![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt mij een logische vraag, maar blijkbaar heb jij geen antwoord. Het gaat dus wellicht om een van jouw onbewezen dogma's dus begin je maar te lullen over "het systeem". ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je recuperatie van Bill Hicks is redelijk ridicuul. Bill Hicks zou gehakt maken van jouw domme dogma's.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pind'ar is ook zo'n type dat overal wel commentaar op heeft, maar nooit een alternatief kan of wil formuleren.
Creationisme? zit fout. Wetenschap? zit fout. Ik vraag me af welke positie Pindar dan inneemt in dit debat. Het "pindarisme"? Zeg het maar hé kerel, ik luister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het hele meenstreem systeem is om je weg te houden van de kracht van je eigen bewustzijn. Moet ik dat opmeten??? Kan jij Liefde meten dan? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3647 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3648 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Da;s de hele clue man!!!!! Bewustzijn meten??????? Weet je wel waar je het over hebt?????????? Citaat:
Je hebt geen enkel idee waar ik het over heb he? Liefde is de bewustzijnskracht die het hele mikmakzooitje bij elkaar houdt. meten? ha! Go fuck 'em! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 mei 2008 om 13:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3649 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kan jij dus de verhouding bewustzijn/materie in het heelal vergelijken en dus opmeten. Anders zou je niet kunnen weten dat het heelal meer bewustzijn dan materie is. Benieuwd welke onzin je nu weer gaat verzinnen om je ertussenuit te kronkelen. Citaat:
Mag ik vragen welk merk jij rookt? Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is het nl veel leuker ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3651 |
Partijlid
|
![]() Geen idee waar deze discussie nu nog over gaat. Al wat ik meen te kunnen afleiden, is dat LSD precies aan een serieuze remonte bezig is.
![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 10 mei 2008 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens over, eigenlijk.
Weer eens werd een straffe bewering gepost:En weer eens blijkt het niet mogelijk uit te leggen wat dit in godsnaam (of in FSM-naam) betekent, laat staan hoe men dat bepaalt! En dat wordt dan geweten aan het wereldbeeld van ... wie de vragen stelt. ![]() Voor oudgedienden op dit forum doet dit denken aan de memorabele "zwaartekracht bestaat niet"-discussie van jaren geleden! Ah, waar is de tijd ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 mei 2008 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3653 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3654 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Thanks!!! ![]() wat vind je hier van? Citaat:
![]() Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 mei 2008 om 13:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3655 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3657 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Jij zegt dat het heelal "meer bewustzijn dan materie" is en ik vraag slechts hoe jij dat hebt kunnen vaststellen. Zo moeilijk is dat nu toch niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#3659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL jij bepaalt even wat moeilijk is van niet van zaken waar je geen kaas van heb gegeten? ha! Maar goed, doe U ogen dicht en kijk diep naar binnen, heel diep naar binnen. Pas dan zul je me begrijpen, en nee, dit is geen grap en ik ben geen creationist. ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3660 |
|
![]() |
![]() |
![]() |