![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah fantoomke. Voor zieligaards als u heb ik meerdere woorden. Als je uit het forum wordt gezwierd weet dan uit welke hoek het komt. Nog iets ?
Cynara heeft al zoveel meelopers gehad zoals u. Cynara is ook al de zoveelste nick voor dezelfde persoon die definitief werd gebannen. Ik zal er in de toekomst toch op letten. Nieuwkomende meelopers zoals u verpesten dit forum. Maar we weten dat als je de kop verwijdert het volkje zoals u vanzelf afdruipt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Dat is al iets anders dan je "mevrouw haar huishouden"
Het is vriendelijk dat je nu vindt dat het huishouden een taak voor beide partners is. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 maart 2012 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat partners zelf moeten uitmaken wie het huishouden doet..en dat lelijke gefrustreerde manswijven zich daar niet mee te moeien hebben...dat vind ik en niks anders.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....24#post6030524 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt verder wel gelijk, als jouw ventje zijn ballen door de blender heeft gejaagd om met u te kunnen samenleven is dat zijn zaak.. Thuis doet mijn vrouw praktisch het hele huishouden en ze voelt zich daar perfect gelukkig mee...en ik ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat dit enkel voorbehouden was aan iemand van de moderatie? Hoort U daar bij? Dan bent U niet onpartijdig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men mag zoveel nicks hebben als men wil, zolang men niet permanent is geband. Dat ben ik dus niet. Circe is ondertussen (na één jaar) eindelijk van haar strafpunten verlost. Dus noch Cynara noch Circe hebben één strafpuntje! en jij wil beweren dat we een permban hebben? nooit geleerd dat je niet mag liegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat "die definitief werd gebannen." Ik meen me toch ook te herinneren dat Circe definitief werd gebannen. En die dubbelnick met dat varken als avatar, ook. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Zijn ze weeer bezig met mijn topic te verknallen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het eerste deel van je redenering ben ik het volledig eens: geen buitenstaander die zich binnen het gezin moet bemoeien met het huishouden, en zeker niet met wie het huishouden doet. Echter, uw eenzijdige bemerking over "lelijke gefrustreerde manswijven" die zich daar niet mee hoeven te bemoeien is veelzeggend. Uiteindelijk zeg je dat vrouwen zich in het debat niet mogen bemoeien. Doen ze dit wel dan zijn het manwijven. Op de koop toe zouden ze nog lelijk zijn en gefrustreerd. Je bestendigt enkel mijn vermoeden dat je hoogstwaarschijnlijk tot die categorie ontwetende seksisten behoort die al jarenlang leeft met de gewoonte dat je christelijk opgevoede vrouw oa dient om de patatten en je onderbroeken te koken. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 maart 2012 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wilt u zeggen dat we moeten oppassen wat we schrijven in antwoord op uw posts? Is dat poging tot intimidatie ![]()
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het dus geen bewijs van meer of minder emancipatie als men meer of minder met het huishouden bezig is. Belangrijk is dat men zich bewust is van de gelijkheid tussen man en vrouw.
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie. Voor de lieve gods, toch voor wie erin gelooft. Ik vind dit forum fantastisch. Uniek zelfs wegen op Nederlandstalig grondgebied geen gelijke. Het forum laat toe over alles te discussiëren. Ik heb hier de laatste zeven jaren al veel leerrijke meningen gelezen, ook al was ik er niet steeds mee eens. So what. Tijdens die zeven jaren heb ik ook mijn oren leren spitsen naar wie enkel de bedoeling heeft een goed gemeend debat om zeep te helpen. Ik wens niet het gelijk hebben, maar wie ongelijk krijgen een argument vindt om een discussie te verzieken, wel die handelt als een klein nukkig kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als niemand zorgt voor de financiële inkomsten is er een nog groter probeem. |
|
![]() |
![]() |