Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Bent u van oordeel dat we na dat schandalige arrest nog in een democratie leven ?
ja 43 31,39%
NEEN 94 68,61%
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 20 november 2004, 23:10   #361
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Eh, ge hebt wel degelijk den indruk gewekt dat ik dat dacht. Ge deed precies alsof ge mij iets kwam vertellen wat ik niet wist.
Aha, je weet dus eigenlijk gewoonweg niet wat de uitdrukking "iemand woorden in de mond leggen" betekent...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:11   #362
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Aha, je weet dus eigenlijk gewoonweg niet wat de uitdrukking "iemand woorden in de mond leggen" betekent...
Je liet het uitschijnen alsof ik veralgemeende en kwam gewoon aandraven met iets wat ik nooit had gezegd.
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:14   #363
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Eh, ge kwam hier niet met een nieuw argument of een stelling af. Ge reageerde op een bericht van mij, maar kwam af met iets wat ik niet gezegd had. Uw bericht was wel degelijk een reactie op mijn bericht.
En in een reactie op een bericht van jou mag ik dus geen dingen zeggen die jij niet gezegd heb?? Eigenaardige regeltjes houd jij er op na hoor...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:15   #364
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Je liet het uitschijnen alsof ik veralgemeende en kwam gewoon aandraven met iets wat ik nooit had gezegd.
Ik liet helemaal niets uitschijnen; ik wees erop dat niet alle Marokkanen die vanuit Marokko hierheen komen dat doen omdat ze ginder problemen hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:21   #365
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En in een reactie op een bericht van jou mag ik dus geen dingen zeggen die jij niet gezegd heb?? Eigenaardige regeltjes houd jij er op na hoor...
Nee, dat is helemaal geen algemene regel van me! In dit specifieke geval was het echter irrelevant om met zoiets af te komen, gezien mijn eerder bericht met "over het algemeen". Ge sprak dus duidelijk over iets wat ik al wist. Wanneer uit mijn spreken blijkt dat ik van een bepaald feit op de hoogte ben, en gij komt mij nogmaals informeren over dat welbepaalde feit, dan is dat irrelevant. En om duidelijk te maken dat ik dat nooit gezegd heb, heb ik daarop gereageerd. Toen snapte ge niet waarover ik het had en zo ging de discussie verder.
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:25   #366
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Nee, dat is helemaal geen algemene regel van me! In dit specifieke geval was het echter irrelevant om met zoiets af te komen, gezien mijn eerder bericht met "over het algemeen". Ge sprak dus duidelijk over iets wat ik al wist. Wanneer uit mijn spreken blijkt dat ik van een bepaald feit op de hoogte ben, en gij komt mij nogmaals informeren over dat welbepaalde feit, dan is dat irrelevant. En om duidelijk te maken dat ik dat nooit gezegd heb, heb ik daarop gereageerd. Toen snapte ge niet waarover ik het had en zo ging de discussie verder.
Er is geen enkele regel op dit forum die mij ervan weerhoudt om jou ergens op te wijzen waarvan ik denk dat het je niet helemaal duidelijk is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:27   #367
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er is geen enkele regel op dit forum die mij ervan weerhoudt om jou ergens op te wijzen waarvan ik denk dat het je niet helemaal duidelijk is.
Dat is juist het punt. Ik had "over het algemeen" gezegd. Wat mij betreft hebt ge toen geen enkele regel overtreden. Nogmaals, ik heb zo'n regel niet. Voor de aandachtige lezer was het echter wel duidelijk dat ik dat wist.
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:31   #368
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Dat is juist het punt. Ik had "over het algemeen" gezegd. Wat mij betreft hebt ge toen geen enkele regel overtreden. Nogmaals, ik heb zo'n regel niet. Voor de aandachtige lezer was het echter wel duidelijk dat ik dat wist.
Ik heb het nog eens benadrukt voor de niet zo aandachtige lezer. Dat is nog niet hetzelfde als iemand "woorden in de mond leggen" waar je me al verschillende keren van beschuldigde. De links naar het "schelden" en "beledigen" blijven ondertussen ook opvallend achterwege...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:36   #369
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Oh, ge wilt uw scheldpartijen nog eens weerzien?
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:37   #370
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik heb het nog eens benadrukt voor de niet zo aandachtige lezer. Dat is nog niet hetzelfde als iemand "woorden in de mond leggen" waar je me al verschillende keren van beschuldigde. De links naar het "schelden" en "beledigen" blijven ondertussen ook opvallend achterwege...
Nee, ge zette de niet-aandachtige lezer op het verkeerde been. Ge wekte den indruk dat ik dat niet wist, terwijl ik voordien gezegd had dat ik het wel wist.
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:39   #371
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik had het natuurlijk over de Marokkanen die HIER zijn! Niet alle Marokkanen die hier zijn hebben of hadden sociale problemen in hun land van herkomst, je hebt dat nog steeds op geen enkele aanvaardbare wijze kunnen aantonen of onderbouwen. Je hebt het "van horen zeggen" en dan nog van een omroep die je anders als eerste zou veroordelen omdat de objectiviteit er volledig zoek is...

Leer eens lezen zeg...
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:39   #372
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

en ze blijven maar doorgaan! Zou me niets verbazen als hier iets moois bloeide

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 20 november 2004 om 23:40.
PollyCorrect is offline  
Oud 20 november 2004, 23:41   #373
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er is er hier maar eentje die zich belachelijk maakt, meisje, en dat ben JIJ. Dat blijkt onder meer uit het volgende:

Ik herhaal mijn VOORBEELD: als ik HIER bijvoorbeeld in financiële problemen raak, en ik emigreer naar Canada, zijn mijn financiële problemen HIER dan verdwenen, of HEB (tegenwoordige tijd) ik ook in Canada nog steeds financiële problemen in België? Wel?

Aha! Er begint een lichte schemering door te bringen tot je in duisternis gehulde brein (of wat er voor wil doorgaan)...

Nee, daar doel ik niet op.

Beledigingen en scheldwoorden??? Gaan we nu die toer op? Probeer eens wat argumenten uit je mouw te schudden, i.p.v. onzin te blijven uitkramen.

Wat heeft d�*t er nu in vredesnaam weer mee te maken?

Nee, ik probeer u duidelijk te maken dat ge hier flauwe zever zit te verkopen zonder dat ge weet waar ge het over hebt. Ik ben blij dat ge tenminste d�*t toch al toegeeft... En laat die onnozele verontwaardiging over "scheldpartijen" al maar achterwege. jij probeert mij tenslotte al de hele tijd belachelijk te maken met je kinderachtige reeksjes smileys. Maar ietwat zinnige argumenten naar voor brengen? Ho maar...
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:42   #374
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Kijk eens hier, kindje, ik ben niet op AL je idioterieën ingegaan, ik heb er eentje uitgepikt die me in het oog sprong en waarover ik graag wat meer uitleg wilde horen, namelijk dat "de meeste Marokkanen hier uit een welbepaalde, achtergebleven streek in Marokko" komen. Zolang ik daar geen bevredigend antwoord op heb gekregen, beschouw ik al de rest van je flauwe zever als... wel, ja, als flauwe zever...
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:44   #375
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat zijt gij hier nu allemaal aan 't broebelen? Ik kom u net te zeggen dat er geen reden is waarom wij op een bepaalde bevolkingsgroep zouden neerkijken, louter en alleen omdat "anderen dat toch ook doen" en gij draait hier ineens de rollen gewoon om... Weet gij zelf nog wel wat ge allemaal raaskalt?
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:45   #376
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard



DAT noemt gij schelden en beledigen? Maar kindje toch... er staat jou nog een hard leven te wachten...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:45   #377
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Prachtige quotes, Stefanie. Bewaren voor het nageslacht. Dankje dat je ze quote zodat ik ze ook kan zien. Nu wordt het bijna van ditte:
PollyCorrect is offline  
Oud 20 november 2004, 23:46   #378
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Prachtige quotes, Stefanie. Bewaren voor het nageslacht. Dankje dat je ze quote zodat ik ze ook kan zien. Nu wordt het bijna van ditte:
Zit gij hier nu nòg? Ze zitten op u te wachten op http://www.viswijvenforum.be
Haast je naar ginder!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 november 2004, 23:46   #379
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Leer eens lezen zeg! Waar heb ik gezegd dat JIJ dat ook zou doen?


DAT waren jouw woorden, niet de mijne hoor! Blijkbaar vind jij het volkomen aanvaardbaar dat hier door Vlamingen op (bepaalde) Marokkanen wordt neergezien, omdat Marokkanen dat ook doen. Ik antwoordde daarop:


In al je volgende berichten vond ik geen enkele verklaring waarom wij wèl op Marokkanen zouden mogen neerkijken, maar betichtte je me er wel van een racist te zijn (???). Nu vraag je mij doodleuk wat voor mij dan een reden zou zijn om op Marokkanen neer te kijken, en dan vraag ik me af hoe je er bij komt om zo'n vraag te stellen, terwijl uit mijn bericht (dat ik hierboven quote) toch wel zeer duidelijk blijkt dat ik vind dat er GEEN ENKELE reden is om op Marokkanen neer te kijken.
Stefanie is offline  
Oud 20 november 2004, 23:49   #380
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nu begin je WEER over iets compleet anders! Laten we nog eens even recapituleren, want ik vrees dat je niet meer weet wat je vertelt...

Op mijn vraag heb je achtereenvolgens de volgende antwoorden gegeven:

Het eerste, toen ik je vroeg waarom je slechts op een deel van mijn post antwoordde:
En een tweede toen ik vroeg waarom je er dan überhaupt over begon:
Daar kan ik dus alleen maar uit afleiden dat je oorspronkelijke bericht, waarin je zegt dat "de meeste Marokkanen hier uit een welbepaalde, achtergebleven streek in Marokko komen", eigenlijk geen enkele inhoud of betekenis had, want je beschouwt het blijkbaar zelf als "irrelevant" en je "antwoordde alleen maar"... Om toch maar iets te antwoorden, of wat?

En dan begint ge nu ineens weer over uw ziekteverzekering van binnen 30 jaar... Wie kan van al dat gedaas nog iets volgen?
Stefanie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be