![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in de tussentijd is het iedereen machteloos? Echt, als het aan de Nederlanders had gelegen waren alle uitgeproceerde azielzoekers gebleven (generaal pardon). Diegenen, die nu zijn teruggezonden naar landen als Irak en Iran zullen u niet dankbaar zijn om deze redenering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hierbij een staal van capabale mensen, die het beter weten dan het domme volk. http://www.gva.be/nieuws/verkiezingen/quiz/
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 juni 2007 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft te maken met beleidsbeslissingen en proberen het geld te besteden daar waar het het meeste nodig is (het meeste ongevallen/slachtoffers maakt). Net zoals nu bv. veel geld wordt besteed aan het voorkomen van hart-en vaatziekten, ook omdat dit de grootste oorzaak is van prematuur overlijden en minder aan bv. overlijden als gevolg van een slangenbeet, daar dit hier maar zelden voorkomt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat doe ik dan misschien beter. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er kan al heel veel energie bespaard worden door er gewoon geen te verspillen, bv.
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jouw recht op vrijheid stopt daar waar je iemand anders vrijheid inperkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor deze stelling zou ik graag een bron hebben.
![]() |
#350 |
|
![]() Het was weer te denken hé.
![]() ![]() Zag je het vanuit ehm chauffeursstandpunt? a-mai (hopelijk niet)
![]() |
![]() |
#351 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#352 | ||
|
![]() Citaat:
Hier vind je bv. een andere bron Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 juni 2007 om 14:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#354 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had blijkbaar mislezen want ik dacht dat je bedoelde voor meer dan de helft. (Ja waar haal ik het). Maar dus, grootste oorzaak, maar toch maar een 30 %. Vraag is of de ingezette middelen in verhouding staan tot de opbrengst voor de verkeersveiligheid (zowel kwantitatief als kwalitatief).
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() Tja, jij moet dat zelf maar weten. Het is jouw verantwoordelijkheid, niet de mijne.
![]() |
![]() |
#356 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik (samen met de rest van 'de maatschappij') heb dus het recht om je voeding voor te schrijven, het aantal uren dat je slaapt, het aantal uren dat je moet studeren.d.?
De kans bestaat nl. dat jij jezelf schade toebrengt.
![]() |
#357 | |
|
![]() Citaat:
![]() En zoals hier iemand al zei: op dat stukje 2% is het kaarsrecht, heel overzichtelijk en is er geen ander hinderlijk verkeer. Het feit dat je op een derde rijstrook zit, brengt immers grote voordelen met zich mee: je wordt niet geconfronteerd met bestuurders die een stuk trager rijden. Net daarin schuilt het gevaar. En nu moet je hier niet gaan uit afleiden dat het dus een stuk veiliger zou zijn als we allemaal 250 km/u zouden moeten rijden op de autosnelweg hé. Zoals ik hierboven al zei: het gaat om een recht stuk dat volledig overzichtelijk is en waar weinig verkeer is. Ze hebben daar trouwens ook een deftig interventiesysteem.
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
|
![]() hop naar bed....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft er eigenlijk iemand cijfers over het jaarlijks aantal verkeersdoden op de autosnelweg dat te wijten is aan sneller rijden dan 120 km/u?
![]() |
#360 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel doden vallen er jaarlijks op gewone wegen door snelheden van meer dan 160 km/u ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 9 juni 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |