Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 mei 2005, 13:20   #361
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Als flamingant, die vol anticipatie op een kantelmoment wacht, waarop jullie zonder blozen een onafhankelijke staat zullen uitroepen "want zo beveelt de Winter", zal je voor dit moslim-secessionisme begrip kunnen opbrengen.
Of is recht op secessionisme enkel toegestaan aan 't Vlaams Herrenvolk?
Uiteraard, Dit is ons land.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:01   #362
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Als flamingant, die vol anticipatie op een kantelmoment wacht, waarop jullie zonder blozen een onafhankelijke staat zullen uitroepen "want zo beveelt de Winter", zal je voor dit moslim-secessionisme begrip kunnen opbrengen.
Neen , enkel toegelaten voor eigen volk op het eigen grondgebied. Simpel eigenlijk, niet?
Oud 18 mei 2005, 18:15   #363
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Typische hol getriangel en achterlijk gezwets.
In Molenbeek is 80% moslim.
Ha zo, 80% van de bevolking van Molenbeek is moslim. Volgens mij heb jij een slag van de Molen gekregen.

Maar zeg nu eens eerlijk Fistel, niemand die toch leest dus... Hoe ben jij achter dit bijzonder nauwkeurig cijfermateriaal gekomen? Uit de Eigen Volk Eerst-krant misschien? Of nee, laat me raden: je was van plan om zelf de koppen in Molenbeek te tellen, maar dat was te veel werk en heb je je middelvinger in een kop lauwe soep gedompeld, vandaar deze zeer nauwkeurige raming.
Oud 18 mei 2005, 18:17   #364
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Juist alsof alle allochtonen automatisch ook moslim zijn...
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:20   #365
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
In Molenbeek is niet eens de helft van allochtone origine. Zo zie je maar wat er in het hoofd van de gemiddelde VB'r omgaat en waar hij zijne mostaard haalt. Het zou om te lachen zijn als het niet zo intriest was.
Oud 18 mei 2005, 18:20   #366
Kifkif
Banneling

Kifkif's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig niet, met niet-moslim allochtonen valt wel te leven.
Kifkif is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:21   #367
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
In Molenbeek is niet eens de helft van allochtone origine. Zo zie je maar wat er in het hoofd van de gemiddelde VB'r omgaat en waar hij zijne mostaard haalt. Het zou om te lachen zijn als het niet zo intriest was.
Misschien zijn daar veel Vlaamse moslims?
Oud 18 mei 2005, 18:22   #368
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kifkif
Vooral als ze jong, mooi en vrouwelijk en zonder sluier lopen zeker. Ik ken da.
Oud 18 mei 2005, 18:23   #369
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zou je niet zeggen als je de berichten in 'vreemdelingendiscussies' leest.

Trouwens die groepsverkrachtingen gaan meestal om Afrikaners, bij ons vooral Congolezen.
Die zijn geen moslim.

Vervelender voor de goede allochtoon is het feit dat ze constant door de 'gastvrije vlaming' over dezelfde kam geschoren worden al zouden alle allochtonen moslimterroristen zijn.
Oud 18 mei 2005, 18:25   #370
thePiano

Standaard

Citaat:
Misschien zijn daar veel Vlaamse moslims?
Zouden ze wel weten dat 10% van de moslims van België van autochtone origine zijn? Ik betwijfel het... onze VB'rs zijn zo verblind door hun paranoïa dat ze alles gelijk naar Afghanistan of Saoudi-Arabië willen sturen.
Oud 18 mei 2005, 18:27   #371
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Hier kan je discussiëren over 'veralgemenen van allochtonen'.
Oud 18 mei 2005, 18:28   #372
thePiano

Standaard

Citaat:

Trouwens die groepsverkrachtingen gaan meestal om Afrikaners, bij ons vooral Congolezen.
Die zijn geen moslim.

Vervelender voor de goede allochtoon is het feit dat ze constant door de 'gastvrije vlaming' over dezelfde kam geschoren worden al zouden alle allochtonen moslimterroristen zijn.
Het vervelende voor onze VB'rs is dat ze veel moslims niet op hun uiterlijk kunnen herkennen, behalve dan die vrouwen die een sluier dragen, en dat is ook een grote minderheid aan het worden. Misschien kunnen ze in navolging van hun idool uit de vorige eeuw wel een 'M' in hun paspoort laten drukken en alle mannen verplicht de voornamen 'Mohammed' en de vrouwen 'Fatima' te gebruiken. Zoiets deden de nazi's toch ook met de joden?
Oud 18 mei 2005, 18:34   #373
Kifkif
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij zijt echt wel ne slimme, nietwaar; omdat éne VB-er een stommiteit zegt, leidt gij daaruit af 'hoe het in het hoofd van de gemiddelde VB'r omgaat'.
Zeg mij ne keer, hoe doet ge dat?Hmmmm....? Allez,kom , vertel het mij eens, wat voor geheime formule ge hier toepast, pianootje....8)
Kifkif is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:37   #374
thePiano

