![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou niet weten waarom. Die subsidies komen uit belastinggelden. Belastinggelden die ook door homoseksuelen betaald worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onzin. De (relatieve) maatschappelijke aanvaarding van holebi's is de voorbije decennia gestaag gegroeid, hetgeen geresulteerd heeft in meer en meer gelijke rechten voor holebi's (huwelijk, adoptie). Dat is voor een zeer groot stuk mede te danken aan de organisaties die zich daar jarenlang belangeloos voor hebben ingezet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onzin van de hoogste graad. Het maakt voortplanting helem�*�*l niet onmogelijk. Los daarvan is het natuurlijk volstrekt idioot om iemands waarde af te meten aan de mate waarin hij of zij zich voortplant.
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
Parlementslid
|
Hoe zou het komen dat het debiliteitsniveau in deze discussie ineens met sprongen stijgt en het niveau tout court even drastisch daalt? Aha, ik zie het al: Rafke is wakker geschoten. Dan ben IK wèg. Het allerlaatste wat ik wil is debatteren met een relnicht. Doei!
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doe-oei, homofoobje.
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
correctie ... er is ergens gesteld, zover ik het bij het rechte eind heb, dat dit destijds een evolutionair voordeel zou gehad hebben maar niet dat het een zegen voor de mensheid ( nu dus ) zou zijn... 't is dus maar hoe je die zegen beziet het feit dat dit dan nog steeds blijft bestaan ( is sterk genetisch bepaald ) ligt dan aan de simpele reden dat het niet noemenswaardig een nadeel opleverde ....tot vandaag dus |
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
I agree.
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je forumspookske daarin heb je gelijk maar je schijnt maar niet duidelijk te kunnen maken waar dat ravijn precies ligt waar we op afstevenen en niet als kudde, want een kudde spendeert zijn tijd niet meer om aan die enkeling te vragen waarom ... die enkeling wordt gewoonweg vertrappelt als hij/zij niet snel genoeg wegkomt dus ik stel me een massaal grote groep forumspookskes voor en dat lijkt me een op hol geslagen kudde |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat overigens bij mij de vraag doet opdoemen: Geloof jij wel wat je zelf denkt? Volgens mij blijf je liever denken wat je wilt denken!
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ja.
|
|
|
|
#356 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
blijkbaar ontgaat je de clue hier.... vandaar je spokengeleuter dan maar |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
awel forumspookske en waarom IS de aarde dan rond ? is dat omdat een kudde mensen dat zegt ? is dat omdat een enkeling dat zegt ? of is dat misschien omdat het aantoonbaar is ? Laatst gewijzigd door praha : 21 december 2007 om 23:30. |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Banneling
|
het is aantoonbaar dat de aarde rond is, in tegenstelling tot jullie pseudo wetenschappelijke zever over homos.
|
|
|
|