![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Minder dan de helft van de Belgen voelt zich nog Belg, en U? | |||
Ik voel mij alleen maar Belg |
![]() ![]() ![]() |
11 | 8,33% |
Ik voel mij eerst Belg, dan Vlaming (of andere regio) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 9,85% |
Ik voel mij eerst Vlaming (of andere), dan Belg |
![]() ![]() ![]() |
26 | 19,70% |
Ik voel mij totaal geen Belg |
![]() ![]() ![]() |
82 | 62,12% |
Aantal stemmers: 132. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk omdat je Spanjaard bent.
#363 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tja, dat is toch logisch? Op internetfora is het normaal dat extreme meningen vooral aan bod zijn, ik denk dat dit voor alle forummers hier geld. Ik denk niet dat bv de communisten in het echte leven zo goed vertegenwoordigd zijn als hier op het forum
Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 8 november 2010 om 20:01. |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik antwoord niet op deze enquête.
Omdat identiteit meer inhoudt dan waar de vraagsteller zich toe beperkt. De grenzen van de entiteit(en) waar wij toe behoren liggen niet waar wij denken dat die grenzen liggen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 november 2010 om 20:05. |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom willen ze dan nóg eens 500.000.000 € extra ??? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 8 november 2010 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen lastige vragen stellen...
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar leg dat maar eens aan een Vlaamse kabouter-provinciaal uit. Die moet het doen met 'De Lijn'. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 november 2010 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel inwoners heeft kraainem ? 13.000. 20% v.d.oppervlakte is landbouwgrond... 5% v.d.oppervlakte is bos... |
|
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik veel respect voor mensen die Brussel (en de Rand) niet kunnen betalen en veroordeeld zijn tot de goedkope provincie. Ik leg ook altijd buitengewoon geduldig uit dat een stad als Brussel graag mooi & duur speelgoed wil hebben. Een extra metrolijn bijvoorbeeld. En ik realiseer me dat niet iedereen op platteland weet wat dat is, een metro. Kraainem heeft overigens al een metrohalte. Kraainem/Crainhem. Honderd meter buiten de gemeentegrens. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 november 2010 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de sovjet-unie, en dat weet ik uit "first hand experience " was helemaal niet zo slecht om te leven volgens een grote meerderheid Russen zelfs beter dan nu na 20 jaar kapitalisme. maar dat is off topic, daar bestaan genoeg andere threads over. Laatst gewijzigd door tomm : 8 november 2010 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laos wil niemand inpalmen of veroveren, ze zijn pacifistisch, ondanks het feit dat de Amerikanen in de jaren 60 en 70 bijna een derde van de laotiaanse bevolking over de kling gejaagd hebben. (daar spreekt uiteraard niemand over in het Westen, noch bestaat er een soort zwartboek waar alle Amerikaanse misdaden tegen de menselijkheid in opgenomen zijn... ) Dus deze kleine arme natie hebben recht en reden om fier te zijn, ze hebben de grootste supermacht ter wereld bijna eigenhandig (met wat Vietnamese en Sovjethulp) verslagen. |
|
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U werkt in een nederlandstalige school in Brussel en "U hebt er al eens ontmoet". Dat spreekt voor zich zou ik zeggen...
|
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U hebt blijkbaar geen economie gestudeerd... Brussel is rijk, er zit heel veel geld in Brussel, er wordt heel veel geld in Brussel gegenereerd, een groot deel van Vlaanderen werkt in Brussel omdat dergelijke goedbetalende jobs blijkbaar moeilijk in Vlaanderen te vinden zijn. MAAR Brussel heeft ook grote kosten, en een groot deel van de mensen die in Brussel werken betalen er geen belastingen, daarnaast heeft Brussel zoals alle grote steden in West-Europa een grote migrantenpopulatie die dikwijls van werkloosheidsuitkeringen leven. Daarnaast is het Belgische model heel erg gierig voor Brussel. Amsterdam, Parijs of Londen krijgen per inwoner een veelvoud van Brussel. |
|
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat klopt inderdaad, en heeft mij persoonlijk ook wel verrast. Misschiien vandaar die aggressiviteit van vlaams-nationalisten in de rand. Ze voelen zich, terecht misschien, bedreigd. In Vilvoorde ken ik jongeren die onder elkaar Frans spreken, en bijna alle migranten die in Vilvoorde of Halle wonen spreken Frans onder elkaar. Niet zo verwonderlijk uiteindelijk: Brussel is hun richtpunt, daar gaan ze uit, daar leren ze vrienden kennen, daar gaan ze shoppen.
|
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |