![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Senaatsvoorzitter De Decker verklaarde dat Daerden NIET dronken was. Daerden zelf: "Vlamingen willen dat ik Nederlands spreek. Ik heb een antwoord gegeven in het Nederlands. Nu zeggen sommigen dat ik dronken was. Het is ook nooit wel hé". Een storm in een glas water ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beelden gezien? Er zat geen kat! Weg met die man en weg met de senaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daerden for premier (al zal het Vanackere worden na Leterme)
![]() |
![]() |
#364 |
Minister-President
|
![]() Je eigen toestand niet verwarren met die van 's Vaderlands vertegenwoordigers.
![]() |
#365 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
BTW: van mij mogen ze de Senaat ook afschaffen, liefst samen met de kamer.
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is dat wel een teken aan de wand?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit het geld voor uw pensioen ?
In het glas van Daerden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister-President
|
![]() Dat was eerder het geval met Europa ook, nu staan ze ervoor te vechten om toch maar op een EU-lijst te mogen staan.
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is dat niet eveneens een teken aan de wand?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() Zelfs meer dan een !
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik dus ook.
Ten eerste blijkt daar - volgens mij toch - uit dat 'België' al bij al niet veel meer voorstelt, en ten tweede dat opportunisme als drijfveer voor menselijk handelen maar beter niet wordt onderschat, en al helemaal niet als we het over politici hebben, je weet wel, die mensen die verondersteld worden ons te besturen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 januari 2010 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Minister
|
![]() Ik verwacht NIETS van "onze verkozenen"! Op één legislatuur van 4 jaar kunnen zij méér opzij leggen dan een gewone modale werkende mens op heel zijn loopbaan. en dan heb ik het nog niet eens over de vele schnabbeltjes...
Eénmaal verkozen en van die financiële mem geproefd is hun enige zorg die royale financiële toestand te bestendigen en dat gaat alleen door slaafs de richtlijnen van de partijtop te volgen om bij de volgende verkiezingen in een gunstige positie aan de start te verschijnen. Dat is gewoon een doodnuchtere vaststelling!
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit beantwoord deels je tweede punt.
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen enkele minister is democratisch verkozen als minister, wel als volksvertegenwoordiger.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() olalalala, onze Belgische ster op BBC ....
Michel Daerden is nieuws op de BBC http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100112_025 |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Minister-President
|
![]() Aandelen AB Inbev? Pernod-Ricard? Heineken toch niet?
![]() |
#379 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn er die onze pensioenen willen toevertrouwen aan hen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 12 januari 2010 om 16:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zeg mij maar waar ik achterbaks ben. Mag ik hier trouwens ook uit afleiden dat u dergelijke praktijken normaal vindt? |
|
![]() |
![]() |