![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal is er iets nodig dat de media haalt om partijen tot actie te doen overgaan, anders zou actie juist de media wakker maken. Niet goed te keuren maar begrijpbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat Txiki wat te dicht bij de betrokken staat. Hij klinkt nogal bits over de kwestie.
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij zal Kim op een latere verkiesing terug komen als de storm wat gaan liggen is. Want idd striktgenomen kan kim niks aangewreven worden. Alleen dat ze zeer naief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
moest ik zulke dingen uithalen, is het de rechter die zal oordelen. maar bij haar mogen de kiezers dat! ![]() Nu, laten we ook wel realiseren dat het haar vriend Bas is die voor problemen zorgt. het beste voor haar is om die junk te laten vallen. En dit zeg ik niet uit politieke motieven maar gewoon uit menselijkheid. Wie met de hond slaapt, krijgt zijn vlooien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() misschien wel gestraft omdat ze een Belgische ambassade om hulp heeft gevraagd; terwijl het niet anders kan of Bourgeois heeft daar ergens een Vlaamse vertegenwoordiger neergepoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er nu eigenlijk iemand al de volledige feiten hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat er maar twee zijn die dat weten: Kim Geybels en Bas Luyten.
![]() |
#371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vanaf een bepaald punt moet iemand zich de vraag stellen: kan ik die vriend nog op het rechte pad trekken, of zal hij mij op het verkeerde pad trekken. Hond, slapen, vlooien... weet je wel. Vaststaat dat die jongen haar politieke cariere geruineerd heeft. Vrienden mogen gerust problemen hebben en hiermee jou lastigvallen en ergeren, maar een vriend heeft niet het recht om je in gans Vlaanderen te laten afgaan als "sex drug en rock&roll". Laatst gewijzigd door styllo_ben : 1 september 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
Dat klopt het is een partij voor (schijnheilige) idealisten; zo zijn er niet veel en dat zal vlug botsen met de rest van de partij, nu die groter aan het worden is. Idem voor VLD; dat is een partij voor individualisten. eenmaal ze groot wilden worden botsten die mensen die allemaal een individuele mening wilden geven en niet naar het partijbelang omkeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Die frustratie van sommige tegenstanders van de N-VA, gewoon heerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#379 | |
|
![]() Citaat:
Ik voel mij als VB sympathisant serieus gekwetst nu de kryptocommunisten hun pijlen onder de gordel van de NVA richten. Ik protesteer ten stelligste tegen het feit dat de gebruikelijke haatproza nu op onze Vlaams Nationalistische zusterpartij wordt gericht...noem het maar gerust aandachts-ontwennings-verschijnselen maar ik mis de dagelijkse portie stront die naar het VB wordt gegooid...kwestie van er dagdagelijks van te worden overtuigd dat er geen argumentatief gewicht tegen die partij in stelling kan worden gebracht....
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |