![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ga jij trouwens nagaan of een potentiële huurder SP.a-lid is? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zolang ze maar gerechtvaardigde criteria gebruiken. en eigenlijk is er maar 1 correct criterium: zijn ze bereid huur te betalen. al de rest is irrelevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() daar gaan we weer....
objectief blalbalblal objectief...gezond verstand hier , gezond verstand daar... wazig... btw, gezond verstand behoort dat ook tot uw fameuze objectieve criteria? (de juiste partijkaart kopen is een van de symptomen zeker) Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 juni 2007 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
|
![]() geen, aangezien er geen nut is voor zulk een organisatie en er dus geen subsiediepotjes te vinden zijn voor zulke onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() als het dan toch blablabla is, dan zal je makkelijk kunnen argumenteren dat je criterium wel relevant is. probeer maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() bwa ik heb het hier gehad.
doei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht, ik zal er een paar minderheidsgroepjes bijhalen: empowerment van autochtone bejaarde dametjes... empowerment van autochtone jonge meisjes empowerment van autochtone blonde jonge meisjes empowerment van in de steek gelaten autochtone vrouwen.... géén nut zeg je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vraag zal altijd zijn, hoever ze mogen gaan in deze verdediging (is het normaal dat een vakbond, door een gerichte staking van één man, een hele luchthaven stillegt ?). Mogen stakingspiketten werkwilligen tegenhouden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de politieke verbondenheid van de vakbonden is, mi, aan herziening toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van mij mogen ze alle vakbonden ineens samen laten gaan, GEEN kleurtje meer, maar een echte vertegenwoordiging van de arbeiders/bedienden MET een democratisch verkozen secretaris, voorzitter etc. GEEN postjesmensen die eigenlijk helemaal NIET in de sector zitten die ze zouden moeten verdedigen. Een VAKbond moet leiders en onderhandelaars hebben die ZELF in het VAK zitten/gezeten hebben. Die krijgen dan hetzelfde loon als diegenen die ze vertegenwoordigen. Je zal RAP wa zien veranderen! NU heb je wel bestuursvergaderingen, maar wat daar besproken wordt, wordt gewoon naast zich neergelegd, en ze beslissen zelf wel waarvoor ze gaan in de CAO onderhandelingen. Een dikke schande is het, een vakbond onwaardig. Daarom Bob, inderdaad: dringend aan verandering toe. Mijn ontwerp is klaar ![]()
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik HEB het over EMPOWERMENT lieve schat!
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() bejaarde dametjes hebben niet echt behoefte aan empowerment. maar goed. antwoord maar eens waarom die organisaties allochtonen zouden moeten weren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom ze behoefte zouden hebben aan "empowerment". Ook dat intrigeert me...
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik je een voorbeeldje geven: de EMPOWERMENT om hun eigen donderdagavond zwemuurtje te hebben zonder te worden lastiggevallen door burkina's en hun wachters op de parking bijvoorbeeld. Nooit gehoord van intimidatie zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het intrigeert mij ook waarom flikkers empowerment zouden willen hebben lieve aarsengel!
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat zij sinds mensenheugenis gediscrimineerd worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 juni 2007 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
|
![]() Citaat:
het enige wat je aantoont is je eigen racisme, niet de noodzaak tot empowerment van ik weet niet wie. |
|
![]() |
![]() |