![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#36201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet de president van Oekraïne, gewoon, net als U en al de anderen hier, iemand die wat lult op een anoniem forum. Dit is de president van Oekraïne: https://www.youtube.com/watch?v=UkmI1BHAr8I Jouw held in erg expliciete poses, ik denk dat deze video jouw wel wat doet. Wist je dat hij ook piano kan spelen met z'n penis? In Het Frans dan nog. https://www.youtube.com/watch?v=oua0Puihrkc Laatst gewijzigd door tomm : 23 december 2022 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar tijd genoeg om urenlang op zoek te gaan, ik niet jammer genoeg, anders zou ik ook wel van alles kunnen vinden dat U beweerde maar niet bewaarheid werd. Geen tijd en geen goesting. Wat pijpen betreft U kunt al aan uw trekken komen bij bovenstaande video's denk ik. Laatst gewijzigd door tomm : 23 december 2022 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor dank uiteraard.
![]() |
![]() |
#36205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker is sinds het begin dat Donbass, dat onmiskenbaar beschouwd wordt als een Russische regio, ook onofficieel door de meeste Oekraïners, de prioriteit is en blijft. In Odessa en Transdnistrië hopen velen dat ze ook deel zullen uitmaken van de Russische Federatie in de toekomst, dat blijft koffiedik kijken. Er zijn nog veel zaken onduidelijk, bvb. waarom de Russen het presidentieel paleis en andere symbolen van de Oekraïense overheid nog niet hebben vernietigd, het eerste wat het Westen deed in alle oorlogen die ze voerden tot nog toe. Ik denk dat nog niet alles duidelijk is, dat we niet alles weten. Door te zeggen dat ze ook de Krim willen, en regelmatig Russische doelen aanvallen, heeft het regime in Kiev de steun voor de oorlog doen toenemen in Rusland. Alles wat je daarover leest in het Westen, net als over de "gezondheidstoestand van Poetin", is zever. Wat ik opvang in Rusland is dat in het begin de steun niet zo fantastisch was, velen waren verrast door de omvang van de operatie. Maar nu het duidelijk een oorlog blijkt tussen het Westen en Rusland, men de Krim wil afpakken en de Russen er etnisch zuiveren, wordt voor de overgrote meerderheid het belang van deze oorlog duidelijk. De staande ovaties die Zelensky kreeg in het Amerikaanse Congres, zijn koren op de molen van Poetin en iedereen die al lang zegt dat Zelensky een puppet is van Wallstreet en co. Veel duidelijker wordt het niet. Ook voor landen als China, die in de realiteit achter Rusland blijven staan. Laatst gewijzigd door tomm : 23 december 2022 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En datzelfde belerende vingertje blijft, gelukkig steeds minder naarmate landen als China machtiger en rijker worden. Ook onze "democratie", die garandeert dat de 1% rijksten altijd aan de touwtjes trekken, krijgt steeds minder navolging in de niet-westerse wereld. Ook bij ons beseffen mensen steeds meer dat ze voorgelogen worden, alleen is het onderwijs zo slecht geworden dat de meesten hun woede niet op de correcte manier weten te kanaliseren, en dus voor VB, Trump, etc. stemmen. Laatst gewijzigd door tomm : 23 december 2022 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat met Rusland is weg voor minimaal 5O jaar. Een probleem maar meer he hunne dan van de realistische mensenwereld. China is heel andere situatie. Het westen (USA) zal heel attent blijven maar... heel voorzichtig, en met reden. Zolang China geen regio aanvalt buiten de mainlandgrenzen (Cfr. Taiwan/Formosa) blijft er hoop. Hong Kong noch Macao als oude koloniale buitenlandse fort-posten doen niet meer ter zake. Zijn en blijven definitief PRC. Tot spijt voor het oude ex-koloniale feel-good sentiment over die periode, -vaststaand feit-. Ik zie de evolutie met China wel zitten zolang de mensheid niet implodeert. Niet zonder risico, akkoord. Maar weet je wat, Bach: Chinezen zijn intelligente mensen. (Bewezen). Onvergelijkbaar met de dommigheid van het Russisch Frustraat Putin en zijn Ongedierte (ook bewezen). Toegegeven: ongedierte blijft gevaarlijk, daar niet van. Positief is dat de actuele tijdelijke grote roerganger - struise vent maar Kleine Mao-, ietwat zwakte heeft getoond sinds zijn laatste 'waxen-gelaat' Jamboree (remember dat gemodder met Hu) en sinds zijn snel terugschroeven van de Covid regels toen de bevolking zowat OVERAL in de diverse regio's een oprisping vertoonde. Hij zal al wel wat in zijn mooi zwart geverfde haardos hebben gekrabt en is aan het dieper denken geslagen. Een hopelijk goed voorteken voor de volgende 35 jaar, minimaal. Nadien? Le déluge enzo wat mijn betreft... Ander en beter. Als besluit een meer aangename noot, speciaal om jouw eigen gevoel voor anti-USA humor te plezieren: Den eerste keer een stapke in de wereld zetten sinds lang,was de moeite waard: Nu nog Luka die Pjoetin bij de pussy grabt, en 't leven kan normaal verder gaan. A La Bonheur! ![]()
![]() |
![]() |
#36208 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep
Die ligen in dezelfe massagraven als de andere russischtaligen zeker? Ook. Slachtoffers van kiev Ondertussen weten ze zelfs wie in bucha de massamoorden heeft aangericht. De soldaten waren blijkbaar zo lomp om met de gsm vd slachtoffers naar hun familie te bellen. Ontken maar gerust, ik verwacht niets anders Laatst gewijzigd door 1207 : 23 december 2022 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< woede op de correcte manier kanaliseren > Ah, zoals Putin deed/doet met z'n "Speciale Militaire Operatie"? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, de idiotie van al die andere volkeren niet te hebben uitgeroeid toen het nog gemakkelijk was, omdat we onszelf zodanig superieur achtten, dat we de toekomstige dreiging van het bestaan van anderen zwaar onderschatten. Hadden wij alle volkeren geextermineerd waar we koloniale macht hadden, dan was de wereld een veel betere plek voor ons geweest dan nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste Oekraïners lopen over naar een eigen kerk, met christelijke normen en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36213 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig is dat besef nu eindelijk gekomen en bieden landen zoals Nederland excuses aan voor het slavernij verleden. Rusland daarentegen heeft nog geen enkele excuses gemaakt en begint nog eens een bloedige oorlog om een buurland te bezetten. Laatst gewijzigd door cato : 23 december 2022 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36214 | |
|
![]() Citaat:
Poetin kan alleen in Noord Korea en Iran met zo'n applaus ontvangen worden. Dat is het verschil. Soort zoekt soort Laatst gewijzigd door cato : 23 december 2022 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 ! soms ? zeg maar: meestal.
Laatst gewijzigd door Boduo : 23 december 2022 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36216 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het lijkt me dat de meesten de symboliek van het blitzbezoek van president Zelensky aan Washington hebben gemist.
Bij zijn bezoek droeg hij niet de politieke camouflage van een net pak met das. Het olijfgroene sweatshirt, met een kleine Oekraïense drietand geborduurd in de nek, cargobroek en laarzen die president Zelensky van Oekraïne droeg tijdens zijn reis naar Washington, lijkt misschien het minst belangrijke onderdeel van het sterk gechoreografeerde en krachtige stuk politiek theater. De vermoeienis op Zelenski’s gelaat viel op vanaf het moment dat hij uit het voertuig op het gazon van het Witte Huis stapte om te worden begroet door president Biden en first lady, Jill Biden. Zijn kledij vormde een schril contrast met het klassieke marineblauwe pak van de president en de hemelsblauwe jas en pumps van de first lady. Het viel sterk op toen president Zelensky met president Biden poseerde voor een fotoshoot in het Oval Office, vlak voor een open haard versierd met kerstkransen, en tijdens de gezamenlijke persconferentie die de twee mannen daarna hielden, de vlaggen van de Verenigde Staten en Oekraïne in hun rug. Het was een diplomatieke gebeurtenis, maar met ook een veelzeggend detail: een herinnering aan wat precies het doel van dit verrassingsbezoek was. Namelijk, dat ondanks het feit dat dit de eerste buitenlandse reis van Zelensky was sinds het begin van de Russische invasie van Oekraïne, en ondanks het feit dat Oekraïne tegen alle verwachtingen in, het heeft getrotseerd tien maanden stand te houden tegen een agressor waarvan algemeen werd verwacht dat hij de land met gemak zou overrompelen : De toekijkende wereld moest op de hoogte blijven: het gevecht was nog lang niet voorbij. In zijn oorlogsuniform was president Zelensky een constant, levend symbool van die strijd, ongeacht de pracht en praal die hem omringde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36217 | |
|
![]() Citaat:
Als Europeaan zou ik niet te verheugd zijn over wat er zich daar afspeelde. Daarbij. Zo geïsoleerd als u hier zegt staat Rusland niet. Laatst gewijzigd door Bach : 23 december 2022 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Biden & Zelenskyy
![]() |
![]() |
#36219 |