![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen moslims? | |||
| voor |
|
18 | 13,74% |
| tegen |
|
40 | 30,53% |
| genuanceerd |
|
73 | 55,73% |
| Aantal stemmers: 131. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#362 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ken persoonlijk tal van moslims, allemaal fantastische mensen, loyaal, rechtuit, zeer behulpzaam, zeer betrouwbaar. Misschien helpt het dat ze allemaal gestudeerd hebben en relatief goed meedraaien in de economie.
|
|
|
|
|
|
#363 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik ken de twee, sommigen zijn zeer open-minded, anderen zo bekrompen als de pest. Het verschil tussen de twee is vaak dat de ene nadenkt over zijn geloof en de andere gewoon gelooft en het nadenken aan anderen overlaat. ,Maar typisch voor moslims is dit niet. Wat mij wel opvalt is dat de diegenen die nadenken, de meest vrome moslims zijn en zeer strikt tegenover zichzelf, maar niet tegenover anderen (tenzij dat deze zich moslim durven noemen)
Laatst gewijzigd door Loki : 18 februari 2011 om 16:13. |
|
|
|
|
|
#364 |
|
Banneling
|
ik ken er ook een hoop ,vals ,extremistisch,racistisch,gewelddadig,leugenachtig ,onbetrouwbaar en te lui om iets uit te voeren, voila das even rap verteld als uw zever
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Moest je hier melden: "Ik ken persoonlijk tal van Vlamingen allemaal fantastische mensen, loyaal, rechtuit, zeer behulpzaam, zeer betrouwbaar" Dan zullen een aantal deelnemers het hier uitschateren. Van meedraaien gesproken: Kijk eens naar TV uitzendingen over bv André Drieu, Michael Flatley, de Proms, eender welk volksconcert of klassieke muziekuitvoering. Mogelijk zul je een Japanner of Chinees zien bij uitvoerders of publiek, maar niemand uit de moslimwereld. Beangstigend. Wij leven op andere planeten.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 21 februari 2011 om 12:35. |
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Burger
|
Citaat:
Rijkdom stelen en verdeling zaaien deden 100 jaar geleden alle volkeren die de mogelijkheden hadden en velen volkeren en stammen of zelfs culturen doen dat nu nog. Een van die culturen/ideologiën is de islam.
|
|
|
|
#367 | |
|
|
Citaat:
En niet aan de rijkdom die we gestolen hebben in onze kolonies.
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En aan de industrialisering van Vlaanderen door multinationals van hetzelfde land. |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
|
Citaat:
Zij zijn ondernemingen met winstgevend doel; Zij gaan bij voorkeur naar landen met goed opgeleid hard werkend personeel; Dat hebben ze bv gevonden in Antwerpen met een van de grootste petrochemische complexen van de wereld
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gelukkig versta ik geen Arabisch, want het is ongetwijfeld altijd hulde aan de schepper, in hun teksten, plus een paar liefdesliedjes, ongetwijfeld, maar aan dat soort teksten ben ik ook al voorbij... |
|
|
|
|
|
|
#372 | ||
|
|
Citaat:
Kun je een voorbeeld geven van een nummer dat ge graag hoort?
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Burger
|
Citaat:
Woorden die de waarheid bevatten zijn zelden aangenaam (Japanse spreuk) Laatst gewijzigd door StevO : 21 februari 2011 om 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#374 | ||
|
|
Citaat:
Het zou u sieren mocht je uw mond houden over zaken waar ge geen kennis over hebt.
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nooit gehoord van deze stichtende parabel? Laten we niet vergeten dat Mohammed opdracht gaf kritische dichters gewoonweg te vermoorden (is dit haatzaaien? of oproepen tot geweld? ) lees er alles over: http://www.answering-islam.org/Dutch...dedichters.htm Hoewel meer moorden werden gepleegd dan de tien die in dit artikel worden geanalyseerd (ze zijn weggelaten omdat zij betrekking hebben op leiders van rondtrekkende legers die Mohammed probeerde te vermoorden), volgen hier de verhalen van moorden of bijna-moorden van mindere slachtoffers. 1. Maart 624: Al-Nadr bin al-Harith 2. Maart 624: Oeqba bin Aboe Moeait 3. Maart 624: Asma bint Marwan 4. April 624: Aboe Afak 5. September 624: Kab bin al-Ashraf 6. September (?) 624: Ibn Soenaina 7. Juli- Augustus 625: Een bedoeïne met één oog 8. Na januari 630: bijna-fatale afloop voor Abdoellah bin Sad 9. Na januari 630: Eén van de twee van Abdoellah bin Katals zingende meisjes 10. Na februari 630: bijna-fatale afloop voor Kab bin Zoehair Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 21 februari 2011 om 18:34. |
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al die muziek van Iran, Irak, Turkije, Noord-Afrika, Egypte, Syrië, etc etc... die wordt allemaal door moslims gemaakt. Is dat soms geen moslim-muziek? Eeen voorbeeld? Ik heb zowat 100 CD's die ik bijna allemaal super vind. Alléz Bahram & Bashir CD Sama ( Iraniërs) is een van mijn topfavorieten (kanoun & tabla) Laatst gewijzigd door eno2 : 21 februari 2011 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
|
Citaat:
de gustibus et coloris non disputandum.
|
|
|
|
|
#378 | ||
|
|
Citaat:
Islamitische muziek bestaat uit een deff en geen andere instrumenten. Dit bijvoorbeeld is islamitische muziek: http://www.youtube.com/watch?v=PM6zHNyz95c
|
|
|
|
|
#379 |
|
Banneling
|
|
|
|