Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2011, 21:40   #361
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
In feite heb je gelijk, Europa stierf in Auschwitz.
We vermoordden 6 miljoen joden om te eindigen met het invoeren van 20 miljoen moslims. We verbrandden in Auschwitz de cultuur, de intelligentie en de kracht om te creëren. We moeten toegeven dat Europa, door de grenzen open te stellen en onder het voorwendsel van tolerantie en cultureel relativisme, de deur heeft geopend voor 20 miljoen moslims, dikwijls ongeletterden en fanatiekers!
Van Islamisatie merken wij in Nederland helemaal niets !

Citaat:
Grootste daling onder islamieten
Het bezoek aan kerken, moskeeën en religieuze bijeenkomsten is de afgelopen jaren fors afgenomen. De daling is het grootst onder islamieten. Van 2004 tot en met 2008 ging gemiddeld 35 procent van de islamieten minstens een keer per maand naar de moskee, tegenover 47 procent in 1998 en 1999.

Ook onder katholieken nam het kerkbezoek aanzienlijk af. Van 2004 tot en met 2008 bezocht gemiddeld 23 procent minstens eens per maand een kerkdienst, tegenover 31 procent in 1998 en 1999. Onder protestanten liep de kerkgang nauwelijks terug.

Bron CBS Centraal Bureau voor de Statistieken

Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 januari 2011 om 21:41.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 21:44   #362
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
omdat ze dan een goed pak voor de broek krijgen ,ze hebben dat al eens ondervonden;word wakker man als ze konden veegden ze israel vandaag nog van de kaart
O ja , wie zegt dat?
Oud 29 januari 2011, 02:47   #363
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
O ja , wie zegt dat?
bijna elke islamiet
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 02:49   #364
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Sterke argumentatie. Wil je het vuil dat je deponeert in cyberspace ook weer opruimen?
zogauw jij uw massa troep opgeruimd hebt
Oud 29 januari 2011, 02:51   #365
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
dromer
precisieraketten! die stoofbuizen gevuld met springstof waar ze alleen onschuldige burgers mee kunnen treffen ,goe zot gij
Oud 29 januari 2011, 02:53   #366
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Van Islamisatie merken wij in Nederland helemaal niets !

Bron CBS Centraal Bureau voor de Statistieken
wij hebben daar een goed spreekwoord voor ,wat baten kaars en bril als de uil niet zienen wil
Oud 29 januari 2011, 03:32   #367
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geef dan eens een inhoudelijke reply op die cijfers , in plaats van die hoogdravende retoriek.
Oud 29 januari 2011, 12:02   #368
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef dan eens een inhoudelijke reply op die cijfers , in plaats van die hoogdravende retoriek.
cijfers zijn er om misbruikt te worden ,ik heb ogen en oren dat is voldoende om mijn conclusies te trekken ,geen vervalste cijfers nodig
Oud 29 januari 2011, 18:44   #369
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Typische uitspraak die alleen maar van een idioot kan komen. Had die vraag eerlijk gezegd niet verwacht van jou.
Ik had onze operette-baron al van in het begin door.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 januari 2011 om 18:50.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 19:03   #370
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vanwaar die haat?
Dus al wie Palestijnen als mensen beschouwt en dus protesteert als ze vermoord worden, is vervuld van haat? Heb je ooit al eens een cursus logica gevolgd?

Citaat:
Of is het, zoals Ayaan Hirsi Ali ooit uitlegde, een resultaat van uw opvoeding?
Dat u het niet laten kan om meteen alle moslims van haat te beschuldigen, uitgerekend de bevolkingsgroep die het meest te lijden heeft onder buitenlandse agressie en bezetting en wel door lieden die dit islamofobe gedachtengoed als legitimatie gebruiken, zegt alles over jou.

Nadat reeds anderhalf miljoen Irakezen door Amerikaanse handen waren vermoord, pleitte je nog voor de invasie van Irak door diezelfde moordenaars. Je staat altijd op de bres om massamoorden goed te praten, en om al wie op de door jou gesteunde massamoorden kritiek heeft voor nazi en antisemiet te verslijten.

