![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen en Nederland ooit een beetje intenser samenwerken dan nu, zullen we verplicht worden ons haar blond te verven, alléén tulpen in de tuin te zetten, Heineken te drinken, joints te roken en (al dan niet neo-)folkloristische klompen te dragen. Vreemd dat er nog geen bol kaas op die tekening staat, eigenlijk, of rauwe vis. En waar zijn de kleine huisjes met de kleine voortuintjes gebleven? Help, moeder, de wereld verandert veel te snel, ik kan niet meer volgen! Maar dat alles zou nog verteerbaar zijn als 'écht' bier, chocolade, pralines en frieten niet op de lijst van verboden producten komen te staan (en dat zit er uiteraard dik in, want zo kennen we de Ollander wel, nietwaar?). Laten we hopen dat er wat die verboden producten betreft ooit nog een gedoogbeleid terzake wordt ontwikkeld, zeg. Er valt ongetwijfeld wel iets te ritselen. Op z'n Ollands of �* la Belge, maakt niet uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van alle Nederlanders die ik ken, is er niet één die er mee te vereenzelvigen valt, op dat blonde haar na dan. Ongeveer de helft van de Nederlanders die ik ken is inderdaad blond. Er zijn er misschien zeven die ooit al eens Heineken dronken, en vier of vijf die van tulpen houden (maar er is geen correlatie tussen die twee fenomenen). Ik ken zelf geen één Nederlander die klompen in z'n bezit heeft, maar ik heb de meesten er ook nog niet naar gevraagd, omdat zo'n dwaasheden nu eenmaal moeilijk de toegang tot mijn hersenpan vinden. Misschien vergis ik me daar dan toch in, wie weet? Ik ken ook een stuk of tien Nederlanders die graag een joint roken, maar geen één daarvan trekt bij de consumptie van voormeld product zo'n stom gezicht. Conclusie: ik heb het blijkbaar toch niet begrepen. Wilt u zo goed zijn het even voor mij uit de doeken te doen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 31 mei 2010 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Troost u, ik betwijfel het sterk of Kabouter Alwist nu zo gelukkig was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betreur vooral het feit dat een half-god van uw kaliber denkt dat het boven z'n vermogens uitgaat een onwetende en misleide sterveling als ik de Juiste Weg naar de Neutrale Objectieve Waarheid te tonen (het ernaartoe strompelen zal ik nog wel zonder hulp aankunnen, maar alvast toch bedankt voor het vriendelijke aanbod).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ook een half-god zal af en toe wel een moment van zwakte hebben, en bijvoorbeeld alsnog medelijden kunnen opbrengen voor een om verlichting en inzicht smekende sterveling. Misschien krijgt u het dus alsnog over uw half-goden-hart om een tip van de sluier op te lichten: welk geheim Orakel verschuilt zich in het door u geplaatste tekeningetje? Welk Mysterie wenst u hiermee te onthullen, of - waarschijnlijker nog - op te roepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2010 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heet een jij-bak, of, in het geval van system: gij-bak.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() U moet proberen wat geduld te hebben. Zo kunt u alles lezen. De teleologie van het hele verhaal in kwestie.
Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2010 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb alle geduld van de wereld, mijn beste. Of edit u tussen de bedrijven door?
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 31 mei 2010 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() Ik 'edit' niet. Ik tik mijn zinnen, en verander ze totdat ik een geheel heb gevormd 'naar mijn zin'. En ik neem daar mijn tijd voor.
Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2010 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is geloof ik wel eens een studie verricht naar de merkwaarde van landen...
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schikgodinnen hebben mij laten weten dat het mag. Ze zullen het u euvel duiden noch kwalijk nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht u nu een volbloed-god zijn, zou u het zich misschien kunnen veroorloven hen tegen de haren in te strijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Minister-President
|
![]() Laat dan maar alle hoop maar varen (op wat, dat weet ik nog niet).
![]() |
#380 |
Minister-President
|
![]() Oei, ik begrijp het ook nog niet. Dus ben je dubbel machteloos.