![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 januari 2011 om 21:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja , wie zegt dat?
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef dan eens een inhoudelijke reply op die cijfers , in plaats van die hoogdravende retoriek.
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had onze operette-baron al van in het begin door.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 januari 2011 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus al wie Palestijnen als mensen beschouwt en dus protesteert als ze vermoord worden, is vervuld van haat? Heb je ooit al eens een cursus logica gevolgd?
Citaat:
Nadat reeds anderhalf miljoen Irakezen door Amerikaanse handen waren vermoord, pleitte je nog voor de invasie van Irak door diezelfde moordenaars. Je staat altijd op de bres om massamoorden goed te praten, en om al wie op de door jou gesteunde massamoorden kritiek heeft voor nazi en antisemiet te verslijten. Heel typisch negeer je trouwens volgende bijdrage van mijn hand in deze discussie: Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 januari 2011 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg aan Suqar vanwaar haar haat kwam. Dat is al. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vind je het gek? Hoe kan een zinnig mens nu op zulke onzin reageren? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wie de vijand is van Joden laat dat maar aan hen over. Met u als vriend hebben ze er alvast geen meer nodig. Laatst gewijzigd door Tema : 29 januari 2011 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Lokaal Raadslid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Tema : 29 januari 2011 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als wil, kan ik je de contactdetails van een professor Jiddische cultuur in Vilnius doorgeven, die dat verhaal kan bevestigen. Maar nog beter zou zijn dat je zelf eerst iets over Jiddische cultuur leert, alvorens de zelfuitgeroepen Jodenbeschermer uit te hangen. Uit dat soort aanstellerij weerklinkt namelijk al te zeer de oude antisemitische koloniaal met wroeging. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk wel. Zie bovenstaande berichten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet vreemd doen nu, ik antwoordde op uw vraag waarin ú begon over 'antisemitisme en nazi's'. Citaat:
Terwijl wat u zei grote onzin is en vol vooringenomen aannames. Dat u Hitler en de zionisten (als vijanden van het Jodendom) op één lijn zet is gewoonweg schandalig te noemen. Zowel het Ladino als het Jiddisch heeft de grootste vermindering in sprekers gekregen door de holocaust. Dat veel Jiddisch- en Ladinosprekenden zich in Israël van het Hebreeuws zijn gaan bedienen is daarmee niet te vergelijken. Tot slot: U beschuldigt veel. Hoewel hier op het forum veel islamcritici aanwezig zijn, net zoals veel islambashers, en hoewel hier ook mensen zijn van wie de sympathie in het conflict bij Israël ligt, zijn er toch maar zeer weinig te vinden die wellustig iemand een bom in het gezicht wensen of staan te juichen bij doden of gewonden. De zeer weinigen die dat doen worden door iedereen hier er op aangesproken. U reageert wel erg selectief. De ergste haatproza wordt hier geplaatst door de 'zionistenhaters' en u valt degenen aan die daar vragen bij stellen? Over hypocriet gesproken... Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 januari 2011 om 11:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt mij op dat u steeds irrationeler en emotioneler begint te worden als men u op feiten wijst. Als u de Engelstalige Wikipedia-pagina opent die over Jiddisch gaat, dan zal u nochtans zien dat ik gelijk heb:
Citaat:
Verder beweert u dat niemand hier juicht over doden in de niet-Europese landen. Dat is opnieuw een leugen: het krioelt hier van idioten die de Belgische genocide in Congo goedpraten, die de genocide op de native Americans ontkennen, die juichen over Palestijnse doden (uw vriendin Polly Correct), enzovoort. Nooit hebben we van u één woord van kritiek gehoord op deze misdaden, terwijl voor Congo en het Amerikaanse continent de dodentallen hoger liggen dan die van de Holocaust. Over Irak gaat u zelfs voor "naïviteit" in te roepen dat u de invasie niet afkeurde. U wist dat er reeds anderhalf miljoen doden gevallen waren door Amerikaanse aanvallen en een embargo. U wist dat er door de inval opnieuw honderdduizenden doden zouden vallen. Toch wou u niet tegen deze inval, tegen deze honderdduizend moorden dus, protesteren. En u noemt dat naïviteit? Dat heet eerder bloeddorstigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 januari 2011 om 12:36. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�* het bewijs, Hertog. Als hij het had over de Holocaust, lag hij nu van het forum. Maar nu kan hij op jouw steun rekenen. Soit, als u mij nu wil excuseren, ga ik nu iets nuttigers doen dan mij met losers bezig te houden...
|
![]() |
![]() |