![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speel maar alleen verder. 't Feit dat je net zo goed mee verantwoordelijk bent door 'n systeem dat je verafschuwt, in stand houdt middels er actief/vrijwillig/op vrijwillige basis aan mee te werken, kan je niet verbloemen. Hoe hard je ook je best doet om er 'n draai aan te geven. Hou dus maar op de internetmoraalridder uit te hangen tegenover anderen. Indien je dat systeem niet in stand wil houden, doe er dan effectief zèlf wat aan ipv vermanende vingertjes wijzen naar anderen en janken dat je geen keuze hebt. Ik hou geen systeem, dat ik verafschuw - op vrijwillige basis - in stand en loop niet uit te halen naar anderen die net hetzelfde als ik zelf doe. Ik klaag dingen die me niet zinnen aan, maar werk er niet effectief aan mee. W�*t snap jij daar eigenlijk niet aan?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 april 2012 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat ze als antikapitalist consequent zijn en bewust en weloverwogen kiezen om nee te zeggen tegen een bloed-PC en een bloed-GSM? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
jouw demagogie snijdt aan geen kanten enig hout. welke 'keuzes' heb je om aan een gsm/laptop te geraken? geen enkele keuze, vrijwillig of niet, dan ervoor te betalen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 april 2012 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die helemaal niet meedoen aan dat kapitalistische systeem, hebben ze immers zelf voor mogen kiezen, hebben geen PC, mobieltje, hun schamele bezittingen passen in 'n rugzak en op die manier trekken ze de wereld rond.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze koos ervoor de kapitalisten te verrijken met haar aankopen, of er nu bloed en kinderarbeid aanhangt of niet, dat maakt niets uit voor die valse wereldverbeteraar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt de keuze er geen te kopen, dan sterf je niet plotseling hoor. Miljoenen mensen die er geen hebben. Maar als je de keuze maakt om die niet levensnoodzakelijke dingen wèl aan te schaffen, te gebruiken, loop dan niet anderen te vermanen dat ze dat onderdrukkende systeem in stand houden, want je werkt er immers óók effectief aan mee door die dingen te kopen en te gebruiken. Of snap jij die simpele redenering ook al niet?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat maakt dus niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
beweer je nu soms dat een laptop/gsm te bezitten al een voorwaarde is om een kapitalist te zijn? kapitalisme heeft niets te maken met laptop of geen laptop. enkel de methode om eraan te komen: betalen : dus geen keuze.
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() Is dat islamlogica, geleerd in een madrassa of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch ook wel dat de Arabische lente er niet gekomen was zonder internet en GSM. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger kon revolutie zonder GSM, dus als artisjok consequent is doet ze het zonder. Maar ze is niet consequent en kiest om het kapitalisme te steunen. Ze kiest voor een GSM waar bloed aan kleeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen woorden, maar daden. Alle kleine beetjes helpen. Als 't geen sikkepit uitmaakt, maakt jouw beschuldigend vingertje naar anderen toe, je uithalen naar dat systeem, de internetmoraalridder willen uithangen, de wannabe wereldverbeteraar spelen immers óók geen sikkepit uit. Ik ben tegen alle vormen van dierenleed, actief en sponsorend lid van verscheidene dierenrechtenorganisaties, bijgevolg eet ik geen vlees, maakt 't iets uit op wereldvlak, nee, maar ik voel me er goed bij, heb 't gevoel dat ik m'n kleine, zij 't onbelangrijke, steentje bijdraag. Ik DOE er dus effectief wel degelijk ìets aan, (aan dingen die me niet zinnen) al is 't niet veel, maar iig al 'iets' meer dan jij met je bloedcomputer en bloedmobieltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordat er PC's en mobieltjes, en elektriciteit en weetikveel wat nog allemaal bestond... Arabische lente? Hongerwinter zal je bedoelen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ànderen moeten 't maar (eerst) doen, ikke niet hoor, wat denk je wel, ik heb dat nodig...nja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |