![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen hier toch ook enkele NWO-geobsedeerden rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3603 |
Banneling
|
![]() heb rap tussen de regels gelezen en dat artikel steekt nogal graag de schuld op de Joodse lobby ivm wie achter NWO steekt en bepaalde agenda's die presidenten, koningen, machtshebbers dienen te volgen zogeheten protocollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3604 |
|
![]() Nog een brandweerman getuigt van explosies in de torens.
http://www.prisonplanet.com/articles...explosions.htm
![]() |
![]() |
#3605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ploffende beton |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3606 |
Parlementslid
|
![]() Hallo sledgehammer
waarom is dit artikel zo byzonder er zijn toch al veel websites die de NWO aanpakken? Inderdaad door de link naar t zionisme? Ik merk ook dat heel soms als je dingen post specifiek daarover zelfs op progressieve plaatsen deze verwijderd worden... heeeel teeeer punt.... net als dit http://www.pehi.eu/ dat vorige week gescensureerd is door nu jij na 20 uur met veel stemmen.... Toch is het een tijd van revelaties |
![]() |
![]() |
![]() |
#3607 |
|
![]()
![]() |
#3608 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sommige mensen hebben echt problemen met het begrijpen van dimensies en hoeken waaronder je iets bekijkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#3609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me moeilijk voorstellen welke mindset je moet hebben om dat te kunnen denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3610 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Politiek voor intellectuelen...tja..als je het intellect hebt van een struisvogel kan je natuurlijk ook niet veel intelligenter doen dan je kop in 't zand steken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3611 | |
Vreemdeling
|
![]() Het artikel is bijzonder omdat er waarheden in staan waar niemand durft over te spreken...ook de gemiddelde "NWO geobsedeerde" niet
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3612 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is een iets anders dan mee te roepen met de kudde en de schuld op de boze slechte islam te schuiven..
Waarom trouwens is dit laatste geen taboe terwijl het beschuldigen van de joodse lobby wel taboe is? Ha, de holocaust natuurlijk..wel de moord op 6 miljoen joden en 50 miljoen russen tijdens WO II zou 's uit de taboesfeer moeten gehaald worden zodat we de waarheid kunnen achterhalen over wie nu eigenlijk echt verantwoordelijk is voor de moord op zoveel onschuldigen..Of geloof je dat een marionet zoals Hitler de enige schuldige is en dat er dus geen machtige netwerken waren zoals Thule die Hitler als stroman gebruikten? Tja, er zijn nog mensen die geloven dat Bush en Dutroux ook de enige schuldigen zijn..en sommigen geloven ook nog in UFO's of Sinterklaas.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3613 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3614 | |
Minister
|
![]() Aaahh.... klinkt als muziek in mijn oren...
![]() ![]() Uit die pdf : Citaat:
Laatst gewijzigd door Paracelsus : 10 augustus 2007 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3615 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ook
![]()
![]() |
![]() |
#3616 |
Vreemdeling
|
![]() voor diegenen die NWO associeren met vliegende schotels heb ik een mooi voorstel: print de tekst over NWO exposed 's af en verdeel hem op 't werk. Als je wat dicreter te werk wil gaan kan je hem ook gewoon 's naar je gebruikelijke mailinglist van een 30-tal kennissen doorsturen. Je zal dan vlug begrijpen dat vliegende schotels een veel abstractere materie zijn dan de NWO...
In plaats daarvan kan je natuurlijk ook heel wat "voorzichtiger" zijn en de film "I Robot" gaan huren. Zorg er dan wel voor dat je jezelf associeert met de niet opstandige robots want wie weet overkomt je wel iets wanneer je sympathie voor die opstandige robot begint te voelen.. Diegenen die me niet WILLEN begrijpen mogen hun domme hersenloze replieken voor zichzelf houden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3617 |
Vreemdeling
|
![]() Tja, ik had eerst op die smily moeten klikken, dan had ik meteen begrepen dat je eigenlijk niet echt meer in vliegende schotels gelooft..maar wel in de X-files. De X-files (neen, niet deze van de TV serie..) zullen binnenkort heel wat realistischer blijken te zijn dan de meesten denken
![]() http://www.zapruder.nl/ http://www.kenjedit.be/ http://hetechtenieuws.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2007 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sttt Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3620 |
Parlementslid
|
![]() Wat is er mis met in ufos te geloven?
stadium geloven is wel al voorbij bij miljoenen mensen. Ze zijn aards? bedoel je dat? Voor een deel misschien... Maar verder verwijs ik naar Copernicus of galilei... |
![]() |
![]() |