![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En als je denkt dat het eten is, dan zou je het als geestelijk voedsel kunnen beschouwen. Zo sprak ook Jezus tegen zijn discipelen: in gelijkenissen, want anders konden ze het niet begrijpen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel raar als je het mij vraagt. Je lijkt mij een muis te zijn die in elk denkbaar gaatje wegvlucht om het licht van de waarheid te kunnen ontlopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Fred. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Parlementslid
|
![]() Creationist science is een oxymoron
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg luister eens Fonne, jij ligt hier ongelovigen uit te maken voor parasieten die niks goeds doen, gebaseerd op het feit dat ze de bijbel niet aanhangen. De bijbel maakt volgens jou dus kennelijk betere mensen van ons. Zelfs als ik de bijbel slechts als een geschiedenisboek over het ontstaan van het Christendom lees valt me echter op dat het boek een stuk geweldadiger is dan ijn persoonlijke opvattingen. Dus ofwel geweldadige mensen zijn betere mensen, of jij ligt ongelovigen voor niks over den duvel z'n kam te scheren. Ik vind het prima dat er Christenen zijn, zolang ze dat geloof lekker zelf aanhangen en mij er niet mee lastig vallen vind ik best, maar ik denk niet dat er een reden is om de gemiddelde mens die geen heilig boek aanhangt tot vervelende parasiet te bestempelen zolang jouw boek de inhoud heeft die het heeft, geschiedenisles of niet.
![]() |
![]() |
#368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is maar wat je gezond noemt....verstand dat niks nieuws wil leren kennen is echt niet zo gezond.
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Mooie gedachte van iemand die met de moed der wanhoop een 2.000 oud sprookje aanhangt..typische eigenschap van creationisten nieuwe dingen willen leren ...creatonisme= oude wijn in nieuwe zakken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister
|
![]() Harrie is een morosoof
Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 19 februari 2010 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oude zakken zijn de atomen en de nieuwe wijn zijn de microwezentjes. Dus een nieuwe Geest in de verouderde natuurwetenschappenzakken, die niet verder komen dan steeds maar weer hetzelfde liedje te zingen. En steeds maar weer menen zich te kunnen rechtvaardigen door naar een religie van 2000 jaar geleden te verwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de logische Geest van God die de evolutie heeft bewerkstelligd en wel in de gedaante en het bewustzijn van eindeloos vele microwezentjes in de microkosmos.
Ik dacht dat dit creationisme is, maar wel een die volkomen doordacht is en filosofisch bewezen kan worden. Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 februari 2010 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn de microwezentjes die de evolutie hebben gecreëerd en ons lichaam constant doen functioneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelovig zijn is niet per definitie slecht, net zo min als mentaal gehandicapt zijn slecht is. Atheïsme in de zin van het actief bestrijden van de Godsidee is dat natuurlijk wel. En Godslastering, het bewust verspreiden van leugens en aanzetten tot haat tegen God, geloof en gelovigen is de ergste zonde die een mens kan begaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |