![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3761 |
|
Partijlid
|
Interessante vragen.. Als die oa voortkomen uit het zien van Naomi Kleins betoog, dan wil ik die ook zien
Is die ergens op het net te zien? |
|
|
|
|
|
#3762 |
|
Parlementslid
|
er is een draad hier op het forum int.
hoe kunnen we ons verzetten tegen de shockdoctrine daar staat de film aan de start en dan vind je de lezing in 6 delen Dat van dat leger komt uit andere bronnen Spreek je frans dan is www.alterinfo.net een bron |
|
|
|
|
|
#3763 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3764 | |
|
|
Er zijn nu bosbranden en ze gaan al beweren dat ze door Al Quada aangestoken zijn. Kan het nog belachelijker.
Citaat:
|
|
|
|
|
#3765 |
|
Parlementslid
|
ha ha ha hja
ziekelijk FBI stak t aan zeker of de bouwbedrijven die de grond willen gebruiken voor iets anders zoals op veel plaatsen gebeurt. (greece) mijn grote teen doet zeer Al quaida trapte erop. Hoe zit dat met dat procs in Engeland van de vader van Dody? Signed, CHRISTOPHER EVERARD, Moraivia, September 20th 2007 Diana murdered by the roayalties? http://www.illuminatiDVD.com http://www.EnigmaTV.com |
|
|
|
|
|
#3766 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles kan, net zoals een inside job of niet?
|
|
|
|
|
#3767 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3768 | ||
|
Gouverneur
|
NIST Admits Total Collapse Of Twin Towers Unexplainable
Citaat:
NIST IMPLICITLY ADMITS: WTC TOWERS DESTROYED IN CONTROLLED DEMOLITION By Kevin Barrett Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3769 |
|
|
YES!!!!
Is nice, I like, Happy times! GOEIE post!
|
|
|
#3770 |
|
|
Dit zal door de believers van het officiele verhaal wellicht met een grote stilte beantwoord worden.
|
|
|
|
#3771 |
|
|
Daar gaan koppen rollen.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 29 oktober 2007 om 16:09. |
|
|
|
|
|
#3772 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Qua leugenachtigheid kan dat tellen. Prisonplanet en Kevin Barrett weten blijkbaar écht niet meer van welk hout pijlen te maken. Enfin, voor mensen die het interesseert volstaat het om die brief van NIST eens grondig te lezen : http://www.911proof.com/NIST.pdf Verder moeten er geen woorden aan vuilgemaakt worden. |
|
|
|
|
|
|
#3773 |
|
|
Kan iemand mij trouwens zeggen waar die bewuste zin staat?
edit: gevonden, laat maar zitten. Laatst gewijzigd door Heftruck : 29 oktober 2007 om 16:14. |
|
|
|
|
|
#3774 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 29 oktober 2007 om 16:20. |
||
|
|
|
|
|
#3775 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of waaruit je -logischerwijze- kan afleiden dat NIST impliciet toegeeft dat het dus wel CD moet geweest zijn? Doe eens een poging om het volledige document te lezen, dan gaat uw euroocentje wel vallen. Een hint : NIST heeft een onderzoek gevoerd naar de initiatie van de ineenstorting en de factoren die ertoe bijgedragen hebben. De ineenstorting ZELF hebben ze NIET bestudeerd. Dat is trouwens al JAREN geweten door iedereen die een beetje in de NIST rapporten heeft gesnuffeld. |
|
|
|
|
|
|
#3776 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En toch vertel jij dat NIST de mogelijkheid van explosieven debunked heeft? Sommigen zouden dat leugenachtig noemen. |
||||
|
|
|
|
|
#3777 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat de mogelijkheid van explosieven debunked is, indien je toch blijft doorgaan daarop, toon dan een quote van mij aub. Het is WEL zo dat er geen enkel concreet element is dat NIST liet vermoeden dat er mogelijk explosieven gebruikt werden. Er zijn ook geen concrete elementen die laten vermoeden dat de WTC- torens zijn omvergeknaagd door grote bevers. |
|
|
|
|
|
|
#3778 | |
|
|
Citaat:
Nog maar een rondje parsivaal-negeren dan. |
|
|
|
|
|
|
#3779 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ongeloofwaardig zijn voor elk licht kritisch individu. Die 'mindset' is inderdaad het uitlachen waard. Net zoals ik lach als ik in het circus 2 clowns zie, die een raket bouwen met een regenton en een stuk vuurwerk. Ik lach niet omdat die clowns naar de maan willen vliegen, maar omdat ze dat doen op zo'n ridicule wijze. Snappie? |
|
|
|
|
|
|
#3780 | |
|
|
Citaat:
En nu terug met de blokjes gaan spelen, parsivaal. |