap.

Misschien moeten we op dit forum een speciaal sub-forum oprichten: "X-files" voor onze conspiracy-believers en consoorten.
Tja, mijne kleine van 4 jaar gelooft ook dat er een echte boze wolf in de bossen hier rondloopt die op meisjes met rode kapjes op jaagt.

Sommigen ontgroeien deze fase blijkbaar nooit !

Oud 3 augustus 2005, 00:24   #349
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ik noem even enkele wereldschokkende gebeurtenissen die duidelijk door machtige mensen in de juiste positie in de doofpot gestopt zijn en voor de massa angstvallig worden verborgen...

De moord op JFK....wie gelooft in godsnaam dat Lee Harvey Oswald J. F. K. vermoordde en daarbij alleen handelde...geen motief..wie had wel motief?Kennedy wou de Vietnam oorlog stoppen;ging niet akkoord met Operation Northwoods;wilde de CIA opsplitsen;wilde de staatsschuld laten verdwijnen door het geld te veranderen waardoor de Federal Reserve bankiers 100en miljarden verloren...
Ik ben ook van mening dat Oswald niet de dader is. Maar soit.

Je vraagt "wie had wel motief"!

De financiële oorlogsmachine.
De cia.
Bankiers.
...

Dat zijn vele verschillende mogelijkheden.
Of wordt dat voor de gemakkelijkheid allemaal maar meteen op de NWO-hoop gegooid?
Zo van, er bestaat twijfel over iets, we zullen het maar in het NWO-hoekje dumpen...?

Oud 3 augustus 2005, 00:26   #350
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik denk dat de elite internet onderschat heeft. Ze heeft nooit kunnen voorstellen hoe dynamisch het kan aangewend worden.
Onderschat?

Bon, dus we kunnen Bill Gates en een stuk of wat andere ontwikkelaars al schrappen als NWO-lid.[edit]
[size=1]After edit by whoisy on 03-08-2005 at 01:26
Reason:

Citaat:
Ik denk dat de elite internet onderschat heeft. Ze heeft nooit kunnen voorstellen hoe dynamisch het kan aangewend worden.
Onderschat?

Bon, dus we kunnen Bill Gates en een stuk of wat andere ontwikkelaars al schrappen als NWO-lid.[/size]

Citaat:
Onderschat?

Bon, dus we kunnen Bill Gates al schrappen als NWO-lid.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door whoisy : 3 augustus 2005 om 00:26.
Oud 3 augustus 2005, 00:33   #351
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat zal wel het cijfer 11 geweest zijn. Daar is er inderdaad veel om te doen. Voor de vrijmetselaars/illuminati is 11 een symbolisch belangrijk getal.

Op 11 september gebruikte George H.W. Bush New world order in zijn speech, op 11 september werd het Pentagon ingewijdt. De organisatie 11 11 11, op 11 november hadden we wapenstilstand, op 11 september werd Allende omvergeworpen, etc
Het nummer 11 viel 319 in de lotto.
Zitten zij nu ook mee in het complot?

Oud 3 augustus 2005, 00:53   #352
whoisy
Gouverneur

Standaard

Tijd om te gaan slapen, het lezen van deze thread was, alweer, lachen geblazen.

Morgen een drukke dag op het NWO-hoofdkantoor.

Oud 3 augustus 2005, 01:28   #353
ggolsteyn
Schepen

Standaard NOVUS ORDO SECLORUM- zie one-dollar-biljet.

Beste allemaal,

Ik dacht dat ik hier weer terug in een site van ufolovigen gevallen was!

Je kan over de Nieuwe Wereldorde, Neue Weltordnung, New World Order wel iets vinden als je met Google intikt:

NOVUS ORDO SECLORUM
Al het gespuis van de huidige wereldmacht komt te voorschijn!

En als je deze week een tweede maal intikt is er weer een nieuw pak informatie.
Je zal er de Lodge322-SKULL&BONES vinden met Bush én Kerry, De BILDERBERGERS, de Joodse wereldlobby B'NAI B'RITH en nog vele andere.
Loges, waar alleen de hoogste graden de geheimen mogen delen zoals J. BUCK, een grote logeleider al lang geleden gezegd heeft.

Het volledige programma staat eigenlijk al zowat 150 jaar op het One-dollar-biljet.

En als je alle dagen het nieuws volgt zie je duidelijk hoe George Wacko Bush en nog vele anderen uit Europa de bevelen van de ILLUMINATI opvolgen op dit eigenste ogenblik. Orwell is definitief terug!

Maar droom rustig voort. Al de tiende planeet ontdekt? Daar zijn er paarse mannetjes, schijnt het.
Slaap wel,

Gerard Golsteyn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eppur si muove!
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 02:55   #354
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik zie in de kaarten niets dat niet op heel gewone wijze verklaard kan worden.
Dat is ook niet verwonderlijk.
Oud 3 augustus 2005, 03:12   #355
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn
Je zal er de Lodge322-SKULL&BONES vinden met Bush én Kerry, De BILDERBERGERS, de Joodse wereldlobby B'NAI B'RITH en nog vele andere. Loges, waar alleen de hoogste graden de geheimen mogen delen zoals J. BUCK, een grote logeleider al lang geleden gezegd heeft.

Het volledige programma staat eigenlijk al zowat 150 jaar op het One-dollar-biljet.
You are so cute.
Oud 3 augustus 2005, 03:25   #356
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

[quote=Groentje-18]
Nochtans heb ik over geen enkel van die vondsten of merkwaardigheden ooit iets in mijn (ASO) geschiedenisboeken gezien... Dat bedoel ik. [quote]

Dat je niets gezien hebt?

Citaat:
En in dit kader trouwens kan ik wel vatten met Pindar, /\|cazar enzo bedoelen met het feit dat wij 'gestudeerden'
Hier past een nog niet uitgevonden smiley bij.

Citaat:
alleen maar bepaalde dingen hebben gestudeerd, alleen de dingen die in 'het algemene beeld' passen (en in concreto bedoel ik hiermee het beeld van een mens die evolueert naar weinig beschaving en primitieve middelen, naar een beschaafd wezen dat zich omringt met hoogtechnologische snufjes.
Je in concreto is een windmolen. Denk opnieuw.
Oud 3 augustus 2005, 04:17   #357
ingenious

Standaard

Citaat:
Het nummer 11 viel 319 in de lotto.
Zitten zij nu ook mee in het complot?

ik was ooit 11 jaar. ja ja... 8)
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 06:51   #358
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
(Het gaat over zo'n 11 000 jaar geleden volgens de dialogen van Plato). Maar intussen zijn de continenten heel wat verschoven en zien de wereldkaarten er heel wat anders uit. Als men dit in rekening bracht kwam men heel nieuwe gegevens uit, namelijk dat Atlantis ergens zou hebben gelegen waar nu Japan lag. Dat werd onderzocht, ...
Zijn in 11000 jaar de continenten zo verschoven?

Heb je wel enig idee aan welke "snelheid" de continenten verschuiven???[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 03-08-2005 at 07:51
Reason:

Citaat:
...
(Het gaat over zo'n 11 000 jaar geleden volgens de dialogen van Plato). Maar intussen zijn de continenten heel wat verschoven en zien de wereldkaarten er heel wat anders uit. Als men dit in rekening bracht kwam men heel nieuwe gegevens uit, namelijk dat Atlantis ergens zou hebben gelegen waar nu Japan lag. Dat werd onderzocht, ...

Heb je wel enig idee aan welke "snelheid" de continenten verschuiven???[/size]

Citaat:
...

Heb je wel enig idee aan welke "snelheid" de contineiten verschuiven???[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 augustus 2005 om 06:51.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 06:56   #359
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn
Beste allemaal,

Ik dacht dat ik hier weer terug in een site van ufolovigen gevallen was!

Je kan over de Nieuwe Wereldorde, Neue Weltordnung, New World Order wel iets vinden als je met Google intikt:

NOVUS ORDO SECLORUM
Al het gespuis van de huidige wereldmacht komt te voorschijn!

En als je deze week een tweede maal intikt is er weer een nieuw pak informatie.
Je zal er de Lodge322-SKULL&BONES vinden met Bush én Kerry, De BILDERBERGERS, de Joodse wereldlobby B'NAI B'RITH en nog vele andere.
Loges, waar alleen de hoogste graden de geheimen mogen delen zoals J. BUCK, een grote logeleider al lang geleden gezegd heeft.

En als je alle dagen het nieuws volgt zie je duidelijk hoe George Wacko Bush en nog vele anderen uit Europa de bevelen van de ILLUMINATI opvolgen op dit eigenste ogenblik. Orwell is definitief terug!

Maar droom rustig voort. Al de tiende planeet ontdekt? Daar zijn er paarse mannetjes, schijnt het.
Slaap wel,

Gerard Golsteyn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eppur si muove!
Zien ze de contradictie nu echt niet???

Nu ja, hier hebben we weer de joodse wereldlobby.
Nu is het een samenzwering tussen aliens en joden.
Eigenlijk een combinatie van oerdomheid en haat. Droevig.
Oud 3 augustus 2005, 06:57   #360
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik zie in de kaarten niets dat niet op heel gewone wijze verklaard kan worden
Zien wat er is, niet zien wat er niet is.
Schandalig, hé, ik weet het![edit]
[size=1]After edit by Firestone on 03-08-2005 at 08:02
Reason:

Citaat:
Citaat:
Ik zie in de kaarten niets dat niet op heel gewone wijze verklaard kan worden
Schandalig, hé, ik weet het![/size]

Citaat:
Schandalig, hé, ik weet het![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 augustus 2005 om 07:02.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be