![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() uit uw link:
Citaat:
het is dus ook geen bewijs voor jouw bewering
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blasfemie!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien maak je twee fouten. Een historische, en een logische. De historische fout is eentje waarbij je een verkeerde oorzaak geeft voor de val van het Imperium. Het leger bleef immers een zeer intacte structuur tot bijna het einde. Je bedoelt wellicht de barbarisatietheorie. Ik heb geen bronnen bijdehand nu, maar dit kan wellicht al helpen: http://en.wikipedia.org/wiki/Late_Ro...tion.22_theory De tweede fout is dat er een onderscheid is tussen "artificiele" en "natuurlijke" handelingen. Ik zie veel mensen uit jouw hoek dat onderscheid steeds proberen af te bakenen terwijl dit onderscheid niet bestaat. Bovendien wordt ermee gedraaid en gekeerd zoals het uitkomt. Een artificiele structuur wordt vaak gezien als een natuurlijke structuur, en vice versa. Als wij dit onderscheid toch kunnen maken, dan stel ik dat infanticide een zeer natuurlijke ingreep is. Het was er voordat alle "artificiele" dingen, zoals imperia, oorlogen, morele structuren, ... geboren werden. Overigens zie ik niet wat er zo artificieel is aan (al dan niet in vitro) infanticide. Het is een handeling die gebeurt volgens de fysische wetten binnen dit fysisch universum. Bijgevolg is het een natuurlijke handeling. En kom aub niet met dingen zoals "de natuur bedoelde". De natuur bedoelde niks. Of alvast niet zoals wij denken. Komt de ambassadeur van de natuur bij jou koffie drinken elke donderdag? Nee? Hoe maak je dit onderscheid dan? Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 23 augustus 2009 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist. Ik gebruik het ook niet als argument. Maar als bron voor een argument. Het argument dat een embryo meer is dan alleen maar een klompje cellen.
Misschien kun je Raf helpen zoeken naar een bron voor zijn argument. Het argument dat een embryo niet meer is dan een klompke cellen. Intussen laat ik de prof. die mijn argument beaamt vertellen wie hij is: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Alé zever maar wat verder!! Slaapwel...
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Een embryo -is- een hoopje cellen.
Een mens is een veel groter hoopje cellen. Met een skelet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
|
![]() vanaf Paulus, vanaf.
Ossificatie begint pas na de derde maand, en sommigen beenderen worden pas gevormd na de geboorte
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 23 augustus 2009 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN