![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Buiten Europa moeten smijten? Oh ja, want "Eurpa" is heilig en in Europa leven alleen beschaafde mensen. Ik dacht dat iedereen hier een eigen mening mag hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie een draad die op een paar uur 22 pagina's haalt. Ik zie dat er gereageerd wordt alsof de wereld in brand staat; 1 moedige dame wordt vrijgelaten.
Dagelijks zijn er zionistische terroristen die Palestijnse kinderen doden. Waar zijn die draden van 19 pagina's? Laatst gewijzigd door bgf324 : 19 oktober 2011 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
|
![]() Citaat:
Wat heb je godverdomme aan je opleidingen, intelligentie, je job als je harde werken toch nooit erkend zal worden? Je zal altijd gezien worden als den 'profiterende allochtoon'. Wat heb ik godverdomme aan al jullie voze kankerreacties waarin er constant wordt uitgehaald naar een hele bevolking, naar de voorouders... En ik weet dat ik me moet focussen op het goede. Maar neen dat doe ik niet meer. Genoeg is genoeg. Geef ik mijn mening dan ben ik een 'heks, een makkak, een trol, een teef, islamtuig'. Doen racisten dat, dan moet ik maar zwijgen want oh ja, wat zijn die racistjes toch oh zo belachelijk. Sorry, niet met mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() U vindt dat moedig ja. Palestijnse kinderen omleggen is moedig.
Joodse kinderen? Ho maar! Eigenlijk zouden er helemaal geen kinderen moeten omgelegd worden. Maar mensen als jij drijven de spot. De hypocrisie druipt eraf.
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld: De Duitsers noemden de verzetsstrijders destijds hier ook 'terroristen'. Voor mij is de grens duidelijk. - Als men bezetters (die het autochtone volk onderdrukken) doodt, dan is dat een daad van verzet. (VB: Indianen die Amerikanen doden, de witte brigade die SS'ers uitschakeld, Palestijnen die zionisten doden, ...) - Als een allochtoon mensen uitschakelt op hun heimat, of iemand een ander volk gaat zeggen wat te doen, dan is dat een terroristische daad (VB: Somaliërs die een trein in Madrid laten ontploffen, Zionisten die Arabische kinderen doden in Arabië, ... ) Daar Israel een gepikt stuk Arabische grond is, is het verzet tegenover die imperialistische, zionistische schurken zelf aan te moedigen. Laatst gewijzigd door bgf324 : 19 oktober 2011 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Rabbi zal u uitleggen waarom: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U zou een beroepsverbod moeten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
|
![]() Citaat:
Ik lieg niet. Ik heb gewoon veel posts van jou gelezen en kan goed inschatten hoe jij denkt en hoe je zou reageren mocht je lezen dat een Palestijns kind is omgelegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 19 oktober 2011 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u liegt weldegelijk. Toont is één post van mij waarop ik zeg dat palestijnse kindjes gedood mogen worden. Met uw glazen bol moet dat toch ni moeilijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Europa weten ze tenminste wat mens zijn is? Wie bedoel jij eigenlijk met 'ze'? imperialisten en andere identiteitsloze psychopaten die het zionistische systeem en afvallige joden steunen in het vermoorden van kinderen onder het motto "uit zelfverdediging"? Of zij die het vermoorden van kinderen goedspreken door de taal te verdraaien en het "abortus" te noemen? Wie bedoel jij eigenlijk want "ze" voor mij bestaat niet. Ik zie veel kleuren. Ik zie gematigde joden die wetenschappelijk heel veel voor Europa betekenen. Ik zie links die de ogen van Europeanen hebben opengedaan en geleerd wat sociale rechtvaardigheid, arbeidsrecht, het bestrijden van analfabetisme, vrouwenrechten en vakbond zijn en inhouden. Ik zie ze die opkomen voor het milieu en veel ze's ... !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuja. Na mijn vorige bezoek aan de Pizza Hut had ik ook wel zin om de boel op te blazen. ( ![]() |
|
![]() |
![]() |