![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Geïntegreerde Islamieten zijn gevaarlijker dan die met bespottelijke baarden en soepjurken. |
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is niet omdat een bepaalde religie goed vertegenwoordigd is dat we uw taal moeten leren. Ondanks dat ik niets tegen de islam heb heb ik wel iets tegen dit soort praktijken waar mensen MOETEN. Hier moet niets en dat zal zo blijven of er nu 50 miljoen of 100 miljoen moslims zijn. |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Minister
|
Citaat:
Moesten wij dan toch nog hypocriet zijn, wat wil u dan bereiken met het feit dat wij een taal moeten leren waar wij geen enkele relatie mee hebben? Eigenlijk verklaart u hier mee dat u het bent die hypocriet is. ALs jij dan toch de vrije moslim wil uithangen vertaal uw boekje dan naar onze taal en stop met bidden in een vreemde taal. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In your fucking dreams dus.....
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou het niet in mijn hoofd halen Nederlands binnen het onderwijs te eisen. |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Charleroi lijkt me ook wel gezellig. U kiest maar hoor. Wil je ook een apart turks stukje territorium afbakenen? Vergeet vooral je "landgenoten" de Amazigh (of imazighen zeker) niet! die mogen dan in HUN stukje hun eigen taaltje spreken. VOORSTEL: Bovenaan Nederland liggen nog een een deel praktisch onbewoonde waddeneilanden! Go and pick you choice zou ik zeggen! goede reis allemaal hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee hoor: BANG zijn we niet. Binnen twintig jaar zijn MIJN kinderen hier allang met de noorderzon én hun familiekapitaal vertrokken. Ik denk dat het aan uw volkje is om BANG te worden! vooral als de centjes de deur uit zijn! Lekker terug hier een zandbankje maken, nou dat zal moeilijk zijn met dit klimaat. Laten we zeggen: terug moerasland, kunnen jullie in paalwoningen gaan leven IN HET ARABISCH natuurlijk! (wel eerst nog wat arabische woordjes beginnen uitvinden: hoe noemen ze een "paalwoning" in het brabbeltaaltje van Allah?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
VOORUITGANG heet dat!
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ISLAM, CHRISTIAN EUROPA AND THE GREEK HERITAGE
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dacht jij nu dat we in Vlaanderen Duits leren omdat er een Duitstalig gewest is?
We hebben toch geen Engelstalig gewest, evenmin een Spaanstalig gewest. Wij leren hier verschillende talen (Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans) omdat het ECONOMISCH rendabel is tiens! En arabisch of berbers, turks en al die andere talen wiens inwoners ginds gaan lopen, is voor ons helemaal niet economisch rendabel. Tenzij je natuurlijk een geitenwollensokkenhulpverlener wil zijn die op ONZE kosten een riant inkomen wil verdienen. Waarom ga je met je kennis van het Arabisch niet wat aan onwikkelingswerk doen in zo'n land?
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verschil met het vroegere (én huidige-)Noord Afrika en Europa is dat wij hier geen analfabete onderontwikkelde achterlijken zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2007 om 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar geen nood: midden vorige eeuw kwamen er een handvol Duitsers en toen werd de officiele taal hier ineens Duits. Misschien kan je d�*�*r je licht eens laten schijnen? Degene die het toen had uitgevonden heette Adolf of zoiets. Was trouwens heel goede vriendjes met de nonkel van ene Yasser!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2007 om 14:06. |
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Waanzin. Op één puntje geef ik je gelijk: de Oostkantons hadden maar Frans moeten leren, maar de historische context is hier zoooo anders dat je een koe met een warmwaterboiler vergelijkt. 2. Multiculturaliteit komt al van beide kanten. In vele gevallen zelfs alleen van onze kant: we bieden immigranten al onze faciliteiten aan, alle overheidsdiensten, zelfs met extra tegemoetkomingen om hun integratie te vergemakkelijken. Een arabier, turk of kosovaar die NL spreekt (en een Belgisch paspoort heeft), verliest daardoor zijn culturele identiteit niet. Hij wordt niet verplicht dagelijks sossissen met stoemp te eten, hé. D�*t is tegemoetkomen aan onze nieuwe burgers. Niet hun taal gaan aanleren aan onze kinderen. 3. Totaal irrelevant. Wie arabisch wil leren, kan dat trouwens. Vrijwillig. 4. Ik verwijs naar puntje 2. Waar haal je het in godsnaam vandaan om dit te eisen? En waar haal je het vandaan dat onze maatschappij, onze 'democratie' geen rekening houdt met de rechten van minderheden?!!. Onze minderheden worden op vele gebieden net voorgetrokken. Ik verbloem niet het feit dat er integratieproblemen zijn, maar arabisch in school zal dit niet oplossen. 5. Er is niets onmenselijk aan een immigratiestop. De immigatie op zich is onmenselijk. Het budget aan ontwikkelingssamenwerking opschroeven? Doen! Zoals je zelf zei: de meeste mensen zullen hier blijven komen zolang het hier economisch goed gaat. Hier geef je meteen aan dat de meeste immigranten hier inderdaad komen voor een beter leven. Maar dat is onhoudbaar. Voor mijn part richt je een arabische partij op. In Antwerpen - hoogstwaarschijnlijk in kartel met Sp.a-Spirit, zal je wel stemmen halen. Maar that's it. Misschien moet je maar wat meer dankbaarheid tonen voor een land dat je uiteindelijk welkom heeft geheten en waar je zorgeloos kan meeëten van de grote taart. Hou toch op met zaken te eisen die alleen maar tot doel hebben om je originele habitat te herinstalleren in je nieuwe land. Dit is Vlaanderen in Europa. Ik wil dat mijn kinderen op school hun moedertaal, de taal van onze buurlanden en bij uitbreiding de leidende taal van de Westerse cultuur aanleren. Arabisch kunnen ze in de unief altijd als vak kiezen.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 15 november 2007 om 14:33. |
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
Minister-President
|
sorry, verkeerd gedrukt
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 15 november 2007 om 14:18. |
|
|
|
|
|
#356 |
|
Minister-President
|
sorry,verkeerd gedrukt
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 15 november 2007 om 14:18. |
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Integendeel: zij ZORGDEN voor onderwijs, gezondheid, klinieken etc... Maar ja, het kleinste kind weet in de islamitische landen dat kamelenpis drinken een pak beter is natuurlijk, want mo heeft dat zelf gezegd.
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ier= in-wo-ner van Ier-land. 't is maar op je op de goede weg te zetten, hé Ik weet waar je naartoe wil, hoor. Je wil hier een paar mensen uit hun tent lokken met dit soort nonsens. Maar bedankt om ons gerust te stellen. Wij bange blanke mannen. Het strafste vind ik deze: 'Wij moeten ons in Europa altijd aanpassen, maar de Europeanen moeten dat niet'. Weet je wat? Nodig mij eens uit bij je thuis om te logeren. Stel dat je met 4 thuis woont. Ik kom bij je thuis, schijt op je salontafel, pis in de wasmachine en knijp elke ochtend in de tieten van je zus. Ik mag dat, want dat zijn mijn gewoontes en gebruiken en als 1/5 inwoner van je huis heb ik het democratisch recht dat te doen.
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik neem aan dat Abdelleke het verschil tussen beiden ook wel kan inzien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2007 om 19:49. |
|
|
|
|