![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3641 |
Minister-President
|
![]() Niet zo direct maar onthoud dat Morgan Reynolds uit de Bush admistration komt, wat hem zowiezo "verdacht" maakt.
Ik heb hier vroeger eens een stukje gepost toen zijn boek pas uit was. Heb toen uitgelegd dat dit boek voornamelijk diende als reactie op het boek van D.R Griffin. Typish voor een mol: hij nam dezelfde stelling van Griffin over over de instorting van de buildings, maar ging dan nog verder door de belachelijke stelling te poneren dat "iets anders" dan de boeings de gebouwen had geraakt. Typisch gedrag voor mollen dus: je neemt de stelling over van een eerlijke 9/11 scepticus en verbind daaraan een belachelijke theorie teneinde de gehele theorie van Griffin "verdacht te maken. Anyway, trust me, ik heb al lang genoeg contact met mensen uit de 9/11 Truth Movement om te weten dat Reynolds een mol is. Ik zal hier nog eens enkele namen posten van auteurs die (mi) 100% betrouwbaar zijn. Ik bedoel daarmee, dat hun bedoelingen oprecht zijn. 1. Paul Thompson 2. Jim Hoffman 3. David Ray Griffin 4.Steven E. Jones En wat volgens mij (en vele andere sceptici) by far de nr1 site is over 9/11: http://911research.wtc7.net/ Het is een gigantische turf, maar een echte aanrader. Btw, ik ken NIEMAND die de gehele site heeft gelezen en nog steeds het officiele verhaal gelooft. Vriendelijke groeten, Steve.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 augustus 2007 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3642 |
Parlementslid
|
![]() Een aantal joden hebben het drama in de oorlog pas nadien zelf deze naam Holocaust gegeven. IN de oorlog was dat nog niet zo.
Pas nadien. Er is veel gesjoemel geweest volgens vele berichten Met de Mufti.... En een willen uitkopen van joden en ze naar een aner land verbannen. Dat weer is belet door andere joden zelf. Het ware verhaal is niet goed bekend omdat t verboden is erover te klappen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3643 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3644 |
Minister-President
|
![]() ![]() Maar in ieder geval, graag gedaan. ![]()
![]() |
#3645 | |
Vreemdeling
|
![]() heb nog een maand of twee geduld of lees dit eens, (als je durft) :
http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.pdf http://users.skynet.be/sledgehammer/nwo.doc PS: "ikbensatan",(tja als je het zelf zegt..) je mag me eens uitleggen waarom je zieke geest het verband legt tussen de NWO, alchemistengoud, Ormus samenkomsten en verkrachters. Wie heeft er hier nu dringend psychische hulp nodig? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3646 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gebouw van de Deutshe Bank op ground zero, heeft gisteren voor 7 uren intens gebrand maar is uiteraard niet ingestort. In tegenstelling tot gebouw 7 op 9/11 dat ook brandde en kleine schade had, en "ingestort" is volgens pure controlelled demolition stijl.
![]() http://www.prisonplanet.com/articles...07Building.htm
![]() |
![]() |
#3648 |
|
![]() De rook die zogezegd uit WTC7 komt is rook van WTC 5 & 6 die ernaast lagen die in brand stonden, die ook dichter bij WTC 1 of 2 gelegen waren.
![]() |
![]() |
#3649 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb ondertussen afgeleid uit een en ander debat of radioshow dat heel wat getuigen van de hevige branden in WTC 7 niet zo nauwkeurig waren. Ofwel werd het hen verteld, ofwel werd gededuceerd dat sinds er zoveel brand was, dat ook WTC hevig moest branden, visibiliteit was nl. niet zo goed op grond niveau op 11/09 Mijn probleem zit in die verticale schade band. NIST probeert dit uit te leggen(o.b.v. fotos en getuigenissen) door te zeggen dat er, n.a.v. de intorting WTC1, schade was onder verdiep 13 van een klein deel van de toren en dat dit leidde tot verticale gedeeltelijke instorting tot de Penthouse, wat ook de krimp uitlegt die te zien is na de initiatie van de instorting. Probleem is dat dit niet overeenkomt met, jawel, de beelden. De krimp gebeurt op de linkerkant van de North face, terwijl de verticale schade aan de South face ook op de linkerkant is. NIST beschermt zich door te vermelden; This hypothesis may be supported or modified, or new hypotheses may be developed, through the course of the continuing investigation. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk dit eens : http://video.google.ca/videoplay?doc...76936524344197 Vooral het einde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3651 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben er zeker van dat jij je eigen woorden niet gelooft beste Parcifal. Dus, omwille van een uitslaande brand in 2 maal 2 vensters en 1 maal 7 vensters komt een building met duizenden vensters volledig symetrisch en gelijktijdig naar beneden en valt in zijn eigen footprint? HARTELIJK DANK VOOR DE WETENSCHAPPELIJKE VERKLARING DIE JE ONS HIERVOOR NOG GAAT GEVEN? Ik ben er zeker van dat jij je eigen woorden niet gelooft beste Parcifal.
![]() |
![]() |
#3652 | |
|
![]() De uitzending van de History Channel over 9/11 conspiracies was zoals verwacht een hit piece.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3653 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=CUjaL...related&search= Laatst gewijzigd door eti1777 : 21 augustus 2007 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het stuk boven de vuurzee is ingestort bij die toren in Madrid, zoals je wel weet. Net zoals bij WTC 7. ![]() Verder helaas een verhaal van appelen en peren. (WTC 7 was wel degelijk vrij zwaar beschadigd door het instorten van WTC1&2, maar dat vergeten believers altijd). Verder valt er niet veel over te zeggen totdat het rapport van NIST hierover gepubliceert wordt. En ja, dat duurt inderdaad lang. Dat vind ik ook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat noemt zich toegepaste wetenschapper? ![]() Verder weet je maar al te goed dat de brand uitgebreider was dan op dit filmpje te zien was. En dat er daarnaast ook nog serieuze schade was door de instorting van WTC1 en WTC2 debris. Ik gebruikte dit filmpje gewoon ter illustratie en om Exodus' woorden te counteren waarin hij alweer de brandhaarden minimaliseerde en de rook weet aan WTC 5 en 6. Verder doe ik voorlopig geen uitspraken hierover tot we iets zien van NIST. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3656 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tijp op youtube fire skyscraper en zie eens hoeveel er zijn ingestort, 'net zoals bij WTC 7'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3657 | |||||
|
![]() Citaat:
41 * 41 * 2 41 * 14 * 2 4510 beste Parcifal, enkele duizenden dus waaruit jij in totaal 11 laat zien waar een uitslaande brand is. Capiche? Citaat:
Capiche? Citaat:
Capiche? Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3658 | |
|
![]() Citaat:
Dit zijn veel ergere branden, voor een veel langere duur en het gebouw bleef wel recht staan. (Onderstaande foto, gebouw heeft 17 uur gebrand, 10 uur meer dan WTC7) Je zegt trouwens dat er schade is aan WTC7, dat klopt, maar kan nooit de oorzaak zijn voor de instorting en zeker al niet de manier waarop het gebeurd is. Gebouw 6 heeft trouwens veel meer schade te verwerken gekregen en heeft ook gebrand, en is niet ingestort. Dit gebouw hebben ze zelf moeten neerhalen ("getting ready to pull building six" in een docu). ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2007 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3659 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat namelijk om deze foto, en hier wordt het gedebunked. ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2007 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3660 | |
|
![]() Hieronder een opsomming van alle leugens en bias die aan het bod kwamen in het hit piece van History Channel over 9/11 conspiracies dat gisteren uitgezonden is.
Citaat:
![]() |
![]() |