![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#36341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stukje achtergrond: VIDEO 27 dec 2022
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 december 2022 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JCPOA bestaat niet meer: LINK. Nog een oorlogje erbij, JCPOA afvoeren betekent oorlog met Iran. Waarom niet? De begrafenisondernemen van de JCPOA is de seniele leider van de "vrije wereld", zo wordt dat genoemd (vrije wereld).
Wie zat in dat akkoord? IranCommentaar van de geopolitieke analist: "(...) Now the geopolitical chessboard has completely changed. The European Union plus the Brexiters have been reduced to an outsize satrapy of the American Empire. The Russia-China strategic partnership is considered by the Americans as an existential threat. And Iran on top of it has been admitted as a full member of the Shanghai Cooperation Organization (SCO). So there’s no incentive whatsoever for the Straussians/neo-cons and neoliberalcons who control Washington’s foreign policy to revive the JCPOA. (...)"
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 december 2022 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36343 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En gij claimt dat je “het volgt”. Wel, als je het volgt, dan zou je moeten weten dat EU voor geërgerd is door de toegenomen nationalistische/etnische reflexen… in Kosovo! Ik denk dat ge u pluralistisch moet informeren, niet alleen blogs lezen die uw a priori overtuiging bevestigen.
![]() |
![]() |
#36344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 28 december 2022 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36347 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
citaat Telegraaf Kiev: 'Orthodoxe Kerk moet Poetin tot duivel verklaren' De van de Russisch-Orthodoxe Kerk afgesplitste Oekraïense tak moet zich van Moskou distantiëren. Dat eiste secretaris Oleksii Danilov van de Nationale Veiligheidsraad in Oekraïne dinsdag op tv. "Als u geen betrekkingen met Rusland onderhoudt, neem dan officieel afscheid en zeg dat de Russische president Vladimir Poetin satan is", aldus Danilov. Ook het hoofd van de Russisch-Orthodoxe Kerk, patriarch Kirill, is volgens hem een duivel. https://www.telegraaf.nl/nieuws/5423...ivel-verklaren Laatst gewijzigd door cato : 28 december 2022 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36348 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36349 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Echt degoutant hoe je moord op een burgerbevolking door een crimineel regime probeert goed te praten. Je verachting tegenover Israel en de VS vergelijk je blijkbaar wel met het regime van Rusland. Het enige argument dat je kan verzinnen om je toch in een bocht te proberen te wringen om dit terrorisme niet af te keuren is, in het verleden is zoiets ongeveer ook al gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel de Boerjaten leven in gebied dat grenst aan etnisch verwant Mongolie, maar daar ligt de levensstandaard veel lager. Bovendien zijn de meeste van die volkeren doorheen de eeuwen sterk gerussificeerd, wonen er bijna overal grote etnisch Russische minderheden/meerderheden en is zo n derde van de bevolking van gemengde origine. De kans dat staten als Texas, waar latino s binnenkort de meerderheid van de bevolking zullen uitmaken, zich afscheiden, is veel groter. In Brussel of Antwerpen is de meest populaire jongensnaam Mohamed, en de kans is groot dat separatistische partijen in Vlaanderen na de volgende verkiezingen een meerderheid zullen kunnen vormen. Laatst gewijzigd door tomm : 28 december 2022 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe mijn best. Bij de Franstalige jezuïeten (toen nog in lange rokken) werd amper één uur Nederlands in de week gegeven en mijn vader was een Parijzenaar dus was het half frans, half Vlaams thuis. Buiten perfect Frans en slecht Nederlands volgens U spreek ik ook Engels (geen fuck and shit Hollywoodiaans) doorgaans altijd thuis en ook business natuurlijk. Daarbuiten spreek ik redelijk Spaans en afschuwelijk Duits en een klein beetje cantonees. Men kan niet in alles goed zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DecVS hebben in Falluja maar ook andere gebieden, wel degelijk fosforbommen op burgerdoelwitten gedropt, zie boven. Wat ik zeg is dat de taktieken die de Russen toepassen courant en gebruikelijk zijn in de moderne oorlogsvoering. Ook het Westen en hun bondgenoten gebruiken die taktieken. Uw eenzijdige verontwaardiging komt dus nogal hypocriet over. Bovendien bombardeert het regime in Kiev nonstop steden als Donetsk, waar al talloze burgerslachtoffers vielen. 8 jaar lang al. Amnesty International gaf al aan dat de troepen van Kiev zich graag tussen de burgerbevolking verstoppen, en van daaruit de Russen bestoken. En die corridors werden ook al misbruikt door Kiev. De kerncentrale van Zaporozhe wordt al maanden bestookt, terwijl het in Russisch gebied ligt. Dus rara door wie wordt het bestookt? Deze oorlog en dit bloedvergieten kan zo stoppen, moest het regime akkoord gaan met VN referenda. Laatst gewijzigd door tomm : 28 december 2022 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zo n taal maakt het regime in Kiev zich belachelijk. Bovendien, veel gemeenschappen willen zich helemaal niet afsplitsen van de Russisch-orthodoxe kerk. Nog meer reden voor hen om te hopen dat de Russen gauw zullen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitspraken van Marx (of Lenin) zijn gren heilige teksten voor communisten. Ze kunben herzien worden of anders geinterpreteerd. Ik zie religie niet als vijand. Soms wordt het wel eens gebruikt als opium voor het volk, maar dat was voornamelijk in het verleden. Het nieuwe opium zijn de media, nationalisme, consumerisme, etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36355 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarbij krijg ik voldoende westerse propaganda over me heen. Maar u daar geen zorgen over. Het is bijna onvermijdelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36356 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dankzij de Russen investeert bv Duitsland plots 100 miljard in zijn leger. kunt ge dat eens uitleggen want er klopt iets niet Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36357 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat u doet, is constant een naZi regime verheerlijken en de aandacht van die verheerlijking proberen af te leiden door naar andere conflicten te kijken. Mocht dit niet zo zijn, dan zou u dit hier ook grondig afkeuren, en in een andere thread ook aankaarten dat bv. Israel oorlogsmisdaden begaat en daar pleiten voor sancties. Maar dat doet u dus absoluut niet, in tegendeel, u hebt nog nooit acties van Rusland afgekeurd en verdedigt ze. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |