![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Europees Commissaris
|
![]() ’T was weer ‘gezellig’ met de bruine kakkerlakken die uit hun duistere holen kropen, merk ik.
Ik vraag me af waar deze mensen bang voor zijn. Voor hun eigen schaduw? Daarmee bedoel ik dat ze bang zijn dat de onfrisse ideeën die ze zelf hebben, op hen worden toegepast? Waarom zo’n angst voor de hoofddoek? Een hoofddoek is een kledingaccessoire. C’est tout. Vermijd je met een verbod erop ideeën? Voorkom je met een ban op Mein Kampf de bruine drek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze zelfverklaarde verdraagzamen laten zich weer langs hun beste kant zien : gescheld en drek uit hun mond. Nooit argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger zijden ze de broederkes van liefde,nu zeg ik de kinderkes van "liefde"
![]()
![]() |
#347 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik niet, maar jij wel om te beginnen want jou geloofbroeders hebben een stuk van uw penis weggesneden omdat dat (zogezegd dan nog) voorgeschreven wordt in de openbaringen van de rovershoofdman-pedofiel-schizofreen Mohammed Vrede Zij met Hem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens schijnt het dat je argumenten niet kunt herkennen, ook al worden ze met koeienletters voor je neergeschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alles kan. Je kan ook niet poedelnaakt gaan lopen (mij persoonlijk maakt het niet uit). Het hangt ervan af hoeveel mensen bezwaar maken tegen een bepaalde kleding (of geen kleding). Als iedereen, met uitzondering van enkelen die op de vingers van een hand te tellen zijn, tegen een bepaalde klederdracht is, dan kan dat idd niet. Maar het principe zou moeten zijn dat iedereen zo veel mogelijk vrij wordt gelaten in zijn kledingkeuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een hoofddoek een accessoire? Zonder meer, Sjaax? En Mein Kampf is een boek. Zonder meer? 't Is voorwaar een merkwaardig accessoir dat de associatie met Mein Kampf oproept; Sjaax rangschikt beide voorwerpen in één en dezelfde categorie: niet-te-verbieden. Een hoofddoek en Mein Kampf roepen mijn afkeer op. Ook al draag ik het doek* en las ik het boek niet. En ik ben het ook niet zinnens. Ook niet als de geschiedenis en dusdanige wending zou nemen dat een tiranniek gezag de lectuur van Mein Kampf zou opleggen, zoals in bepaalde landen de geschiedenis een dusdanige wending nam, dat de lectuur van de koran oplegd werd door een tiranniek gezag. Met een despotische religiositeit knevelen ze het onafhankelijk denken en verordenen ze dat alles wat een mens hoort te weten in de koran (en slechts in de koran) staat. Dezelfde despotische religiositeit inspireert dit gezag tot het opleggen van de hoofddoek. Uw parabel over Mein Kampf en de hoofddoek is dus niet uit de lucht gegrepen; de overeenkomst tussen deze voorwerpen is treffend, alleen, ik zou nooit pleiten voor de instandhouding van deze voorwerpen. * ik ben geen vrouw, dus hoef ik me niet weg te moffelen onder een hoofddoek, maar gesteld dat ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open zelf een moslimdancing of discotheek en blijf onder je overlast gevende achterlijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet ook meer werk gemaakt worden van de bestrijding van discriminatie door leerkrachten. Dat durven zeggen, getuigt van een crapuleuze ingesteldheid. Ge hebt alle respect verloren voor mij. Hoeveel leraars zouden daadwerkelijk discrimineren, denkt ge? En als ze het doen, hoelang zouden ze het volhouden (CGKR). Zelfs een leraar die een Marokkanen-mop doorstuurde is ontslagen. Discrimineerde hij? Neen, hij stuurde een mop. Ik vertel ook moppen. Over Marokkanen, Hollanders, blinden.En ook over onszelf ('domme Belgen', weet je wel). Als je d�*t discrimineren noemt, ben je verkeerd bezig. Hoe je dat DURFT te zeggen!!! Dan moet je niet meer rekenen op een verdere serieuze discussie. Ik begin serieus te denken dat gij een Belg zijt, een blanke provocateur. Alleen zo kan ik dat citaat van u begrijpen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals tijdens ramadam, de moslims bleven gewoon thuis. Daar heb ik weinig begrip voor ondanks dat ik vrij open sta ten aanzien van religie en cultuur. Een allochtoon die enige moeite heeft gedaan om zich aan te passen naar onze waarden en normen vindt ook een job. Maar u kan moeilijk verwachten van bedrijven dat ze iemand aannemen die slecht frans en/of nederlands spreekt en die toch hier geboren is. Het excuus dat ze thuis een andere taal spreken is dus niet gegrond. Thuis spraken ze frans en ik ging naar nederlandstalig onderwijs en ik heb ook nooit een voordeel daarmee gekregen. ZOals vele zaken uit de USA is positieve discriminatie een foute aanpak, u en andere allochtonen hebben veel zelf in handen maar gebruiken al te vaak taal of religie als excuus. U kan gerust in alle vrijheid uw eigen cultuur en religie behouden maar daarover eisen beginnen te stellen is compleet fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#359 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn oude moeder draagt 's winters, wanneer het stervenskoud is, heel vaak een hoofddoek. Zou ze dat niet meer mogen? Moet ze dan persé een muts opzetten? Ze zou zo'n verbod op een hoofddoek echt niet appreciëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Conclusie = Abdelkader kletst maar wat uit zijn nek ![]() |
|
![]() |
![]() |