![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3621 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan geen enkele reden zien waarom je ze anders zou gebruikenOm welke andere reden zou je zulke dingen nog gebruiken? Citaat:
Of de geadresseerde zich beledigd voelt of niet doet niets ter zaken. Iemand een "zak hooi" noemen, gebeurt met de bedoeling om te beledigen. Dat is wat telt. Je hebt natuurlijk van die "helden", die graag schelden en beledigen, maar dan hun staart intrekken en hun verantwoordelijkheid ontlopen van "Wat is een belediging? Jij moet maar zo geen lange tenen hebben." en daarmee de schuld/verantwoordelijkheid bij het slachtoffer leggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3622 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3623 | |
|
![]() Citaat:
Maar sex hebben is een leuke bezigheid, dus als het slachtoffer dat nu gewoon leuk vind, dan is er geen verkrachting. Als iemand iets van u afneemt, het ge beschouwt het als 'lenen', dan is er geen diefstal. Als iemand u een tik geeft tegen het hoofd, en ge aanziet het als een vriendschappelijke aanraking, dan is er ook geen fysiek geweld. Allemaal even belachelijk als zeggen dat iemand die beledigt niets fout doet zolang de andere zich niet beledigd voelt.
![]() |
![]() |
#3624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'beledigers 'fusilleren' zodat 't nooit meer voorkomt, nooit meer gebeurt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld van zo'n belediging/belediger die dan achteraf z'n 'staart introk'!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3627 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus ge zijt alleen maar bestolen als ge u je l�*�*t bestelen, ge kunt ook zeggen dat het gewoon geleend is en u met die persoon die niet (meer) inlaten, gewoon negeren dus. Dus ge zijt alleen maar geslagen als ge u je l�*�*t slaan, ge kunt het ook beschouwen als SM en u met die persoon die niet (meer) inlaten, gewoon negeren dus. Allemaal even belachelijk.
![]() |
![]() |
#3628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor de ene 'n belediging is, kan voor 'n ander 'n reden zijn om in 'n schaterlach uit te barsten! 't Is subjectief, al die andere voorbeelden die jij aanhaalt zijn 'fysieke' zaken. Ik vroeg om aan te tonen waar ik schreef dat iemand die beledigt niks fout doet, kan je niet, want schreef ik niet, je komt met 'n boel stropoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3629 | ||||
Banneling
|
![]() Ja, SDX, het gaat over dat begrijpen.
Jij schrijft "Lukt je niet echt eh?" Ik vroeg niet "Waarover heb je het?" ik vroeg "Hoezo?" Je kan blijkbaar niet antwoorden. Citaat:
Maar ik begrijp ook graag waarom het ene in strijd is en het andere niet. Zo is iemand gek noemen de ene keer in strijd met het forumreglement en een andere keer niet. Begrijp jij dat? Citaat:
Zelfs bijdragen van jaren geleden, die al lang en breed waren besproken en afgehandeld, ging je opgraven om 'n bepaald iemand toch maar strafpunten aan te kunnen naaien.Veranderde je na mijn opmerking Je weergave van de feiten is niet correct.in jij ging 'n bijdrage oprakelen van jaren geleden om alsnog te melden, moderatie heeft je er toen op gewezen dat dat onderhand al lang afgehandeld was. Citaat:
Citaat:
Zoals ik daarnet al schreef; het is de bedoeling dat je iets meldt omdat het in strijd is met het forumreglement. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3630 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moet je toegeven dat die definitie toch niet in de wet staat. Dan kunnen we weer verder. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3631 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schrijft zèlf dat je 't niet begrijpt. Citaat:
Ik neuk geen mieren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij hebt dat blijkbaar als doel verheven.
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3632 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht jij nu dat je met 'n supernieuw idee kwam aandraven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3634 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zit je daar dan al zo lang over te leuteren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch niet met opzet. Ik heb je één maal gekwetst, uit onwetendheid. Ik heb er je mijn excuses voor aangeboden; want het was niet de bedoeling. Citaat:
Maar als je iets meldt, is het de bedoeling dat je het meldt omdat het in strijd is met het forumreglement. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3635 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3636 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Context artisjok, en intonatie, en onderlinge relatie tussen zender en ontvanger. Allemaal zaken die inspelen, en allemaal zaken waardoor jij helemaal niet kunt beweren wat je hier beweert. Citaat:
Als jij je ergens door beledigd voelt, of misschien wel ergens graag door beledigd wilt voelen, dan is dat verder jouw probleem. Dat kun je anderen niet zomaar aanrekenen, hoe graag jij dat ook zou willen doen. Daarbij komt nog de vraagstelling wat er precies een belediging/beledigend is. Dat verschilt nu eenmaal van mens tot mens zoals ik al uit probeerde te leggen. Zo zou ik me bijvoorbeeld beledigd kunnen voelen door het simpele feit dat jij ongevraagd het woord tot me richt, ik noem maar wat, en op grond van mijn subjectieve gevoel van beledigd zijn, zou jij dan een veroordeling kunnen krijgen. Waarom denk je dat men in Nederland van dat achterlijke wetje af wil? Dat is juist omdat dat compleet onwerkbaar is en vrijwel nooit aangetoond kan worden.
![]() |
![]() |
#3637 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voorts heb ik jou al citaten uit dat CGKR-pdf'je gegeven. Ik heb jou ook al verschillende keren gezegd, en ik zal het nog maar eens herhalen, want je blijft maar weer trollen en doordrammen: Het is een stuk tekst van een wikipediapagina waar staat op welke definitie van racisme het wetboek zich baseert. Aangezien die vrijwel identiek is aan de definitie die de VN hanteert, heb ik geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
![]() |
![]() |
#3638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 200+ blz en nog steeds geen vb'tje van racisme op dit forum, wat een afgang voor de racismeroepers hier
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3639 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geef daar nu eens een afdoende antwoord op artisjok.
![]() |
![]() |
#3640 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je nu antwoorden op de vraag, of begrijp je ze nu nog niet? Citaat:
Mag ik nu nog weten waarvoor iemand nog beledigende woorden of scheldwoorden zou kunnen gebruiken, behalve om te beledigen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |