![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zijn reisjes (enkel hij) naar Marocco? Het veel laten alleen zitten van zijn vrouw die haar plan maar moest trekken met de kinderen? Met die rare "verhouding" met die dokter die, tegen haar zin, deel uitmaakte van het huisgezin? Met het feit dat ze in haar contacten met anderen beperkt was. Een "ongevraagd" bezoekje aan haar zus bracht haar bvb een slag in haar gezicht op. Dat was een "gebrek aan eerbied" tov de echtgenoot. En die kennen kennen wat van het begrip "eerbied" nietwaar? Wie zal het zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elke muslim schuilt een extreme muslim, getuige de vele terroristische aanslagen. De muslims komen op straat voor enkele domme cartoons hun extreme muslimcollegas laten ze koudweg gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of zijn er zandverschuivingen? Misschien het gevolg van het verzanden van een partij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=319 D�*n past het niet in jullie haatkraampje? Laatst gewijzigd door filosoof : 25 december 2008 om 21:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() Indien dat zo was, indien in elke muslim een extreme muslim schuilde zouden er duizend maal méér aanslagen zijn. Quod non.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Dat er geen witte kerst is dit jaar, is ook een complot van de moslims tegen Kerstmis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() En die vader uit Nijvel zou hetzelfde moeten doen als die uit Kapellen, om de blokkers hun twijfelachtig plezier te gunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even goedkoop. Indien in elke moslim geen extreme moslim zit, dan zouden ze openlijk protesteren tege het moslimextremisme, en mee met het westen tegen de taliban gaan strijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er nu al ergens uitgekomen w�*t exact de job van de vader was waardoor hij telkens voor maanden naar Marokko moest en zijn vrouw en vijf kinderen achterliet onder het alwakend oog van dokter Scissors?
Ik blijf deze zaak ontzettend raar vinden: zoals al vermeld worden kinderen - als ze vermoord worden, gewoonlijk vergiftigd of gestikt, toch niet afgemaakt als een islamitisch schaap bij het offerfeest? Om d�*t vijf maal na elkaar te kunnen uitvoeren moet men toch al helemaal gehersenspoeld geweest zijn? De "opa" die een aparte badkamer had met "de vader" waar ze als twee homosexuelen gezellig en rustig onder mekaar konden verblijven, terwijl moeder-baarmoeder-productie zorgde voor het "zicht" van het gezonde gezin? Zeker en vast is de moeder schuldig, maar als er één zaak zou zijn waarbij men écht moest gaan zoeken naar de oorzaak van de daden, dan is het deze wel. en net omd�*t dit zo duidelijk gevraagd werd om het niet te doen (door dokter schaar en vader-ik-ga-naar-marokko) klopt er volgens mij iets niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Bob maar dat ik onzin. Ik ben het persoonlijk niet eens met de Amerikaanse bezetting van Afgehanistan door de Amerikanen maar voel me niet verplicht op straat met een bord rond te rennen; omdat dit ook westerlingen zijn.
