Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2012, 14:43   #361
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ehm... Iedereen met een greintje fatsoen kan het daar niet mee eens zijn, kleintje.
is dirk uw type? Ja nu je het zegt, zoveel charisma en visie
ik trek dat terug.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 januari 2012 om 14:47.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 14:53   #362
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Laat u helemaal gaan en open er een nieuw draad over. In déze draad bent ú het liegebeest:
we zien er al naar uit
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  1.png‎
Bekeken: 93
Grootte:  195,5 KB
ID: 84539  

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 14:58   #363
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
in uw stevig ontwikkelde fantasie ja
Naam: gelogen.png
Bekeken: 248
Grootte: 38,1 KB
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 14:58   #364
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de PS is een criminele anti-democratische partij
Muyters wins, you loose

Muyters verliest de laatste tijd aan de lopende band. Punt uit. De oppositie moet er niet eens erg moeite voor doen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2012 om 14:59.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 15:02   #365
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
en?
Oud 20 januari 2012, 15:36   #366
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het beter is om niet op zijn getrol in te gaan. Het is duidelijk wat zijn bedoeling is: jou tot een onverkwikkelijke uitspraak te verleiden om vervolgens driehoekjesgewijs te gaan bleiten bij de moderatie. Laat je er niet aan vangen.
Heb je het nu over die fruitvlieg? Seffens stuurt Akira je weer een pak banpunten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 15:39   #367
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Heb je het nu over die fruitvlieg?
Fruitvlieg?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Seffens stuurt Akira je weer een pak banpunten!
Waarom zou ze?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 17:21   #368
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het beter is om niet op zijn getrol in te gaan. Het is duidelijk wat zijn bedoeling is: jou tot een onverkwikkelijke uitspraak te verleiden om vervolgens driehoekjesgewijs te gaan bleiten bij de moderatie. Laat je er niet aan vangen.
Enkele dagen geleden heb ik een verwittiging gekregen van de moderatie naar aanleiding van een antwoord aan drosiphila waarin ook de brabander betrokken was, die niks anders doet dan trollen. Mijn bericht werd geknipt. Iemand van beiden heeft op het beruchte driehoekje gedrukt, ik weet alleen niet wie. Ik geef dit mee om te illustreren dat ook belgicisten gaan "bleiten bij de moderatie", zoals je het zo treffend uitdrukt.

Laatst gewijzigd door robert t : 20 januari 2012 om 17:24.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 18:36   #369
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Enkele dagen geleden heb ik een verwittiging gekregen van de moderatie naar aanleiding van een antwoord aan drosiphila waarin ook de brabander betrokken was, die niks anders doet dan trollen. Mijn bericht werd geknipt. Iemand van beiden heeft op het beruchte driehoekje gedrukt, ik weet alleen niet wie. Ik geef dit mee om te illustreren dat ook belgicisten gaan "bleiten bij de moderatie", zoals je het zo treffend uitdrukt.
Je mag er gif op nemen dat het de fruitvlieg was.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 20 januari 2012, 20:43   #370
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ambtenaren???????????
Voor zover ik weet zijn kabinetsmedewerkers ambtenaren. Kan ook verkeerd zijn ze. Sowieso, de C4 verdienen ze.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 20:44   #371
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Denkoefening: stel je een gelekte mail van een PS-kabinet voor waarin sprake is van leugens aan het parlement. Hoe reageert Ben Weyts?
Vraag dat aan Ben Weyts. Ik zou reageren met een motie van wantrouwen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 20 januari 2012, 20:47   #372
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Wat begrijpt u niet aan het beknopte zinnetje, mét smiley (letterlijk uit de mail) :

"Is gelogen "
Waarom daar eigenlijk een smiley bijzetten? Enfin soit. C4 en onderzoeken wat er zich toen effectief afspeelde. Ik wil wel eens weten of hij effectief loog. De rapporten zouden dat moeten kunnen bewijzen.

Waar is onze journalistiek als je ze echt nodig hebt?
Oud 20 januari 2012, 21:01   #373
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Waarom daar eigenlijk een smiley bijzetten? Enfin soit. C4 en onderzoeken wat er zich toen effectief afspeelde. Ik wil wel eens weten of hij effectief loog. De rapporten zouden dat moeten kunnen bewijzen.

Waar is onze journalistiek als je ze echt nodig hebt?
http://www.deredactie.be/permalink/1.1200726
Maar ik vrees dat we toch volgende week gaan moeten wachten...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 21:10   #374
born2bewild
Banneling

Standaard

verhofstadt zou die journalist al lang afgedreigd hebben
Oud 20 januari 2012, 21:24   #375
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denkoefening: stel je een gelekte mail van een PS-kabinet voor waarin sprake is van leugens aan het parlement. Hoe reageert Ben Weyts?
Ik zou reageren op een verdrietige manier. Hoe doe je anders tov iemand die continu tegen zichzelf zit te liegen.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 20 januari 2012 om 21:24.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 21:24   #376
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
verhofstadt zou die journalist al lang afgedreigd hebben
Sommige belgicisten hebben het hier dan ook niet hoog op met Di Rupo.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 22:06   #377
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/1.1200726
Maar ik vrees dat we toch volgende week gaan moeten wachten...
Merci voor de link. WTF?!

