![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 7
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 november 2010 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Mag jij dat, als je al geen handje mag schudden?
![]() Laatst gewijzigd door Ninelle : 21 november 2010 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms,... als ik jou bezig hoor, lijk je wel op een dolle mina van het eerste uur ( als compliment bedoelt )... die eeuwige beklemtoning verraad net ergens dat het toch niet helemaal dat is. En dat is het ook niet, die volledige wettelijke gelijkheid _ die misschien wel al langer als principe betekend was _ heeft tot op vandaag _ of toch tot zeer recentelijk _ nog af te rekenen met kleine stukjes wetsartikelen die nog steeds niet conform dat principe zijn. We zijn nu einelijk zover moest er nog zo'n gedrochtje ergens overblijven dat automatisch kan geïnterpreteerd worden voor beiden seksen, wat daarvoor nog een volledig herschrijven inhield. Dus kom nu aub niet af dat het de 'normaalste' meest evidente en sinds lange traditie uitgemaakte zaak zou zijn. We zijn ocharme zelf pas in fase verzeild geraakt en de kinderziekten zijn er lange nog niet uit en de praktijk is al helemaal nog steeds geen weerspiegeling ervan. Voor de rest heb je natuurlijk gelijk maar weer eens volkomen ongelijk wat betreft het afdwingbaar karakter van wat een ander mens zijn gebruik of gewoonte zou betreffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát heb je nu eenmaal met een emancipatie... dat gaat in een soort van slingerbeweging ( we zijn ondertussen in golf 2 , praktisch in golf 1001 aanbeland ) .... wat je nu vaak ziet/hoort is dat de vrouw perfect gelijkwaardig is aan de man waar verondersteld wordt dat de man maar niet moet tegenpruttelen om bepaalde voormalige vrouwen-taken uit te voeren ... maar dat dit of dat toch wel een typische mannen-taak is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben steeds blij als jij beklemtoont dat vrouwen hier zowat de meeste rechten hebben en een gelijkwaardige positie bekleden.... en steeds weer erg teleur gesteld anderzijds te moeten aanhoren dat het je blijkbaar allemaal teveel is geworden en je dat wat wilt beknotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die norm of dat gebruik is ook iets dat nogal verschilt naarmate je een 50-tal km verdergaat, of de plaatselijke traditie, de subjectieve invulling van de enkeling, whatsoever. Kijk , als ik als man een andere man begroet met een wangkus dan hangt het verdomme sterk af in welke antourage ik me hier in Vlaanderen bevindt.... dus ik kijk daar mee uit... je probeert dat in te schatten. Die ik dat echter zonder dat deftig in te schatten dan is volgende uitdraai mogelijk : Soms kan dat, soms is het zelfs gebruikelijk/vereist, soms bekijkt men me nogal erg vies en een enkel keer kan ik me aan een paar klappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat iemand's familie hier al generaties woont dat die geen kritisch zicht kan hebben op wat gebeurt en geen afkeer krijgt van een bepaalde politieke demagogie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Minister-President
|
![]() Maar zo iemand legt zichzelf wel serieuze beperkingen op op de arbeidsmarkt. Ik zou iemand met dergelijke opvattingen alleszins nooit aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer u bedoeld dat ik het zelfbeschikkingsrecht van vrouwen, hun toegang tot de arbeidsmarkt, het recht op eigen seksuele geaardheid en recht om zelf te bepalen in welke mate zij moederschap willen combineren met andere aspecten die zij in hun leven belangrijk vinden met vuur verdedig heeft u dat heel goed gezien, iedere ideologie die vrouwen anders probeert wijs te maken zie ik als achterlijk, u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 november 2010 om 23:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Uw vlaamse werkgever is de overheid. Die krijgt geld van de brave burgers. De brave burgers vinden het niet erg dat je ontslag neemt. Dan moeten we niet betalen voor al onze feestdagen en die van de islam erboven op, die je krijgt van je linkse directeur (die met belastinggeld gul is).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 21 november 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |