Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2007, 18:14   #341
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Kijk, zo'n organisaties hebben ZERO (= nul, nada, etc.) impact op (de reactie's van) sommige mensen op dit forum.
Moet dat dan? Moeten die organisaties er niet in de eerste plaats zijn om mensen te helpen die met hun gevoelens worstelen?

Citaat:
En ik heb er geen enkel probleem mee als holebi's zich willen organiseren met hun eigen geld en dan 'goed werk' verrichten. Maar gewoon projecten uitschrijven om vooral toch maar subisidies te kunnen ontvangen, is gewoon VERKEERD.
Ik zou niet weten waarom. Die subsidies komen uit belastinggelden. Belastinggelden die ook door homoseksuelen betaald worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 18:19   #342
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De campagnes van die organisaties hebben m.i. enkel effect op henzelf en andere (potentiële) holebi's in de maatschappij. Voor de rest is er geen haan die ernaar kraait.
Onzin. De (relatieve) maatschappelijke aanvaarding van holebi's is de voorbije decennia gestaag gegroeid, hetgeen geresulteerd heeft in meer en meer gelijke rechten voor holebi's (huwelijk, adoptie). Dat is voor een zeer groot stuk mede te danken aan de organisaties die zich daar jarenlang belangeloos voor hebben ingezet.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 21 december 2007, 18:21   #343
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Empirisch bewijs dat homoseksualiteit niet de door de natuur gewenste toestand is: mocht een overgrote (natuurlijke) meerderheid van de bevolking homoseksueel zijn, dan was het menselijk ras in no-time uitgestorven. In de evolutie kiest een soort nooit voor een oplossing die tot uitroeiing van die soort leidt.
Ben je weer daar met je bullshit? Homoseksualiteit sluit voortplanting niet uit. Dat heeft het nooit gedaan en dat zal het ook nooit doen. Voortplanting heeft met deze hele discussie dan ook hoegenaamd niets te maken.

Citaat:
Oud 21 december 2007, 18:25   #344
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit vormt wel degelijk een duidelijk en ernstig nadeel voor het functioneren van het individu: het maakt een belangrijke biologische functie, namelijk de voortplanting van de soort, onmogelijk.
Onzin van de hoogste graad. Het maakt voortplanting helem�*�*l niet onmogelijk. Los daarvan is het natuurlijk volstrekt idioot om iemands waarde af te meten aan de mate waarin hij of zij zich voortplant.

Citaat:
Oud 21 december 2007, 18:34   #345
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... ik heb daar allemaal geen enkel probleem mee en ik vel nog veel minder een waarde-oordeel...

Citaat:
Oud 21 december 2007, 21:04   #346
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Sorry hoor, ik kan echt niet tot vervelens toe in herhaling blijven vallen.
Je gaat mee met te tijd, of je blijft staan Forumspook, dat is je eigen keuze dan maar.

Het heeft echt geen zin om te blijven volharden in dingen die je waarschijnlijk al voor een hele lange tijd geloofd, maar die nu, hoe je het nu draait of keert, achterhaald zijn in de wetenschappelijke wereld.

Je gaat je toch ook niet tegen genetici en psychiaters, biologen gaan zeggen van: 'sorry jongens, jullie zijn allemaal verkeerd, jullie snappen er niks van. Ik, forumspook met mijn achtergrond in verschillende takken van de wetenschap weiger dat aan te nemen.'
Dan sta je voor aap, want HET IS ZO.
Stel dat de mensheid een kudde is, die op hol geslagen is en zich met duizenden tegelijk in een ravijn werpt, en dat er in die kudde een aantal zijn die zeggen: "hola, d�*�*r doe ik niet aan mee". Zijn dat dan de domsten? Volgens u precies wel...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 21:17   #347
Jukes
Parlementslid

Standaard

Hoe zou het komen dat het debiliteitsniveau in deze discussie ineens met sprongen stijgt en het niveau tout court even drastisch daalt? Aha, ik zie het al: Rafke is wakker geschoten. Dan ben IK wèg. Het allerlaatste wat ik wil is debatteren met een relnicht. Doei!
Oud 21 december 2007, 21:26   #348
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zou het komen dat het debiliteitsniveau in deze discussie ineens met sprongen stijgt en het niveau tout court even drastisch daalt? Aha, ik zie het al: Rafke is wakker geschoten. Dan ben IK wèg. Het allerlaatste wat ik wil is debatteren met een relnicht. Doei!
Het feit dat je geen poot hebt om op te staan en dat iedereen hier ondertussen wéét dat je geen poot hebt om op te staan, speelt uiteraard geen enkele rol...

Doe-oei, homofoobje.

