![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Wat u voor de rest beweert, kan men ook perfect op uzelf toepassen. Wanneer zegt u eens iets minder goeds over de NVA? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kazakdraaier Valère De Scherpe, alias Broeder Bracke, sloeg eerder de tegenovergestelde richting in. Maar of de NVA nu een 'zwartzakkenapartij' is, laat ik aan uw oordeel over. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ewel hé, op de nieuwjaarsreceptie was het bier naar mijn goesting een halve graad te warm. ![]() Dergelijke onnauwkeurigheden en slordigheden zijn wij niet gewoon in onze partij !! Ik vrees dus dat we de berg aan het afdonderen zijn !!!! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het lijkt mij dat u zich zelf nog niet echt heeft neergelegd bij de eindigheid van het bestaan. Er is daar nochtans niet aan te ontkomen. U gaat zich daar dus moeten bij neerleggen, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben verre van gefrustreerd, en ik ben ook niet degene die iemand anders zwartzak noemt. Dat bent u en daar bent u alleen verantwoordelijk voor. En jij hebt geen enkel argument aangevoerd, geen enkel. Dus de frustratie in volledig maar dan ook volledig uw deel. En het valt nog enorm op ook. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige dat hij doet is schelden, het enige wat ik heb gedaan is hem zielig genoemd, met reden, en hem verder en verder in zijn eigen stront geduwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Het Oosten;5952453]Kazakdraaier Valère De Scherpe, alias Broeder Bracke, sloeg eerder de tegenovergestelde richting in. Maar of de NVA nu een 'zwartzakkenapartij' is, laat ik aan uw oordeel over.[/QUOTE]
Alweer een mooi staaltje van uw sterke kant: een onnavolgbare schijnheiligheid.
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou misschien niet slecht zijn mochten we die uitgeweken Vlaamse kruidenier in Wallonië volkomen negeren. Hij vertoont de typische Beulemans-reactie die destijds ook kon vastgesteld worden bij uitgeweken Vlaamse middenstanders in Brussel. Ze kenden slechts Vlaams dialect en bijgevolg lieten ze zichzelf met grote gretigheid verfransen. Dat werden dan in een later stadium de meest fanatieke en haatdragende francofonen.
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=quercus;5952583]
Citaat:
Ik zeg wel dat de uitspraak van Luyten een zeer 'bruine' uitspraak is en dat hij waarschijnlijk niet de enige zal zijn in de NVA met zulke ideeën. Zeker nu er zoveel overlopers zijn van het VB naar de NVA. Ik zeg ook dat ettelijke kopstukken van de NVA spruiten uit een familie met een collaboratieverleden. Maar dat is algemeen bekend. Ik heb echter ook altijd beweerd dat De Wever voor mij doorgaat als een 'democraat'. Een zeer rechtse rakker en een pion van het patronaat weliswaar, maar dat is zijn recht. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Het Oosten;5952591]
Citaat:
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw antwoord terzake is weer eens een vaag en nietszeggend gebrabbel.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, dan mag dat waarschijnlijk hé.
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natturlijk wegens gebrek aan argumentatie hé.
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de walen, die in Vlaanderen komen wonen, dit nu ook eens wilden doen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 24 januari 2012 om 11:53. |
![]() |
![]() |