![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar dan 'evolutionair al een ietsje verder' staat voor hoe jij het het liefst ziet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik daag u uit om veel onderzoeken te vinden die stellen dat de vorm van het gezin de bepalende factor is bij de opvoeding van een kind, en dan specifiek vader-moeder gezinnen. Daarentegen zijn er tig moderne studies (die hier ook al eens aangehaald zijn) die stellen dat de betrokkenheid van de ouders bij de opvoeding de belangrijkste factor is. Wat zie jij als maatschappelijk experiment, draagmoederschap, of het homo-ouderschap? Afhankelijk van hoe ze het later duidelijk maken hoeft de revelatie dat hij het resultaat is van draagmoederschap niet traumatisch te zijn. En alweer het is al even duidelijk dat homokoppels even goede ouders zijn als heterokoppels. Dat die kleine later gepest kan worden voor zijn homo-ouders, is dat niet de schuld van die ouders. Dat is een extreem belachelijke redenering, ik hoop dat je dat toch kan zien.
![]() |
![]() |
#366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pretendeer dan ook niet om voor de grote Franstalige natie die Belgie is te spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mij ervan bewust dat er veel is dat kinderen meedragen uit hun opvoeding/jeugd. Jij ziet dat per definitie als iets negatiefs; ik niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijzen kunnen die zogenaamde studies in elk geval niet, want men kan eenzelfde kind geen twee keer opvoeden. Een keer bij hetero- en een keer bij homo-ouders. Ik ken in elk geval heel wat homofielen die veel liever hetero hadden geweest en dat ook openlijk zeggen. Maar ik ken hoegenaamd geen hetero's die verklaren liever homofiel te zijn geweest. Het zou dan ook niemand hoeven te verbazen dat als een kind de geaardheid van zijn ouders zou kunnen kiezen, ook hij liever door heteroouders zou worden opgevoed. Maar helaas staat voor de homofielen niet het belang van het kind op de eerste plaats, maar wel hun eigenbelang. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat homofiele en lesbische kinderen als ze konden kiezen misschien ook wel liever homo of lesbo ouders hadden gehad... niet bij stilgestaan? Erfelijk kan het alvast niet zijn, en overdraagbaar via opvoeding evenmin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
The report, by sociology professors at the University of Southern California, says that that, contrary to earlier assertions, children of same-sex parents exhibit significant differences when compared to children raised by heterosexual couples." lees hier verder... ![]() http://www.foxnews.com/story/0,2933,29901,00.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is in elk geval discussie over ipv consensus. Mijn inziens zou het niet onverstandig zijn om, zolang er geen consensus is, alvast geen risico's te nemen met kinderen. Over de heterogeaardheid is er wél een consensus.
Tenminste voor mensen die het belang van het kind daadwerkelijk voorop stellen aan hun eigenbelang. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 maart 2011 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juicht sukkelaartje juicht! en gij mislukt homokindje! kruip in de grond van schaamte met je twee vaders, want je moet je moeder missen. Is dat ongeveer wat de bedoeling is Paulus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.... en www.colage.org is wel objectief zeker.... ![]() ![]() ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er dan geen hetero-ouders met een kinderwens meer? Maar inderdaad, het kind was misschien beter niet gemaakt gweest. Je ziet wat er van komt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 maart 2011 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |