![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wanneer hier een nieuw Venezuela??? Ik dacht dat dat een van de betere landen in Amerika was, niet dus... 2 miljoen mensen die vluchten en bloot staan aan hongersnood... verschrikkelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ja, de meeste studenten hadden WEL les en de meeste personeelsleden moesten WEL werken vandaag. 6000 supporters van een totaal aantal studenten van 40 000 en 8000 personeelsleden is nog vrij weinig. Ik vermoed dat het er veel meer zijn, 6000, dat is een zeer conservatieve schatting, 26 000 is een minder conservatieve schatting. Ik denk dat de realteit ergens tussen die 2 cijfers zal liggen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 25 september 2018 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ook zo kennen we onze linkse helden die hun eigen veronderstellingen als de enige waarheid naar voren schuiven... De bevolking is niet geinteresseerd in jullie angsten; de bevolking heeft de buik vol van de multikul want ze zien waar de problemen in de volgende jaren vandaan gaan komen en dat is niet S&V maar wel jullie multikul die jullie met alle mogelijke middelen door hun strot wil jagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3645 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs tegen de verhoging van het inschrijvingsgeld 4 jaar geleden stonden er amper 50 studenten te betogen : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140910_01261226 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De R.U.G. heeft overschot van gelijk dat ze die extreem-rechtse schavuiten proberen te weren. Zoveel is zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3648 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe jij ineens aan 6000 supporters komt. Ik denk dat de 700 van De Morgen al overschat is. Wat er ook van zij, de U-Gent heeft zich, eens te meer, als een linkse, en alles behalve neutrale unief gepresenteerd. De U-Gent heeft, opnieuw, bewezen dat ze nieuwe fascisten kweekt. Linkse fascisten die geen andere mening toelaten dan de hunne.
![]() |
![]() |
#3650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van jou verwacht niemand iets anders. Soort zoekt soort.
![]() |
#3651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens De Morgen, en jou, is dat cijfer duidelijk belangrijk anders had je het niet vernoemd.
![]() |
#3652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren wel enkele tienduizenden afwezig....
![]() |
#3653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 september 2018 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3654 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat cijfer wijst enkel op het bestaan van een eerder klein percentage linkse fascisten.
![]() |
![]() |
#3656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De behoefte om dat cijfer te corrigeren wijst wel degelijk op het tegenovergestelde.
![]() |
#3657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik hou niet van facisme, niet van links, noch van rechts en ik hou niet van inquisitie en onverdraagzaamheid, maar daar werken jullie wel aan... en mijn hart beeft voor Vlaanderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3658 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten dus nu al pre-emptive potentiele misdadigers weren. Ik stel voor dat we schedels gaan meten, dan weten we of het een potentiele moordenaar is of niet. Citaat:
Citaat:
Komaan. Besef je wel wat voor een onverdraagzame gedachtendictatuur je daar naar voren schuift ? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maar op, straks komt er een wet die het verbiedt om dat cijfer in twijfel te trekken, zelfs al waren het er meer dan er studenten ingeschreven zijn aan de UGent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3660 |
Minister-President
|
![]() In ieder geval een pak meer dan de schildknaapjes die DVL wist bijeen te trommelen voor de beveiliging van de lezingen van Francken. 90 mensen en volgens DVL een waar succes. 10.000 lijkt me dus wat overdreven.
|
![]() |
![]() |