![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#37161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
MAAr of tomm's forumgedrag (aantal posts en timing) verenigbaar is met een druk familie en gezin- levens de vele reizen, kinderen, ... zoals hij zo vaak beweert betwijfel ik nog steeds heel sterk zoals gezegd hij wil neit over zijn privéleven praten, hopelijk stopt hij ooit met die drogreden consequent aan te halen alsof dat iets betekent. Ik kan het Russisch alfabet ook lezen ondertussen maar verder zegt dat niets (dankzij mijn lief uit Charkov) Laatst gewijzigd door 1207 : 10 januari 2023 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef gewoon de stand van zaken, geen hoera of leedvermaak berichten zoals sommige overjaarse kleine kindjes op dit forum. De oorlog is nog niet ten einde. Zoals ik zei wie laatst lacht best lacht. Persoonlijk denk ik dat niemand ter plaatse zal lachen, want iedereen zal wel dierbaren verloren hebben op het einde. (behalve natuurlijk de westerse oorlogsstokers en wapenmarchands). Maar ik denk dat Poetin uiteindelijk de volgende generaties Russen zal behoeden voor een verdere opmars van en kolonisatie door het Westen. Want als de hoera berichten in het Westen iets duidelijk gemaakt hebben, is dat het uiteindelijke doel het opsplitsen en onderwerpen van de Russische Federatie is. En natuurlijk westerse greep op de grondstoffen, in de jaren 90 was het Westen al goed op weg maar die rotzak van een Poetin heeft roet in het eten gegooid. Waardoor hij grondig gehaat wordt door de westerse elite en geliefd door de meeste Russen. Laatst gewijzigd door tomm : 10 januari 2023 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertaald
https://www.quodlibet.it/giorgio-aga...-5-insicurezza Vrijheid en onzekerheid Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)De laatste zin luidt in het Italiaans als volgt: È probabile, tuttavia, che la dialettica cibernetica fra l’anarchia e l’emergenzaHet gaat over de terugkeer naar de vrijheid, dewelke volgens Agamben onverstandig te grabbel wordt gegooid, in ruil voor onzekerheid.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 januari 2023 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is verouderd ,roest van alle kanten en gaat in de vaart zinken. citaat telegraaf: Gedoemd’ Russisch vliegdekschip dreigt ten onder te gaan MOERMANSK - De Admiraal Koeznetsov, het enige vliegdekschip van de Russische marine en het vlaggenschip van de Noordelijke Vloot, dreigt ten onder te gaan zonder dat er ook maar één vijand aan te pas is gekomen. De oorzaak? Volgens de Russische admiraliteit gepruts bij de scheepswerf die het kapitale schip in reparatie had. Volgens de scheepswerf slecht onderhoud van de Russische marine. De Admiraal Koeznetsov was naar de Zviozdotsjka-scheepswerf in Moermansk in het noordwesten van de Russische Federatie gebracht voor een grote opknapbeurt. Daar moest het schip van het droogdok naar een van de andere dokken van de haven verplaatst worden voor verdere reparatiewerkzaamheden. Bij de voorbereidingen van de verplaatsing bleek echter dat het schip niet zelfstandig kon bewegen. Daarna werd geprobeerd om het vliegdekschip met sleepboten te verplaatsen, maar de romp van het schip bleek in dermate slechte staat dat dat onmogelijk was. Volgens technici van de scheepswerf kan het schip niet verplaatst worden omdat de kans groot is dat het zou zinken of kapseizen. https://www.telegraaf.nl/nieuws/7243...-onder-te-gaan Laatst gewijzigd door cato : 11 januari 2023 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoutmijnen van Soledar:
The Soledar Salt Mines Some 250 million years ago, a part of Ukraine was under a shallow ocean.Soledar (10.500 inwoners). De oprichter van Wagner PMC is ter plaatse en laat het volgende weten: "Wagner PMC units have taken control of the entire territory of Soledar", "A cauldron has been formed in the center of the city, in which urban fighting is taking place. The number of prisoners will be announced tomorrow. I would like to stress once again that no units other than Wagner PMC fighters were involved in the storming of Soledar." LINK
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 januari 2023 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit speelt allemaal in het voordeel van het Westen. Zolang deze pat-stand blijft duren zijn de Russen zichzelf kapot aan het rijden. Het enige waar ik echt schrik van heb zijn die Partizanen. Als die erin slagen n Moscou een deftige aanslag te doen dan zou de Vlad wel eens naar kernwapens durven grijpen. Het UKR regime gaat zoiets niet doen, die zijn volledig in de Westerse greep.
![]() |
![]() |
#37169 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dacht ik niet, een beetje beter onderzoek van je zou meer aan het licht brengen en dan hoef je geen verwijten weeral te spuwen.
Hoe wil je eigenlijk dat iemand nog geloof hecht aan je posts? Zoals die grote brand aan boord in 2019, het voorziene terug in gebruik nemen in 2021, januari 2023 ligt het nog steeds in Moermask ter reparatie,.. Het lijkt me een gedoemd schip te zijn wat nog afstamt uit de Sovjet-tijden. https://nos.nl/artikel/2314400-dode-...aal-koeznetsov https://tass.ru/proisshestviya/7334815 Laatst gewijzigd door Philemon : 11 januari 2023 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37170 | |
|
![]() Citaat:
Wat dat zelfbeschikking van rusland dan inhoudt, is een andere discussie.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 januari 2023 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() moest de nato vechten dan wordt het Russische leger gewoon vermalen en platgewalst.
neen, dat duurt ook geen 9 maanden. maar goed allemaal propaganda de russische zeemacht hun topboot doet bodemonderzoek ergens in de zwarte zee, hun vleigdekschip ligt te verroesten en de rest verstopt zich achter de krim uit schrik voor oekraiense raketten |
![]() |
![]() |
![]() |
#37173 | |
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs geen waarde-oordeel, maar een eenvoudige vaststelling. Wij maken deel uit van dat "westers" imperium, maar ik kan niet meer zeggen dat ik het nog met veel eens ben, met wat moet doorgaan voor "correct" binnen dat westers imperium. Daarmee kondig ik uiteraard NIET aan dat ik het per definitie eens ben met wat moet doorgaan voor "correct" binnen andere, niet-westerse, imperia, die zich met dag meer aan het vormen en organiseren zijn.
![]() |
![]() |
#37174 | |
|
![]() Citaat:
bwahahahahaha.
![]() |
![]() |
#37175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van alle huidige verkies ik dan het onze. Is dat perfect? Verre van. Maar het zou veel erger kunnen. Ik zou niet in Rusland willen geboren zijn...
![]() |
![]() |
#37176 |
Minister-President
|
![]() Omdat er nuttige idioten zijn die dat voor ons willen doen...
![]() |
#37177 | |
|
![]() Citaat:
Echter, het is net die "globalisatie" waar men in andere (zich vormende imperia) zo tegen verzet. We maken, as we speak, het moment mee dat "het globale imperium" z'n grenzen heeft bereikt, dat de unipolaire hegemon wordt uitgedaagd tot de dood, dus ik meen dat we de laatste rus op de knieën zullen moeten krijgen. En het is niet de eerste keer dat iemand dat probeert. Of hoe 1207 het in al zijn naïviteit verwoordt; "moest de nato vechten dan wordt het Russische leger gewoon vermalen en platgewalst." Been there, done that, and lost.
![]() |
![]() |
#37178 | |
|
![]() Citaat:
En wat dan? Wat als de oekraïners verslagen zijn, of in ieder geval, geen enkele mogelijkheid meer hebben om terug te slaan? Krijgen we dan een noord-korea/zuid-korea situatie? Want dan hebben we DE FACTO een multi-imperiale-wereld hé. Los van het feit of je dan in het andere imperium wil gaan wonen, dan is het een fait-accompli hé.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 januari 2023 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37180 | |
Minister-President