- 16 December 2009: Op de commissie verklaard Muyters dat ze op 1 Miljard te kort blijven.
- 17 December 2009: Rapport komt uit dat aantoont dat ze hierover gaan.
- 30 December 2009: Persconferentie Muyters die aankondigt dat ze effectief over het beoogde bedrag zullen gaan
- 12 Januari 2010: Interpellatie door de oppositie waar Muyters verklaard dat hij dit niet kon voorzien. (Kijk even naar de datums hierboven) Muyters overhandigd het monitoringrapport (dat van 17 december dus).
- 25 Januari 2010: De beruchte email.
- 20 Januari 2012: De oppositie struikelt over feiten van 2 jaar geleden na lekken van die mail.

Volgens Lode Vereeck dateren die cijfers in het rapport echter reeds van November 2009. Ook volgens Lode Vereeck hebben ze dit document eind januari binnengekregen (contradictie met wat de redactie eerder zegt, namelijk dat het rapport overhandigd werd op de interpellatie van 12 januari).

Ofwel zijn de rapporten effectief overhandigd geweest op de 12de januari (en dan klopt die mail absoluut niet) ofwel na de 12de maar voor 1 februari.

Wat nog het strafste is is eigenlijk dat de oppositie dit 2 jaar geleden niet opmerkte ondanks ze alle feiten blijkbaar reeds wisten. Als het rapport gebaseerd is op cijfers van November 2009, waarom reageren ze nu pas?
Oud 20 januari 2012, 22:18   #378
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Interessant hoe net dat stukje een ander lettertype heeft gekregen. Kitson is alive and kicking

Oh, wat een mooi voorbeeld van zwarte propaganda, wat een kluif
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 22:34   #379
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Bart De Wever: 'Dit was onder de gordel'
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120120_220

Bart De Wever heeft zelf genoeg op anderen ingehakt (denk aan die nepgeldtransporten naar Wallonië en de vergelijking van Reynders met Dutroux), en Muyters heeft nog niet zo lang geleden voor veel minder het ontslag van Lietens geëist. Bijgevolg krijgt de N-VA een koekje van eigen deeg en moet het nu niet bleiten. Wie de bal kaatst kan ze terug verwachten.

Wat Bas Luyten betreft : ik begrijp niet dat die trouwe N-VA-er voor een drugsprobleem werd buitengegooid, terwijl een overloper met een alkoholprobleem zoals Ludo Van Campenhout met open armen werd binnengehaald en zijn alkoholprobleem met de mantel der liefde wordt bedekt (http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120111_036). Ik begrijp zijn woede wel.

Ondanks dit heb ik wel kompassie met Muyters. Hij zag er op het joernaal als een geslagen hond uit. Voor mijn part moet hij geen ontslag nemen, maar hopelijk heeft hij nu zijn lesje geleerd en vraagt hij ook niet meer lichtzinnig het ontslag van een ander.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 20 januari 2012 om 22:35.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 23:01   #380
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Merci voor de link. WTF?!

- 16 December 2009: Op de commissie verklaard Muyters dat ze op 1 Miljard te kort blijven.
- 17 December 2009: Rapport komt uit dat aantoont dat ze hierover gaan.
- 30 December 2009: Persconferentie Muyters die aankondigt dat ze effectief over het beoogde bedrag zullen gaan
- 12 Januari 2010: Interpellatie door de oppositie waar Muyters verklaard dat hij dit niet kon voorzien. (Kijk even naar de datums hierboven) Muyters overhandigd het monitoringrapport (dat van 17 december dus).
- 25 Januari 2010: De beruchte email.
- 20 Januari 2012: De oppositie struikelt over feiten van 2 jaar geleden na lekken van die mail.

Volgens Lode Vereeck dateren die cijfers in het rapport echter reeds van November 2009. Ook volgens Lode Vereeck hebben ze dit document eind januari binnengekregen (contradictie met wat de redactie eerder zegt, namelijk dat het rapport overhandigd werd op de interpellatie van 12 januari).

Ofwel zijn de rapporten effectief overhandigd geweest op de 12de januari (en dan klopt die mail absoluut niet) ofwel na de 12de maar voor 1 februari.

Wat nog het strafste is is eigenlijk dat de oppositie dit 2 jaar geleden niet opmerkte ondanks ze alle feiten blijkbaar reeds wisten. Als het rapport gebaseerd is op cijfers van November 2009, waarom reageren ze nu pas?
Omdat Vereeck of anderen nu pas de mail hebben doorgespeeld gekregen van Bas Luyten en dan pas zijn proberen beginnen te bewijzen dat Muyters wel werkelijk loog zoals in de mail stond! Ze hadden echter over de smiley gelezen en de info die hierboven staat compleet uit het oog verloren.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be