![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Verder is dit forum-milieu de beste plaats om van een degelijke en open houding naar een 'verschraalde houding' te evolueren. Gewoon de reacties van de geprovoceerde mensen lezen. (die trouwens geen excuus hebben om de 'jungly' reacties te posten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht....
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum brengt ook maar aan de oppervlakte wat leeft in de maatschappij. Op dat vlak heeft het een kostbare signaalfunctie. Zo leert men hier dat een liberale houding inzake "de godsdiensten" blijkbaar onverantwoord is.
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() E.Gidius... Ik ben het vaak niet eens met je nieuwe ideetjes, maar je doet tenminste de moeite om te redeneren en een mening te vormen die je soms verandert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Parlementslid
|
![]() Als een liberale houding ervan uit gaat dat een ongeremde groep (bijvoorbeeld een religie) zich liberaal zal manifesteren, uiten en handelen. Dan is er geen consequente liberale houding mogelijk. Nee.
Maar het hoeft ook niet alles of niets te zijn. Een kleine rem kan reeds ontsporen vermijden.
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#375 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
*** Iedereen die niet de peilloos diepe wanhoop van een depressie heeft meegemaakt zevert maar raak. Maanden lang amper KUNNEN eten of slapen (niet willen, KUNNEN), dat vreet aan een mens. Je kan het je waarschijnlijk niet voorstellen. Van een ervaringsdeskundige. (Is gelukkig allemaal lang geleden. Gelukkig...) Laatst gewijzigd door Felix (be) : 27 juni 2009 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind "Porselein" nog altijd één van haar mooiste nummers. Diep van binnen bleek ze inderdaad eenzaam en fragiel te zijn en weg te kwijnen van de pijn...
In het diepste van m'n ziel Ben ik eenzaam en fragiel Maar ik staar de wereld aan Als een winnaar En het leven lacht me toe Bij om 't even wat ik doe Elke keer zal ik er staan Als een winnaar Maar soms voel ik me zo klein Wil ik iemand anders zijn Diep van binnen kwijn ik weg van de pijn refr.: Porselein Behandel mij heel zacht Porselein Verbrijzeld door je lach Porselein Poreus en onderhuids Als een winnaar Haal jij me onderuit Mijn gedachten slaan op hol Ik verval weer in m'n rol En zal m'n eigen gang weer gaan Als een winnaar Ik kan vechten als een vrouw Zoals ik strijden zal om jou En ruim de vijand van de baan Als een winnaar Maar van binnen ben ik broos Heel geremd en hulpeloos In m'n hart ben ik vernederd en boos refr. Ik weet het wel Niemand die me vragen stelt En niemand die m'n naam vergeet Ik weet het wel Niemand die me wakker belt En nooit eens iemand die m'n dromen leest Niemand die me stoort Niemand die me hoort Niemand die me kust als ik wakker word Niemand die me mist Niemand die me haat Niemand die de deur voor me open laat Niemand die me kent Niemand die me streelt Niemand die me ooit eens een moment verveelt Niemand voor mezelf Niemand om te zijn Wie is net als ik van porselein
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mooi en het raakt.
Tegelijk is het troos-te-loos. Niemand zou troosteloosheid mogen toelaten. Yasmine had een kind van twee, én hopen vrienden (ik las De Morgen van gisteren). Zo iemand zou niet mogen kunnen tot zelfmoord komen. Ik weet verdomd goed dat iemand die echt in de onderwereld van zijn gevoelens verzeild geraakt, er niet over piekert om troost te gaan zoeken. Toch breekt deze getuigenis van Thé Lau mijn hart: Citaat:
![]() |
![]() |
#379 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog iets over die veelgeroemde "voorbeeldfunctie voor jonge holebi's".
Als het waar is dat Yasmine zo'n efficiënt voorbeeld was voor jonge holebi's die worstelen met hun identiteit en met de maatschappij, dan is haar zelfmoord toch wel een zware slag voor die jongeren.