Citaat:
Oud 21 december 2007, 21:56   #349
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem het voor mijn part 'afwijking' ...
Zo zijn er ook 10% van de mannen die aan daltonisme (gedeeltelijke kleurenblindheid) lijden. Een genetisch foutje, een afwijking dus, net als homoseksualiteit. Maar ik ben nog geen enkele malloot tegengekomen die van dat gebrek een zegen voor de mensheid heeft willen maken. Als één van de dragers van dat foute gen weet ik wél dat het me ooit al een job heeft gekost, en voor de rest lig ik er niet van wakker. .....
dan heb je nog niet goed opgelet .... ergens vind je dat wel in de zoveel discussies die erover lopen
correctie ... er is ergens gesteld, zover ik het bij het rechte eind heb, dat dit destijds een evolutionair voordeel zou gehad hebben maar niet dat het een zegen voor de mensheid ( nu dus ) zou zijn... 't is dus maar hoe je die zegen beziet
het feit dat dit dan nog steeds blijft bestaan ( is sterk genetisch bepaald ) ligt dan aan de simpele reden dat het niet noemenswaardig een nadeel opleverde ....tot vandaag dus
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 22:02   #350
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Onzin van de hoogste graad. Het maakt voortplanting helem�*�*l niet onmogelijk. Los daarvan is het natuurlijk volstrekt idioot om iemands waarde af te meten aan de mate waarin hij of zij zich voortplant.
I agree.
Oud 21 december 2007, 22:02   #351
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Stel dat de mensheid een kudde is, die op hol geslagen is en zich met duizenden tegelijk in een ravijn werpt, en dat er in die kudde een aantal zijn die zeggen: "hola, d�*�*r doe ik niet aan mee". Zijn dat dan de domsten? Volgens u precies wel...
Stel !

je forumspookske daarin heb je gelijk maar je schijnt maar niet duidelijk te kunnen maken waar dat ravijn precies ligt waar we op afstevenen
en niet als kudde, want een kudde spendeert zijn tijd niet meer om aan die enkeling te vragen waarom ... die enkeling wordt gewoonweg vertrappelt als hij/zij niet snel genoeg wegkomt

dus ik stel me een massaal grote groep forumspookskes voor en dat lijkt me een op hol geslagen kudde
Oud 21 december 2007, 22:27   #352
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Los daarvan is het natuurlijk volstrekt idioot om iemands waarde af te meten aan de mate waarin hij of zij zich voortplant.
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die in zoiets geloven...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 22:39   #353
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En weer heb ik geen antwoord op mijn vraag. Dit is gewoon typisch ontwijkingsgedrag, vanwege je uitgeluldheid. Misschien had je het wat beter kunnen maskeren...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 22:40   #354
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Wat overigens bij mij de vraag doet opdoemen: Geloof jij wel wat je zelf denkt? Volgens mij blijf je liever denken wat je wilt denken!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 23:20   #355
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Stel dat mensen ontdekken dat de aarde rond is en dat er in die kudde een aantal mensen zeggen: "hola, d�*�*r doe ik niet aan mee". Zijn dat dan de domsten?
Ja.
Oud 21 december 2007, 23:24   #356
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Stel !

je forumspookske daarin heb je gelijk maar je schijnt maar niet duidelijk te kunnen maken waar dat ravijn precies ligt waar we op afstevenen
en niet als kudde, want een kudde spendeert zijn tijd niet meer om aan die enkeling te vragen waarom ... die enkeling wordt gewoonweg vertrappelt als hij/zij niet snel genoeg wegkomt

dus ik stel me een massaal grote groep forumspookskes voor en dat lijkt me een op hol geslagen kudde
Spoken zweven hoog boven de razende kudde, en worden door niemand fijngetrappelt. Het spokenbestaan heeft ook zo zijn charmes, veel minder schadelijke als met voorberade Aids verspreiden...
Oud 21 december 2007, 23:26   #357
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Stel dat mensen ontdekken dat de aarde rond is en dat er in die kudde een aantal mensen zeggen: "hola, d�*�*r doe ik niet aan mee". Zijn dat dan de domsten?
Ja.
De aarde IS rond, en domme homos denken dat ze normaal zijn. In het gekkenhuis zit het vol mensen die denken dat de anderen allemaal vangen
Oud 21 december 2007, 23:28   #358
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spoken zweven hoog boven de razende kudde, en worden door niemand fijngetrappelt. Het spokenbestaan heeft ook zo zijn charmes, veel minder schadelijke als met voorberade Aids verspreiden...
lees de post van Pies Descalzos er even op na...
blijkbaar ontgaat je de clue hier.... vandaar je spokengeleuter dan maar
Oud 21 december 2007, 23:29   #359
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aarde IS rond, en domme homos denken dat ze normaal zijn. In het gekkenhuis zit het vol mensen die denken dat de anderen allemaal vangen
fijn, ondertussen heb je 'm al gelezen...

awel forumspookske en waarom IS de aarde dan rond ?
is dat omdat een kudde mensen dat zegt ?
is dat omdat een enkeling dat zegt ?
of is dat misschien omdat het aantoonbaar is ?

Laatst gewijzigd door praha : 21 december 2007 om 23:30.
Oud 21 december 2007, 23:40   #360
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
fijn, ondertussen heb je 'm al gelezen...

awel forumspookske en waarom IS de aarde dan rond ?
is dat omdat een kudde mensen dat zegt ?
is dat omdat een enkeling dat zegt ?
of is dat misschien omdat het aantoonbaar is ?
het is aantoonbaar dat de aarde rond is, in tegenstelling tot jullie pseudo wetenschappelijke zever over homos.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be