Standaard

Citaat:
Gij zijt echt wel ne slimme, nietwaar; omdat éne VB-er een stommiteit zegt, leidt gij daaruit af 'hoe het in het hoofd van de gemiddelde VB'r omgaat'.
Zeg mij ne keer, hoe doet ge dat?Hmmmm....? Allez,kom , vertel het mij eens, wat voor geheime formule ge hier toepast, pianootje....8)
Hoe ik dat doe? Gewoon lezen wat ze schrijven en... plat gaan van't lachen.
Oud 18 mei 2005, 18:39   #375
Kifkif
Banneling

Standaard

Citaat:

Die zijn geen moslim.

Die Congolese jeugdbendes in Brussel zijn een uniek en zeer specifiek verschijnsel, gebonden aan één buurt in Brussel. De Marokkaantjes maken het over heel België bont, en in veel groter getale en in veel meer verscheidene 'onderdelen' van het gangstervak.
Maar misschien hebt gij iets tegen zwarten? Eh? Awel, gij se racist!!! Nu heb ik u; nen hele groep zwarten, nml.Congolezen 'zwartmaken' omwille van het ontsporen van een paar motherfuckers. Dat wordt een zaak voor Jefke Dewit van het Centrum, Skill!
Kifkif is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:42   #376
Kifkif
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe ik dat doe? Gewoon lezen wat ze schrijven en... plat gaan van't lachen.
Wie is 'ze', het ging toch maar om de uitspraak van één individu. Ge scheert ook maar iedereen over dezelfde kam, nietwaar? Maar misschien is dat maar goed ook, des te bitterder zal het ontwaken uit uwe natte multikuldroom zijn.
Kifkif is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:42   #377
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nooit gehoord van Russische maffia, Roemeense en yoegoslavische inbrekersbendes, hoe zit het met Poolse zwartwerkers, hoeveel gestolen auto's bevinden zich uren later in het Oostblok.
't Is wat ge "valt mee te leven " noemt.
'k Weet het ik ben van den tijd toen iedereen zijn achterdeur nog los liet, maar ja, de mijn is nog altijd los alleen moet ge nu nen Bordeaux dog passeren hehehe
LEGALISE MARIHUANA
Hoomer is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:43   #378
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Het vervelende voor onze VB'rs is dat ze veel moslims niet op hun uiterlijk kunnen herkennen, behalve dan die vrouwen die een sluier dragen, en dat is ook een grote minderheid aan het worden. Misschien kunnen ze in navolging van hun idool uit de vorige eeuw wel een 'M' in hun paspoort laten drukken en alle mannen verplicht de voornamen 'Mohammed' en de vrouwen 'Fatima' te gebruiken. Zoiets deden de nazi's toch ook met de joden?
Die zien nog niet eens het verschil tussen een Turk en een Griek!
Oud 18 mei 2005, 18:44   #379
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Die Congolese jeugdbendes in Brussel zijn een uniek en zeer specifiek verschijnsel, gebonden aan één buurt in Brussel. De Marokkaantjes maken het over heel België bont, en in veel groter getale en in veel meer verscheidene 'onderdelen' van het gangstervak.
Maar misschien hebt gij iets tegen zwarten? Eh? Awel, gij se racist!!! Nu heb ik u; nen hele groep zwarten, nml.Congolezen 'zwartmaken' omwille van het ontsporen van een paar motherfuckers. Dat wordt een zaak voor Jefke Dewit van het Centrum, Skill!
Heb ik u blijgemaakt?

Wat een spiegel voorhouden allemaal teweeg kan brengen.
Oud 18 mei 2005, 18:46   #380
Kifkif
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
Nooit gehoord van Russische maffia, Roemeense en yoegoslavische inbrekersbendes, hoe zit het met Poolse zwartwerkers, hoeveel gestolen auto's bevinden zich uren later in het Oostblok.
't Is wat ge "valt mee te leven " noemt.
'k Weet het ik ben van den tijd toen iedereen zijn achterdeur nog los liet, maar ja, de mijn is nog altijd los alleen moet ge nu nen Bordeaux dog passeren hehehe
LEGALISE MARIHUANA
In onze buurt, die de vuilbak van Antwerpen is, hebben we gene last met Oosteuropeanen; die gaan vooral stelen in de rijke buurten, zoals het hoort...
En hoe meer auto's er hier gestolen worden, hoe beter, er zijn er hier toch teveel en in het Oostblok nog te weinig. Lijkt me eigenlijk rechtvaardig. En 't is goed voor ons milieu.
Of hebt gij iets tegen Oosteuropese mensen, eh...
Kifkif is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be