![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Parlementslid
|
![]() Raar dat ze dat niet verbieden wegens vrees voor rellen met allochtonen.
![]() |
#342 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is géén oproep he... het is spijt na de feiten... maar evengoed... iemand die zelf graag de mods roept...
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier hebben Van Hecke en De Winter zich 'verzet' tegen de overmacht aan bewapende politie?
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt tijd dat de Vlaams Belang leiding beseft wie eigenlijk echt opkomt voor het nationalistische gedachtengoed. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 september 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() Volg de DESINFORMATIE op het RTBf nieuws van 19.30 h.
Nu dus. Schandalig ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Een nieuwe VMO, het klinkt als muziek in mijn oren.
![]() |
#347 |
|
![]() Persoonlijk vind ik dat we een schande voor de vrijemeningsuiting hebben meegemaakt. Er waren meer politiemensen dan betogers, tot zover ik op de beelden heb kunnen zien. Als die paar mensen geen problemen veroorzaakten, had men ze onder vrijheid van vereniging kunnen laten begaan. Dat is toch ook gebeurd met de spontane en verboden cartoonprotesten.
Nee, men is er met alle geweld op gevlogen. Ik was geshockeerd door het feit dat mensen die enkel woorden gebruikten, met alle geweld in elkaar geslagen werden. De waarheid moet verborgen blijven en in deze nazi staat is men al zo ver gegaan dat men mensen met geweld en leugens vernederd. Het wordt hoog tijd dat we hier een sterk verzet krijgen. Momenteel heeft ons land geen regering. Ik hoop op een goede staatsgreep, zodat het gedaan is met deze praktijken. Genoeg is genoeg. Het volk heeft zijn rechten en we moeten er voor blijven opkomen. Eerlijkheid duurt het langst en uiteindelijk zullen de nazi's hier niet aan de macht blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme is al lang niet meer beperkt tot louter "ras".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dat vind jij , moet je is aan je moslim vriendjes vragen wat zij van gay-ventjes denken !!!!
![]() |
![]() |
#353 |
|
![]() Inderdaad ... desperate times take desperate mesures. Ik ben een absolute tegenstander van geweld, maar soms heeft men geen andere optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat geldt daar niet voor. De Winter en Van Hecke zijn publieke figuren en vallen als dusdanig niet onder het forumreglement.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er maar geen Mohamed met een kindvrouwtje tussenzit zal het wel te pruimen zijn, zeker?
![]() |
![]() |
#357 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://vlaamsbelang.be/files/islammanifestatie.wmv vreedzaam betogen (zelfs gewoon een interview geven) wordt in dit land met fysiek geweld beantwoord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Parlementslid
|
![]() duh ? de rellen met aboe dada vergeten op de turnhoutse baan , en dat is geen los staand feit !!!!
![]() |
#359 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wanneer politici niet meer kunnen uitkomen voor hun mening,
wanneer met brutaal geweld betogingen worden uit mekaar geslagen, dan ontstaat de nood om buiten de partijpolitiek acties te organiseren, in een dergelijke sfeer onstond bijna 60 jaar geleden de VMO. Hebben we opnieuw een dergelijke militantengroep nodig om ons betogingsrecht met tegengeweld af te dwingen? Waarom mogen rechtse Europeanen niet wat Congolezen, afghanen, turken, Koerden, Islamfanatici, homo- en andere fielen wel mogen in Brussel? http://www.vlaamsemilitantenorde.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |