![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan helemaal met de vergelijking met de paus... hoeveel schandalen komen er niet boven water vanuit katholieke instellingen.... Citaat:
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Kinderen die toezicht nodig hebben onder de douche zijn te jong voor op kamp te gaan.
Sorry hoor, maar de noodzaak aan (volledig naakte) "douchetoezicht" op kamp, is het belachlijkste wat ik ooit heb gehoord. Laatst gewijzigd door Mam : 8 april 2012 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt nog nooit 15 jongens van prepuberende leeftijd in 1 groepsdouche gezien.... Zonder toezicht gaat de minimale schade blauwe plekken van de natgemaakte handdoekpuntjes zijn....
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze zich niet onder de douche kunnen gedragen, kun je ze ook een straf geven. De meeste mensen douchen trouwens om te douchen. En ik begrijp nog steeds helemaal niet dat de kinderen naakt moeten zijn. Dus ja, je kan douchetoezicht vervangen door straffen bij voorvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent U dan zo geïnteresseerd hoe het ging in de groepsdouches van de jongens , zo midden jaren 80?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopla 100 jaar terug in de tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En desondanks behoor ik tot degenen die extra gevoelig zijn voor de lafheid en de smeerlapperijen van pedofielen, en vind dat dat dit soort uit de maatschappij moet verwijderd worden.
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() Gekleed of niet gekleed: douchetoezicht bij kinderen op vakantiekamp is niet noodzakelijk als het vervangen wordt door een straf bij evt voorvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn standpunt is en blijft: volwassen mannen hebben niks te zoeken tussen kinderen die zich douchen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed en grondig wassen is dan wel een heel ander verhaal. Citaat:
Citaat:
Mij moogt ge tussen een hoop naakte jonge tieners gooien, dat heeft evenveel sexuele aantrekkingskracht als een kassei voor me. Ik zie het eerder als een straf voor mij. Al dat gejoel en gejengel... te veel lawaai en drukte. Brrr.
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: kinderen gaan heus geen enge ziekte oplopen door 10 dagen op 365 minder hygiëne hoor. Laat ze maar lekker douchen dus met zwembroek aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 april 2012 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide bevallen mij niet. Vooral dat tweede niet. Niemand hoeft een kind onder druk te zetten om zich uit te kleden. Het volstaat voor mij dat mijn kind hier thuis in alle rust naakt kan douchen zonder pottenkijkers erbij. Zo'n 355 dagen per jaar dus. Zoals ik reeds eerder postte: ik heb het van nabij, van zeer nabij meegemaakt wat een ouder liever nooit meemaakt. Na zoiets neem je geen enkel risico meer. Denk ervan wat je wil, maar in geen enkel geval kan een kind verplicht worden zich naakt aan een volwassene te vertonen. Kan er mij tenslotte 1 iemand uitleggen waarom het kwaad kan dat kinderen zich maximum 10 dagen per jaar wat minder grondig wassen (zogezegd door die zwembroek)? En wat de vreselijke gevolgen daarvan zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze elke pedo op een afgelegen eiland dumpen, maar de oplossing is niet kinderen aan te leren dat er iets mis is met naaktheid of hen wijs te maken dat hygiëne ondergeschikt is aan schaamte. Bovendien leg je zo ook de verantwoordelijkheid bij het kind: wie zich wel naakt wast heeft het dan uitgelokt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat welke "leiding" dan ook zelf wel kunnen oordelen waar de dirty old man zit en die er zelf zal uithalen. Ik heb daar vertrouwen in. Die dagen zijn voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb het niet eens over enige vorm van pedofilie of zo. Gewoon uitslieren en een been breken? Hopla waar was het toezicht? Nou ja stuur uw kids niet op kamp als u zo denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ge zou er versteld van staan hoe groepsdruk-gewillig- klein mannen zijn. Citaat:
De kans dat dit gebeurd door de verkeerde actie van een leider is een grootorde kleiner. Desondanks, helaas, er zijn zulke gevallen bekend. Langs de andere kant, de meeste gevallen van pedofilie gebeuren in huiselijke sfeer, met familieleden of goede vrienden van de familie. Wat gaat u nu doen, uwe kleine op kamp sturen, of bij een vriend onderbrengen voor een weekend? Citaat:
Citaat:
Ik weet dat de dokter van't PMS mijn piepklein piemeltje en balzak, zonder mijn ouders erbij, in zijn handen heeft gehad, en dat was de hele zaak. Die man deed zijn werk, en ik deed niet moeilijk. Ik zie nog andere problemen en vergelijkingen. Wat bij een ongeval. Een zatte kloot plant zijn spierwitte BMW in uw voituur. Bam, airbags overal, en het volgende dat U weet is dat U naar't plafond kijkt, met veel lampen. Ondertussen is uwe kleine al klaargemaakt voor de operatiekamer, poedelnaakt uit de scanner getrokken, de hoop kapotgeknipte bloederige kleren liggen ergens in een hoekje van de eerste hulp. Citaat:
Ik weet van mezelf dat het zeker niet het geval was. Na een 2 weekse vakantie kon je me afkoken om me terug proper te krijgen. Tot op een bepaalde leeftijd, want dan was lichaamshygiëne belangrijk om't andere geslacht aan te trekken.
![]() |
![]() |
#378 |
Vreemdeling
|
![]() Zo is het inderdaad, op kamp gaan is vuil en smerig zijn en best gezamenlijk stinken.
Douchen? Dat gebeurt meestal bij ons in aparte hokjes, zijn die er niet/niet genoeg dan installeren we een gemeenschappelijke douche-tent. Controleren is bijgevolg ook simpel zat, koud water van de kraan doet wonderen als je dat gooit wanneer iemand onder warme douche staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#380 | ||