![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe eens normaal zeg! En ut supra hoezo? Omdat ik je simpelweg vraag iets aan te tonen, ben ik een conspiracy-aanhanger? Ik kan je kronkels echt niet volgen hoor!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
‘Islamofobie’ is een ad hominem http://www.peterbreedveld.com/archives/00000471.html The myth of Islamophobia http://nl.youtube.com/watch?v=HR9LVf_KMO0 Deze man zegt het zoals het is http://www.youtube.com/watch?v=nI5WoXpmPiM
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 augustus 2007 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's een verrassing. ik vraag u naar uw standpunt over de islam, en u sleurt er andermans standpunt bij uit een tijd dat het debat volledig over de katholieke kerk ging.
![]() Ik vraag me af, mocht onze verlichter vandaag geleefd hebben, hoe hij dan over de islam zou geschreven hebben. Over de katholieke kerk zou hij alvast niet veel te schrijven hebben. Misschien zou hij veel dichter bij Willems visie aanleunen dan u ooit voor mogelijk houdt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat maar zitten dus... Laisse béton!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 augustus 2007 om 01:32. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zo simplistisch voorstellen dat ik stel dat de bevindingen van het IPCC door regeringen gestuurd worden is wel heel erg kort door de bocht. Ik stel juist dat regeringen CO2 gebruiken omdat het hen op een presenteerblaadje wordt aangeboden. Als je de rest van Van Gurps artikel had gelezen, had je ook zijn statement over de zure regen uit de jaren tachtig gelezen. Het rampscenario bij uitstek. Waar is die gebleven? Eos uit de jaren tachtig: zelfde teneur. Lees je EOS Kallikles? Moet je eens doen. Zeker in de jaren tachtig, negentig hét wetenschappelijk magazine bij uitstek:Tornado's zoals in de VS en stormen zoals we die in het orkaanseizoen in de Golf van Mexico kennen tegen ergens rond het jaar 2012, rampspoed gegarandeerd, allemaal netjes wetenschappelijk omkaderd. Waar blijven ze Kallikles, 't zal rap moeten gaan hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dit forum nog nooit zo'n omhooggevallen zelfingebeelde pseudo-intellectueel tegengekomen als jij. Is het een narcistisch nevenverschijnsel om regelmatig en op aanstellerige toon hier en daar wat taalvreemde begrippen tussen je zinnen te poneren? Of dient het eerder als dekmantel om te verhullen dat je na bijna twee uur lullen nog altijd je standpunt quod erat demonstrandum (o, wat voel ik me intellectueel) over CO2 niet hebt kunnen hardmaken? Laat ook maar zitten, laisse béton...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 augustus 2007 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
|
![]() Ah, ik begin enig begrip voor je te krijgen.
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
![]() U.S. Marines slaughtered over 600 men, women and children at Mount Dajo (above) on Philippines island of Jolo, March 1906. President Theodore Roosevelt congratulated General Wood on “the brilliant feat of arms” Hundreds of thousands of Filipinos were killed in the U.S. conquest of the islands.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 20 augustus 2007 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#353 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Raar dat communisten met dergelijke foto's durven bovenkomen...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() los van de goede smaak heb ik daar geen enkel probleem mee. My Lai, zal jou wellicht niet veel zeggen...
![]() |
#356 |
Parlementslid
|
![]() Wtf! O_o
![]() |
#357 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Dat is mijn probleem allicht.
Ik heb meer nodig dan het zien van de schoenen om te weten of het nu gaat om extremitische joden, Al Qaeda, of een grap. Want wat hier net het bedenkelijke aan is... ze zijn anoniem. Al Zarkawi & z'n trawanten dragen dan ook wel zwarte kleding, maar hun filmpjes zijn authenticeerbaar aan de hand van een speech, concrete eisen, enz. enz.
![]() |
#360 |
Minister
|
![]() Men kan vanzelfsprekend ook Voltaire rechtstreeks citeren:
MAHOMÉTANSVandaag zou die grote man van de Verlichting zich misschien eerder richten tot een andere soort notabelen of zelfverklaarde intellectuelen? Een vrije vertaling: MOHAMMEDANENEn hij zegt nog: Les chrétiens latins ont tant d’avantages sur les musulmans, je ne dis pas en fait de guerre, mais en fait de doctrine; les chrétiens grecs les ont tant battus en dernier lieu depuis 1769 jusqu’en 1773, que ce n’est pas la peine de se répandre en reproches injustes sur l’islamisme.Waarvan een vrije vertaling: De Latijnse christenen hebben zoveel voordelen op de mohammedanen, ik zeg niet zozeer op het gebied van oorlog, maar op het gebied van doctrine; de Griekse christenen hebben hen zozeer verslagen, laatst van 1769 tot 1773, dat het niet de moeite loont van ongerechtvaardigde verwijten over het mohammedanisme te verspreiden.Voltaire's boodschap was duidelijk.