Het is onzin te stellen dat in iedere moslim a priori een extremist zit. Wel zijn subgroepen moslims vooral gericht op collectivisme, individualisme en dus een eigen standpunt los van de leer wordt niet openbaar verkondigt. Kritiek op anderen en hun geloofsbelijdenis is uit den boze. Ik verwacht van moslims wel dat ze hun ogen openen voor o.a de problemen die vooral jonge Marokkaanse moslims hier veroorzaken, Ook indien dit betekent afstand doen van bepaalde principes binnen de islamitische leer. de islam verbiedt integratie; die discussie werd al veel te lang uitgesteld en het beleid is te bang om die discussie aan te gaan. Voor moslims die meelezen en al in verdediging gaan; de leer raadt aan om onder mekaar te blijven anders loert de duivel op je...dat is geen basis om met anders denkenden samen te leven; waarom wordt dit standpunt verkondigt in sommige moskees? Dit verklaart waarom integratie ondanks legers welzijnwerkers niet lukt; daar is het beleid blind voor; er zijn wel degelijk organisaties actief in Vlaanderen die een gesloten samenleving bepleiten van moslims tegenover een open samenleving.Dat raakt me meer dan de taliban; veel moslims zullen ook vinden dat meisjes recht hebben op onderwijs; de koran gebiedt kennis voor mannen en vrouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets wat me danig intrigeert:
in één van de krantenartikelen in het begin van het proces stond dat L'hermitte een "nieuwe relatie" had, en "opnieuw kinderen" wou. In een ander artikel stond dat vader Marmitte niet WOU scheiden. Wat wordt het nu? Moest ze ontoerekeningsvatbaar verklaard geweest zijn, dan kon vader Marmitte niet meer scheiden, maar waarschijnlijk was dat voor hem geen probleem omdat hij meer dan waarschijnlijk in Marokko waar hij telkens voor maanden naartoe "moest" een vrouw type 2 heeft zitten; maakt dus niet veel uit. Anderzijds, geraakt L'hermitte, ook n�* haar straf niet meer vanonder het juk van die man als hij weigert te scheiden: ik zou voor mijn leven vrezen in dat geval nadat ik vrij kom.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() U bent hier in deze draad weer kwistig aan het rondstrooien met termen als haat, haatkraampje, vreemdelingen bashen, roofdieren enzovoorts, maar ik heb van u nog altijd geen concreet antwoord en geen concrete voorbeelden van volgens u door mij gedane uitspraken van bovenstaande feiten gehad (zoals gevraagd in o.a. mijn post #328 en #332). De zogenaamde link die u naar zulke uitspraken van mij gegeven heeft (post #331 in deze draad), werkt nog altijd niet, en dat is erg vreemd, vindt u ook niet? Normaal gesproken weet u altijd heel goed de weg naar andermans berichten te vinden om daaruit al dan niet selectief te citeren, maar hier laat u het dus schromelijk afweten. Heeft u echt niets kunnen vinden wat uw schandalige en loze aantijgingen aan mijn adres zou kunnen rechtvaardigen, filosoof? Als dat zo is, zal ik u tot vanavond in de gelegenheid stellen om uw leugenachtige uitspraken over mij recht te zetten en met een openbare aan mij gerichte verontschuldiging te komen. Bij het in gebreke blijven zal ik niet aarzelen het rode driehoekje onder het bericht dat uw aantijgjngen bevat even aan te klikken.
En op de door mij aan u reeds zo vaak gerichte vraag "Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u?", die zoals gezegd heel eenvoudig met ja of nee te beantwoorden is, hoef ik zeker ook al geen concreet antwoord meer van u te verwachten, aangezien u deze vraag inmiddels al zo vaak als de pest heeft gemeden danwel er als een kat om de hete brei omheen heeft gedraaid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duizend keer meer... kan nog komen = einde van deze wereld of zo? Misschien, eens dat ze over kernbommen beschikken... Maar verder is er eigenlijk niets aan de hand. Alleen dat andere mensen zich beginnen zorgen te maken. Dom - dom - dom van hen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dit in 's hemelsnaam nog te maken met de zaak Lhermitte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien het hemelsbreed verschil tussen Westers denken( gericht op het individu, geweten en schuld) tegenover het Islamitisch denken? ( gericht op eer en status, collectivisme?) In het Westen wordt verwacht dat wanneer je vrouw haar vijf kinderen doodt je als vader je geweten laat onderzoekt, nagaat of je tekort kwam als vader en echtgenoot,oog hebt voor medeverantwoordelijkheid, zeker wanneer een vreemde jaren in je gezin woont, je vrouw overtuigt is van je homoseksualiteit en je maanden afwezig bent omdat je 'iets te doen 'hebt in Marokko. Daar mee wil ik niet de moeder vrijpleiten, ze had hulp kunnen zoeken voor haar problemen en ik vind persoonlijk dat ze thuishoort op een afdeling psychiatrie inplaats van gevangenis. Maar voor mij gaat ook de vader niet volledig vrijuit, hij moet gemerkt hebben dat zijn vrouw zwaar depressief was en een moeizame realtie had met een man die helemaal niet deel hoorde uit te maken van zijn gezin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezonde reactie. Naar mijn mening hadden er 3 moeten terechtstaan. Laatst gewijzigd door gomer : 26 december 2008 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de islam heeft een vrouw niets te zeggen dus in de ogen van de v |
|
![]() |
![]() |