![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3601 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3602 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3603 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand fascist noemen, mag dat hier?
Citaat:
Ik wil voor de steuntrekkers kampen ter beschikking stellen waar ze kunnen eten in de gaarkeuken en slapen op een grote zaal, als ze niet willen of kunnen gaan werken voor hun kost en inwoon. Maar je verblijf is totaal vrijwillig, je hoeft niet te komen eten en slapen... Hoe minder hoe liever zou ik zo zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3605 |
Banneling
|
![]() De duizelingwekkende kleinzieligheid van Superstaaf zou lachwekkend zijn als ze niet zo ziekelijk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat je beste 'argument'?
![]() |
![]() |
![]() |
#3607 |
Banneling
|
![]() Armoede bestrijden door de zelfredzaamheid te bevorderen...met name het creëren van (aangepast) werk...de armen die daar niet (meer) voor geschikt zijn mogen gerust een extraatje krijgen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3608 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af hoe Superstaaf zich niet laat pluimen zoals hij beweert. Doet hij zoals Sfax (die dat een paar keer openlijk toegaf) aan belastingvlucht?
Ik ben door criminele overbelasting op de minimumlonen door de staat in de periode van zes jaar dat ik aan een minimumloon werkte inderdaad 700000bf spaargeld kwijtgeraakt. Daardoor bevond ik mij effectief in de werkloosheidsval. Werkend kwam ik 8000bf in de maand tekort, over een periode van zes jaar, en doppend slechts 4000bf, over een periode van 15 jaar, terwijl ik nergens meer redelijk betaald werk vond. Op die manier valt niet te leven. Noch aan de dop, noch werkend. Daar raken mensen totaal wanhopig van. Ik heb een oplossing gevonden om in die armoede toch nog te overleven, maar die ga ik aan jullie neusje niet hangen, de persoonlijke aanvallen hier zijn al erg genoeg. Zwartwerk, zoals zovelen doen, was het niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 juli 2013 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3609 | |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... geen kraantjeswater kunnen betalen.
Commentaar: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees toch niet enkel de titel.
Het gaat om wanbetalers. Ze WILLEN gewoon niet betalen, omdat ze ze niet WILLEN werken. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net degene die belast, die de minimumlonen vaststelde. Het is net minimumlonen instellen, dat werkloosheid veroorzaakt. Dat is me dunkt hier zo een beetje het probleem: een deel van het verhaal bekijken en de rest negeren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de staat mij als laagsteloonwerker naar de armoede overbelast heeft, heeft mij revolutionair gemaakt. Maar laat de werkelijkheid niet toe jouw ultraliberale idee- fixen te beschaduwen.... 7% van de actieve bevolking werkt onder de armoededrempel. Maar dat is nou net jullie bedoeling dat percentage gevoelig omhoog te drijven ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juli 2013 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net minimumlonen instellen, dat werkloosheid veroorzaakt. Het is net armoededrempels instellen, dat armoede veroorzaakt. Dat is me dunkt hier zo een beetje het probleem: een deel van het verhaal bekijken en de rest 'gebroebel' noemen. Gebrek aan inzicht is een reden. Luiheid is een reden. U beweert hier u dat u revolutionair bent. Uw post leest als net het omgekeerde.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot iemand die levenslang door anderen gevoed, gekleed, en gehuisvest wordt, dringt de werkelijkheid niet door.
![]() |
![]() |
#3616 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze je water afsluiten, drink dan koffie, of bier, of wijn. Of boor een put, en pomp zelf uw drinkwater op. Maar dat is natuurlijk werken...
![]() |
![]() |
![]() |
#3618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honger maakt rauwe bonen zoet.
![]() |
#3619 |
Banneling
|
![]() Een maatschappij die armen zonder water zet, is die naam niet waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedenk maar eens dat iedereen die zijn rekening betaalt een aantal kubieke meter GRATIS geleverd krijgt. Maar gratis een minimumlevering geven aan de armen, die hun water niet kunnen betalen, dat moet nog ingevoerd worden. En wel superdringend. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juli 2013 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |