Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2011, 22:09   #361
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
voil�*... kutmarokken zijn achterbaks en onbetrouwbaar ..het bewijs is er..

En aangezien je zelf aangeeft dat je een dubbelnick trol bent is je een vunzig kutmoslimwijf noemen geen persoonlijke aanval...laffe heks..die dubbelnick spelletjes hangen me allang de keel uit..die linkse speeltuin hier kan me gestolen worden..

fuck religies fuck religiedhimmies..salut..
Ja,dag,he!
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:10   #362
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Ongedierte zoals zouden ze buiten Europa moeten smijten, we hebben absoluut geen nood aan een achterlijke cultuur die het doden van kinderen als iets heldhaftigs zien en ermee pronken. In Eurpa weten ze tenminste nog wat mens zijn is.
Ongedierte zoals wie? Maak je zin af.
Buiten Europa moeten smijten? Oh ja, want "Eurpa" is heilig en in Europa leven alleen beschaafde mensen. Ik dacht dat iedereen hier een eigen mening mag hebben?
Oud 19 oktober 2011, 22:15   #363
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Ja,dag,he!
Hahaha.
Oud 19 oktober 2011, 22:18   #364
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De slag bij Omdurman ....... en al die razende mannetjes zijn nog even gek en nog even arm en dom. Wat hebben ze toch veel geleerd van de Islam.
Nog te stom opm een stuk land te verbouwen.
Bravo helden van de koude vlakte .......
Zeg dat wel; Bravo en inch'allaah.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:21   #365
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je hebt het over mij? Ik vind jullie reacties lachwekkend en die van jou spannen de kroon. Je kon het niet laten uit te halen naar 'mijn' afkomst, religie. Nog iets, je bent heel gelovig want het is niet omdat iemand hier typt dat ze/hij moslim, Marokkaan is en werkt als leerkracht dat dat dan ook zo is. Wakker worden, dit forum is een spel. Puur leedvermaak. Ik ken persoonlijk een (geweldige) forummer met verschillende accounts/persoonlijkheden. De ene keer speelt deze persoon de linkiewinkie, de andere keer speelt deze persoon een racist en een andere keer is deze persoon een zionist. (Sorry schat, ik kon het niet laten). Door de mand vallen zal deze persoon nooit. Zo geloofwaardig en bekend is deze persoon wel. Je hebt nog veel te leren.
Als er iemand lachwekkend is ben jij het wel dat je je eigenwaarde moet opkrikken met een "geloofwaardig en bekend" persoon met een SPD
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:23   #366
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dan moet je je oren eens laten uitspuiten.
Ik zie een draad die op een paar uur 22 pagina's haalt. Ik zie dat er gereageerd wordt alsof de wereld in brand staat; 1 moedige dame wordt vrijgelaten.

Dagelijks zijn er zionistische terroristen die Palestijnse kinderen doden. Waar zijn die draden van 19 pagina's?

Laatst gewijzigd door bgf324 : 19 oktober 2011 om 22:24.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:27   #367
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik weet dat je een harde kant hebt. Maar als één of andere idioot op dit forum iets belachelijk racistisch zegt, dan beschouw ik dat niet als iets waarop ik moet reageren wegens, gewoon, ja, de tijd nie waard. Da's zoals stomme kiekens op café die ineens wat vuilte beginnen spuigen over 'die bruine'. Facepalm, pint bestellen, m'n leven vervloeken.
Gij moet dat niet proberen. Ik pik dat niet. Er lopen er nog zo rond als u: allochtoon, intelligent, hoog opgeleid, invloedrijke job. Je gaat iets betekenen in het leven van honderden opgroeiende kinderen. De indruk die je gaat achterlaten is belangrijk. Het zijn mensen zoals jij die mee bepalen hoe de multiculturele samenleving er morgen gaat uitzien. Niet die spuigers op café. Die blijven daar wat zitten spuigen maar voor de rest niks.
Ook al is dit maar een forum, ik jaag er mij in op als ik je dingen zie schrijven waarvan m'n ogen zo groot als schoteltjes worden.
Het zal je verbazen maar al die reacties kunnen eens naar je kop stijgen. En, inderdaad ik heb ooit jouw mening gedeeld. Nu echter, denk ik dat ik maar beter hard kan zijn. Er wordt toch alleen maar met de voeten gerammeld als je dat niet bent. Het is niet omdat jij de forumracisten belachelijk vindt en dat je vindt dat dezen geen aandacht verdienen dat iedereen daar hetzelfde over denkt hoor. Hoe meer ik van de racisten lees, hoe racistischer ik zelf word. Het is sterker dan mezelf.

Wat heb je godverdomme aan je opleidingen, intelligentie, je job als je harde werken toch nooit erkend zal worden? Je zal altijd gezien worden als den 'profiterende allochtoon'. Wat heb ik godverdomme aan al jullie voze kankerreacties waarin er constant wordt uitgehaald naar een hele bevolking, naar de voorouders... En ik weet dat ik me moet focussen op het goede. Maar neen dat doe ik niet meer. Genoeg is genoeg.

Geef ik mijn mening dan ben ik een 'heks, een makkak, een trol, een teef, islamtuig'. Doen racisten dat, dan moet ik maar zwijgen want oh ja, wat zijn die racistjes toch oh zo belachelijk. Sorry, niet met mij.
Oud 19 oktober 2011, 22:30   #368
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik zie een draad die op een paar uur 22 pagina's haalt. Ik zie dat er gereageerd wordt alsof de wereld in brand staat; 1 moedige dame wordt vrijgelaten.

Dagelijks zijn er zionistische terroristen die Palestijnse kinderen doden. Waar zijn die draden van 19 pagina's?
U vind kindjes opblazen moedig?
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:32   #369
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
U vind kindjes opblazen moedig?
U vindt dat moedig ja. Palestijnse kinderen omleggen is moedig.

Joodse kinderen? Ho maar!

Eigenlijk zouden er helemaal geen kinderen moeten omgelegd worden. Maar mensen als jij drijven de spot. De hypocrisie druipt eraf.
Oud 19 oktober 2011, 22:33   #370
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een bomaanslag tegen kinderen in een pizzatent een daad van verzet?

Weet ge wel wat ge zegt?
Terroristische aanslag of daad van verzet, de grens is toch dun.
Voorbeeld: De Duitsers noemden de verzetsstrijders destijds hier ook 'terroristen'.

Voor mij is de grens duidelijk.
- Als men bezetters (die het autochtone volk onderdrukken) doodt, dan is dat een daad van verzet. (VB: Indianen die Amerikanen doden, de witte brigade die SS'ers uitschakeld, Palestijnen die zionisten doden, ...)

- Als een allochtoon mensen uitschakelt op hun heimat, of iemand een ander volk gaat zeggen wat te doen, dan is dat een terroristische daad (VB: Somaliërs die een trein in Madrid laten ontploffen, Zionisten die Arabische kinderen doden in Arabië, ... )

Daar Israel een gepikt stuk Arabische grond is, is het verzet tegenover die imperialistische, zionistische schurken zelf aan te moedigen.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 19 oktober 2011 om 22:36.
Oud 19 oktober 2011, 22:35   #371
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Ha maar ja, het leven van een niet jood is niets waard, he. Waarom zou dat aan bod moeten komen in de joods gecontroleerde Westerse pers? Dat is foei.

Een Rabbi zal u uitleggen waarom:

Citaat:
“Goyim were born only to serve us. Without that, they have no place in the world – only to serve the People of Israel,” he said in his weekly Saturday night sermon on the laws regarding the actions non-Jews are permitted to perform on Shabbat.

According to Yosef, the lives of non-Jews in Israel are safeguarded by divinity, to prevent losses to Jews.

“In Israel, death has no dominion over them... With gentiles, it will be like any person – they need to die, but [God] will give them longevity. Why? Imagine that one’s donkey would die, they’d lose their money.

This is his servant... That’s why he gets a long life, to work well for this Jew,” Yosef said.

“Why are gentiles needed? They will work, they will plow, they will reap. We will sit like an effendi and eat.

That is why gentiles were created,” he added.

http://www.jpost.com/JewishWorld/Jew...aspx?id=191782
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:35   #372
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U vindt dat moedig ja. Palestijnse kinderen omleggen is moedig.

Joodse kinderen? Ho maar!

Eigenlijk zouden er helemaal geen kinderen moeten omgelegd worden. Maar mensen als jij drijven de spot. De hypocrisie druipt eraf.
Buiten onmenselijk bent u ook nog een leugenares.

U zou een beroepsverbod moeten krijgen.
Oud 19 oktober 2011, 22:39   #373
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Buiten onmenselijk bent u ook nog een leugenares.

U zou een beroepsverbod moeten krijgen.
Gij weet niet wat voor beroep ik uitvoer, jongske.

Ik lieg niet. Ik heb gewoon veel posts van jou gelezen en kan goed inschatten hoe jij denkt en hoe je zou reageren mocht je lezen dat een Palestijns kind is omgelegd.
Oud 19 oktober 2011, 22:39   #374
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Buiten onmenselijk.
Zegt de eekhoorn
Oud 19 oktober 2011, 22:43   #375
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zal je verbazen maar al die reacties kunnen eens naar je kop stijgen. En, inderdaad ik heb ooit jouw mening gedeeld. Nu echter, denk ik dat ik maar beter hard kan zijn. Er wordt toch alleen maar met de voeten gerammeld als je dat niet bent. Het is niet omdat jij de forumracisten belachelijk vindt en dat je vindt dat dezen geen aandacht verdienen dat iedereen daar hetzelfde over denkt hoor. Hoe meer ik van de racisten lees, hoe racistischer ik zelf word. Het is sterker dan mezelf.
Dat begrijp ik, maar dat ik heb ik ook van harde posts van allochtonen. Als ik sommige posts lees, dan lijk ik ook ineens te denken "och fok, dat samenleven lukt toch nooit". Dat gaat rap weer over eens ik weg stap van m'n pc, maar goed. In het verleden is er een periode geweest dat het hier alvast te merken was aan m'n posts. En zo ontstaat een cirkel eh.

Citaat:
Wat heb je godverdomme aan je opleidingen, intelligentie, je job als je harde werken toch nooit erkend zal worden? Je zal altijd gezien worden als den 'profiterende allochtoon'. Wat heb ik godverdomme aan al jullie voze kankerreacties waarin er constant wordt uitgehaald naar een hele bevolking, naar de voorouders... En ik weet dat ik me moet focussen op het goede. Maar neen dat doe ik niet meer. Genoeg is genoeg.
Euh, ik kan me nu toch moeilijk voorstellen dat je in je onmiddellijke omgeving niet geapprecieerd wordt.

Citaat:
Geef ik mijn mening dan ben ik een 'heks, een makkak, een trol, een teef, islamtuig'. Doen racisten dat, dan moet ik maar zwijgen want oh ja, wat zijn die racistjes toch oh zo belachelijk. Sorry, niet met mij.
Dat bedoelde ik niet. Jij moet niet zwijgen. 't heeft wel geen zin om er allround racistisch van te worden. Genoeg mensen daarbuiten, en hier, die je niet zo zien. Ook komt ge een paar jaar te laat op dit forum, eigenlijk.
Oud 19 oktober 2011, 22:47   #376
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naam: images_smilies_facepalm.gif
Bekeken: 185
Grootte: 898 Bytes

Laatst gewijzigd door Steve_M : 19 oktober 2011 om 22:47.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:48   #377
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gij weet niet wat voor beroep ik uitvoer, jongske.

Ik lieg niet. Ik heb gewoon veel posts van jou gelezen en kan goed inschatten hoe jij denkt en hoe je zou reageren mocht je lezen dat een Palestijns kind is omgelegd.
Ge zijt ook al madam Sabine met de glazen bol. Dat toch eentje waarvon de batterijkes leeg zijn.

u liegt weldegelijk.

Toont is één post van mij waarop ik zeg dat palestijnse kindjes gedood mogen worden. Met uw glazen bol moet dat toch ni moeilijk zijn.
Oud 19 oktober 2011, 22:48   #378
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zegt de eekhoorn
Liever eekhoorn dan onmenselijk zonder morele waarden.
Oud 19 oktober 2011, 22:51   #379
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ongedierte zoals zouden ze buiten Europa moeten smijten, we hebben absoluut geen nood aan een achterlijke cultuur die het doden van kinderen als iets heldhaftigs zien en ermee pronken. In Eurpa weten ze tenminste nog wat mens zijn is.
Niemand spreekt het hier goed. Het doel heiligt de middelen is geen boeddhistische of islamitische principe. Machiavelli oftewel seculiere opportunistische politiek is Europeaan. Gooi het buiten Europa dan en keer terug naar de Kerk want de kerk was tenminste niet verantwoordelijk voor kinderen die wij dagelijks in o.a Afrika vermoorden (ziektes, honger en medische proefkonijnen), opportunistische kapitalistische Kapitalisme wel, ook Europeaans dus, wegsmijten? We vermoorden kinderen in Afrika en of jij het nu wilt inzien of niet doet er toevalverdomme niet toe.

In Europa weten ze tenminste wat mens zijn is?
Wie bedoel jij eigenlijk met 'ze'? imperialisten en andere identiteitsloze psychopaten die het zionistische systeem en afvallige joden steunen in het vermoorden van kinderen onder het motto "uit zelfverdediging"? Of zij die het vermoorden van kinderen goedspreken door de taal te verdraaien en het "abortus" te noemen?

Wie bedoel jij eigenlijk want "ze" voor mij bestaat niet. Ik zie veel kleuren. Ik zie gematigde joden die wetenschappelijk heel veel voor Europa betekenen. Ik zie links die de ogen van Europeanen hebben opengedaan en geleerd wat sociale rechtvaardigheid, arbeidsrecht, het bestrijden van analfabetisme, vrouwenrechten en vakbond zijn en inhouden. Ik zie ze die opkomen voor het milieu en veel ze's ... !!!
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2011, 22:52   #380
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Niet veel mensen hebben de moed om een pizzatent op te blazen.

Nuja. Na mijn vorige bezoek aan de Pizza Hut had ik ook wel zin om de boel op te blazen. ( )
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be