Heel typisch negeer je trouwens volgende bijdrage van mijn hand in deze discussie:

Citaat:
De Zionististen hebben de Joodse cultuur, zowel de Ashkenazische als de Sefardische, vernietigd. Wie spreekt er vandaag nog Yiddisch, wie nog Ladino? Niemand, zoals Hitler en de Zionisten wilden. De Zionisten zijn de ergste vijanden van het Jodendom.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 januari 2011 om 19:04.
Oud 29 januari 2011, 22:30   #371
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dus al wie Palestijnen als mensen beschouwt en dus protesteert als ze vermoord worden, is vervuld van haat? Heb je ooit al eens een cursus logica gevolgd?
Jij?
Ik vroeg aan Suqar vanwaar haar haat kwam. Dat is al.

Citaat:
Dat u het niet laten kan om meteen alle moslims van haat te beschuldigen, uitgerekend de bevolkingsgroep die het meest te lijden heeft onder buitenlandse agressie en bezetting en wel door lieden die dit islamofobe gedachtengoed als legitimatie gebruiken, zegt alles over jou.
Ik beschuldigde niet alle moslims van haat. Ik vroeg aan Suqar waar háár haat vandaan komt. Want dát ze haat zegt ze zelf. Dat u te verblind bent om dat verschil te zien zegt alles over u.

Citaat:
Nadat reeds anderhalf miljoen Irakezen door Amerikaanse handen waren vermoord, pleitte je nog voor de invasie van Irak door diezelfde moordenaars.
U verwart me met iemand anders, ik pleitte nergens voor.

Citaat:
Je staat altijd op de bres om massamoorden goed te praten, en om al wie op de door jou gesteunde massamoorden kritiek heeft voor nazi en antisemiet te verslijten.
Ik praat geen massamoorden goed, ik steun geen massamoorden en tegen degene die antisemitische berichten plaatst zeg ik dat hij antisemitische berichten plaatst. Lijkt me niet zo ingewikkeld, zelfs niet voor u.

Citaat:
Heel typisch negeer je trouwens volgende bijdrage van mijn hand in deze discussie:
Vind je het gek? Hoe kan een zinnig mens nu op zulke onzin reageren?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 22:56   #372
Tema
Lokaal Raadslid

Tema's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Zionististen hebben de Joodse cultuur, zowel de Ashkenazische als de Sefardische, vernietigd. Wie spreekt er vandaag nog Yiddisch, wie nog Ladino? Niemand, zoals Hitler en de Zionisten wilden. De Zionisten zijn de ergste vijanden van het Jodendom.
Nogal wiedes je had die aan mij gericht en niet aan HvG. Mijn verontschuldigingen voor het late antwoord. Het zit zo, doorgaans reageer ik niet op bijdragen van antisemieten.

Wie de vijand is van Joden laat dat maar aan hen over. Met u als vriend hebben ze er alvast geen meer nodig.

Laatst gewijzigd door Tema : 29 januari 2011 om 23:03.
Tema is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 22:56   #373
Tema
Lokaal Raadslid

Tema's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Tema : 29 januari 2011 om 23:02.
Tema is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2011, 10:08   #374
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Jij?
Ik vroeg aan Suqar vanwaar haar haat kwam. Dat is al.
Suqar heeft helemaal geen haat geuit. Ze veroordeelt alleen de Zionistische misdaden in Palestina en de koloniale misdaden in Indonesië, zoals elk fatsoenlijk mens.

Citaat:
Ik beschuldigde niet alle moslims van haat. Ik vroeg aan Suqar waar háár haat vandaan komt. Want dát ze haat zegt ze zelf. Dat u te verblind bent om dat verschil te zien zegt alles over u.
Er is bij Suqar helemaal geen haat. Zij veroordeelt alleen misdaden, zoals ieder fatsoenlijk mens. U zei dat Suqar Joden haatte en dat dit lag aan haar islamitische opvoeding. Daarvoor citeerde u Ayaan Hirsi Ali van de neoconservatieve denktank American Entreprise Institute, een denktank die wereldwijd invallen en massamoorden promoot om een Amerikaanse werelddominantie te vestigen.

Citaat:
U verwart me met iemand anders, ik pleitte nergens voor.
U pleitte in ieder geval niet tegen en "twijfelde of er in Irak WMD waren". Wie op dat moment nog "twijfelde", is te vergelijken met iemand die tijdens W.O. II "twijfelde" of de nazi's antisemiet waren. Als er anderhalf miljoen Irakese slachtoffers zijn gevallen, staat ieder fatsoenlijk mens aan de kant van de Irakezen en niet van hun Amerikaanse moordenaars.

Citaat:
Ik praat geen massamoorden goed, ik steun geen massamoorden en tegen degene die antisemitische berichten plaatst zeg ik dat hij antisemitische berichten plaatst. Lijkt me niet zo ingewikkeld, zelfs niet voor u.
Antisemitisch? Waar ziet u antisemitisme?

Citaat:
Vind je het gek? Hoe kan een zinnig mens nu op zulke onzin reageren?
Je zou je beter informeren over een onderwerpen alvorens te beginnen schelden. Het is een feit dat de Zionistische beweging en de stichting van de staat Israël de doodsteek hebben gegeven aan het Jiddisch en het Ladino en deze talen heeft vervangen door het Hebreeuws.

Als wil, kan ik je de contactdetails van een professor Jiddische cultuur in Vilnius doorgeven, die dat verhaal kan bevestigen. Maar nog beter zou zijn dat je zelf eerst iets over Jiddische cultuur leert, alvorens de zelfuitgeroepen Jodenbeschermer uit te hangen. Uit dat soort aanstellerij weerklinkt namelijk al te zeer de oude antisemitische koloniaal met wroeging.
Oud 30 januari 2011, 11:30   #375
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Suqar heeft helemaal geen haat geuit. Ze veroordeelt alleen de Zionistische misdaden in Palestina en de koloniale misdaden in Indonesië, zoals elk fatsoenlijk mens.
Man. daar gaat het helemaal niet over. Suqar wenst iemand méér dan een trap in zijn gezicht, ze wenst een fosforbom in zijn gezicht. Noemt u dat 'geen haat'? Verder is haar hele bericht ermee doortrokken:
Citaat:
Die vuile zionist verdient meer dan een trap in zn gezicht. Veel meer. Misschien opblazen of een fosforbom in zn gezicht laten knallen.
Citaat:
Jij en vele zionisten met u staan toch ook te juichen wanneer de vuile zionisten onschuldige Palestijnen afslachten. Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.

Deze vuile zionisten hebben helemaal geen land. Doe toch niet zo belachelijk, man.

Citaat:
Er is bij Suqar helemaal geen haat.
Natuurlijk wel. Zie bovenstaande berichten.
Citaat:
Zij veroordeelt alleen misdaden, zoals ieder fatsoenlijk mens.
Zij veroordeelt geen misdaden, zij wenst iemand een fosforbom in zijn gezicht.
Citaat:
U zei dat Suqar Joden haatte en dat dit lag aan haar islamitische opvoeding. Daarvoor citeerde u Ayaan Hirsi Ali van de neoconservatieve denktank American Entreprise Institute, een denktank die wereldwijd invallen en massamoorden promoot om een Amerikaanse werelddominantie te vestigen.
Ik zei niet dat Suqar 'Joden haat', ik vroeg haar waar haar overduidelijke haat vandaan komt. Zij is een Belgische van Marokkaanse afkomst en een moslima. Zij heeft geen enkele band met Palestina behalve de religie met sommigen van de Palestijnen. Toch zijn haar berichten doorspekt met pure haat ten opzichte van de zionisten. Enige kennis van de historie, zoals veel overeenkomsten met de positie van nieuwkomers in onze huidige maatschappij, en minder eenzijdige informatie zouden er voor moeten zorgen dat er op zijn minst enige sympathie/empathie zou moeten zijn met zionisten, ook al zou haar hart meer liggen bij de (islamitische) Palestijnen. Die diepe haat verbaasde me en ik kan die alleen maar verklaren uit wat de ex-moslima Hirsi Ali vertelde over haar opvoeding: 'Ik heb geleerd Joden te haten en als kwaad van de wereld te zien' nog voordat ze zich aansloot bij die denktank.

Citaat:
U pleitte in ieder geval niet tegen en "twijfelde of er in Irak WMD waren". Wie op dat moment nog "twijfelde", is te vergelijken met iemand die tijdens W.O. II "twijfelde" of de nazi's antisemiet waren. Als er anderhalf miljoen Irakese slachtoffers zijn gevallen, staat ieder fatsoenlijk mens aan de kant van de Irakezen en niet van hun Amerikaanse moordenaars.
Wilt u wél zaken in de goede chronologische volgorde weergeven? Ik heb gezegd dat ik vóór de inval Powell geloofde dat er WMD in Irak zouden zijn. Dát, in combinatie met het feit dat Saddam een gewetenloze dictator was met vele doden op zijn geweten en een groot gevaar voor de regio, deed mij twijfelen waardoor ik niet 'tegen' heb gepleit. U mag mij in dat opzicht verregaande naïviteit verwijten, het zij zo. Echter geen moordzucht.

Citaat:
Antisemitisch? Waar ziet u antisemitisme?
Niet vreemd doen nu, ik antwoordde op uw vraag waarin ú begon over 'antisemitisme en nazi's'.

Citaat:
Je zou je beter informeren over een onderwerpen alvorens te beginnen schelden. Het is een feit dat de Zionistische beweging en de stichting van de staat Israël de doodsteek hebben gegeven aan het Jiddisch en het Ladino en deze talen heeft vervangen door het Hebreeuws.

Als wil, kan ik je de contactdetails van een professor Jiddische cultuur in Vilnius doorgeven, die dat verhaal kan bevestigen. Maar nog beter zou zijn dat je zelf eerst iets over Jiddische cultuur leert, alvorens de zelfuitgeroepen Jodenbeschermer uit te hangen. Uit dat soort aanstellerij weerklinkt namelijk al te zeer de oude antisemitische koloniaal met wroeging.
Pfft, u kunt niet zonder beschuldigingen eh?

Terwijl wat u zei grote onzin is en vol vooringenomen aannames. Dat u Hitler en de zionisten (als vijanden van het Jodendom) op één lijn zet is gewoonweg schandalig te noemen. Zowel het Ladino als het Jiddisch heeft de grootste vermindering in sprekers gekregen door de holocaust. Dat veel Jiddisch- en Ladinosprekenden zich in Israël van het Hebreeuws zijn gaan bedienen is daarmee niet te vergelijken.

Tot slot: U beschuldigt veel. Hoewel hier op het forum veel islamcritici aanwezig zijn, net zoals veel islambashers, en hoewel hier ook mensen zijn van wie de sympathie in het conflict bij Israël ligt, zijn er toch maar zeer weinig te vinden die wellustig iemand een bom in het gezicht wensen of staan te juichen bij doden of gewonden. De zeer weinigen die dat doen worden door iedereen hier er op aangesproken.
U reageert wel erg selectief. De ergste haatproza wordt hier geplaatst door de 'zionistenhaters' en u valt degenen aan die daar vragen bij stellen?
Over hypocriet gesproken...

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 januari 2011 om 11:33.
Oud 30 januari 2011, 11:47   #376
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het valt mij op dat u steeds irrationeler en emotioneler begint te worden als men u op feiten wijst. Als u de Engelstalige Wikipedia-pagina opent die over Jiddisch gaat, dan zal u nochtans zien dat ik gelijk heb:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Although millions of Yiddish speakers survived the war (including nearly all Yiddish speakers in the Americas), further assimilation in countries such as the United States and the Soviet Union, along with the strictly monolingual stance of the Zionist movement, led to a decline in the use of Eastern Yiddish.
De Zionistische beweging slaagde dus waar Hitler faalde: de vernietiging van de Jiddische cultuur. Gelukkig zijn er nu bewegingen in de diaspora tot heropleving van deze prachtige cultuur.

Verder beweert u dat niemand hier juicht over doden in de niet-Europese landen. Dat is opnieuw een leugen: het krioelt hier van idioten die de Belgische genocide in Congo goedpraten, die de genocide op de native Americans ontkennen, die juichen over Palestijnse doden (uw vriendin Polly Correct), enzovoort.

Nooit hebben we van u één woord van kritiek gehoord op deze misdaden, terwijl voor Congo en het Amerikaanse continent de dodentallen hoger liggen dan die van de Holocaust. Over Irak gaat u zelfs voor "naïviteit" in te roepen dat u de invasie niet afkeurde. U wist dat er reeds anderhalf miljoen doden gevallen waren door Amerikaanse aanvallen en een embargo. U wist dat er door de inval opnieuw honderdduizenden doden zouden vallen. Toch wou u niet tegen deze inval, tegen deze honderdduizend moorden dus, protesteren. En u noemt dat naïviteit? Dat heet eerder bloeddorstigheid.
Oud 30 januari 2011, 12:14   #377
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is bij Suqar helemaal geen haat.
Citaat:
Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.
Tja ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2011, 12:15   #378
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nadat reeds anderhalf miljoen Irakezen door Amerikaanse handen waren vermoord, pleitte je nog voor de invasie van Irak door diezelfde moordenaars.
Het zijn er amper 100.000. Nog niet 1/10 van wat jij hier opnoemt.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2011, 12:35   #379
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Het valt mij op dat u steeds irrationeler en emotioneler begint te worden als men u op feiten wijst. Als u de Engelstalige Wikipedia-pagina opent die over Jiddisch gaat, dan zal u nochtans zien dat ik gelijk heb:
Sloeg u per ongeluk dit over?:
Citaat:
On the eve of World War II, there were 11 to 13 million Yiddish speakers (Jacobs 2005). The Holocaust, however, led to a dramatic, sudden decline in the use of Yiddish, as the extensive Jewish communities, both secular and religious, that used Yiddish in their day-to-day life were largely destroyed. Around 85 percent of the Jews that died in the Holocaust - five million people - were speakers of Yiddish.[10]
En dit?
Citaat:
There is a growing revival of interest in Yiddish culture among secular Israelis, with the flourishing of new proactive cultural organizations like YUNG YiDiSH, as well as Yiddish theater (usually with simultaneous translation to Hebrew and Russian) and young people are taking university courses in Yiddish, some achieving considerable fluency.
Ladino:
Citaat:
In the twentieth century, the number of speakers declined sharply: entire communities were eradicated in the Holocaust, while the remaining speakers, many of whom emigrated to Israel, adopted Hebrew.
Citaat:
De Zionistische beweging slaagde dus waar Hitler faalde: de vernietiging van de Jiddische cultuur. Gelukkig zijn er nu bewegingen in de diaspora tot heropleving van deze prachtige cultuur.
Ja hoor, het is de schuld van 'de zionistische beweging'...

Citaat:
Verder beweert u dat niemand hier juicht over doden in de niet-Europese landen. Dat is opnieuw een leugen: het krioelt hier van idioten die de Belgische genocide in Congo goedpraten, die de genocide op de native Americans ontkennen, die juichen over Palestijnse doden (uw vriendin Polly Correct), enzovoort.
Er zullen er zijn maar ik zie ze niet. En áls ze er weleens een keer zijn worden ze door iedereen erop aangesproken, ook door uw 'politieke tegenstanders'. Uw bewering over mijn forumvriendin Polly Correct is overigens een leugen. Hoezeer u (of roodhaar) ook probeert haar teksten uit de context te halen en zelfs het tegenovergestelde suggereren als wat zij heeft beweerd, zij heeft nooit staan juichen bij Palestijnse doden. Degene die de moeite neemt het citaat te onderzoeken zal dat zelf constateren.

Citaat:
Nooit hebben we van u één woord van kritiek gehoord op deze misdaden,
U vergist zich. Of u verwart me weer met een ander of u leest niet goed.
Citaat:
terwijl voor Congo en het Amerikaanse continent de dodentallen hoger liggen dan die van de Holocaust. Over Irak gaat u zelfs voor "naïviteit" in te roepen dat u de invasie niet afkeurde. U wist dat er reeds anderhalf miljoen doden gevallen waren door Amerikaanse aanvallen en een embargo. U wist dat er door de inval opnieuw honderdduizenden doden zouden vallen. Toch wou u niet tegen deze inval, tegen deze honderdduizend moorden dus, protesteren. En u noemt dat naïviteit? Dat heet eerder bloeddorstigheid.
Ik ben niet voor 'stil blijven zitten, het gaat ons niet aan'. Saddam was een bloeddorstige dictator met vele doden op zijn geweten, een oorlogszuchtige buitenlandse politiek (wat hij al had bewezen richting Iran en Koeweit), een verleden in het gebruik van WMD en de vervolging en moord op veel van zijn eigen landgenoten, Koerden etc. Indertijd werd hij terecht vergeleken met o.a. Hitler, met Stalin. Alles wees erop dat hij zich gereedmaakte voor nieuwe agressie. Normaalgesproken zou je dat aan het volk zelf moeten overlaten, zoals nu in Tunesië, Algerije en Egypte gebeurt, maar het was ook bekend dat de oppositie geen kans maakte omdat ze zwaar vervolgd werd. Vanuit dat oogpunt schaam ik me helemaal niet dat ik twijfelde en er zullen er wel meer zijn geweest.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 januari 2011 om 12:36.
Oud 30 januari 2011, 12:42   #380
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Het zijn er amper 100.000. Nog niet 1/10 van wat jij hier opnoemt.
Voil�* het bewijs, Hertog. Als hij het had over de Holocaust, lag hij nu van het forum. Maar nu kan hij op jouw steun rekenen. Soit, als u mij nu wil excuseren, ga ik nu iets nuttigers doen dan mij met losers bezig te houden...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be