![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zoiets?
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik bespeur eerder een soort opluchting omdat ik me niet langer 'gedwongen' voel nog veel met spellekes en pionnekes en kleurkes en die competitie bezig te zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
![]() A/ u kent 99% van de islamieten B/ en die hebben u allemaal verteld dat zij eigenlijk hun eigen leer niet volgen.... interessante benadering...maar laat mij toe toch even te lachen met die stelling...want: ga dat maar eens vertellen in Molenbeek, St Joost en Schaarbeek... ![]()
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe helemaal niet hetzelfde als de N-VA. De uitgestoken hand blijft. Alleen gaat mijn stem nu, voor de zoveelste maal op rij, naar het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat over de keuze tussen N-VA en Vlaams Belang. En zou de houding van de N-VA dan niet bepalend kunnen zijn in die keuze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu nog lid worden van de N-VA en die partij zoveel mogelijk sturen in de goede richting op de ledencongressen. Elke dag dat je wacht is een dag verloren vermits er een termijn opstaat alvorens je mee mag stemmen. Niet vergeten, de strijd is tegen de Belgische staat, niet tegen de N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar gaat het voor mij helemaal niet over. Voor mij gaat het over het breken van de Franco-Brusselse dominantie over Vlaanderen. Mij interesseert het niet op welke manier of via welke partij dat doel bereikt wordt. Als het nodig zou zijn, stem ik daarvoor Amada. Je doet me denken aan dat nummer van Johan Verminnen: Ieder met zijn hymne ieder met zijn vlag ieder in dit landje heeft zijn eigen feestjesdag. Ik stel vast dat de beweging die de N-VA en De Wever in dit land gebracht hebben, nooit gezien is. Dat breekijzer om de Belgische macht te breken, dat is het enige wat me interesseert, en dat wil ik gebruiken om het doel te bereiken. Als het VB op dit historisch moment zo'n mogelijkheid zou bieden, dan stemde ik VB. Maar ik stel vast dat dat niet het geval is, en dat de N-VA de beste kans biedt om eindelijk door te stoten. En die kans ga ik me voor geen goud laten afnemen, Jan.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 mei 2012 om 05:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zijn bezig met emo-spelletjes over zuiverheid en gekwetste zieltjes, terwijl Vlaanderen op een historisch kruispunt staat, en de nooit geziene score van de N-VA eindelijk een perspectief biedt om de macht van Franco-Brussel te breken. De N-VA blijkt in staat om de peilers van het Belgicistisch regime, CD&V en VLD, richting kiesdrempel te jagen, én de Vlaamse kiezers te bundelen. U beseft toch dat die vernietiging van de Vlaamse collaboratiepartijen, en niets anders, de voorwaarde is om het Belgicistisch regime in elkaar te doen storten? Kan het VB dat? Ik dacht het niet. Als je op dit historisch moment liever vasthoudt aan het eigen waarheidje en de eigen blauwe plekjes, dan doe je dat maar. Overigens heb ik er geen probleem mee, integendeel, dat er ergens op de achtergrond nog een fractie overblijft die, als het nodig zou zijn, de zweep erop kan houden. Maar als jullie echt het doel willen helpen bereiken, dan zetten jullie je gevoeligheden opzij en stellen jullie je op als steun voor en duwende kracht achter de N-VA.
![]() |
![]() |
#375 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat je met "het beste geneesmiddel maar voor een andere kwaal", doelt op die "politieke perversiteit". Jij denkt dus dat wat ik omschreef als "politieke perversiteit" - en ik bedoel daarmee ijskoude gerichtheid op het doel wars van morele en andere niet ter zake doende overwegingen - niet het juiste middel is om de Belgische staat te breken. Juist? Dan vraag ik u: hoe gaat u dit perverse regime dan wel op de knieën krijgen, Robert?
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard verwijt ik hen keihard van plat opportunisme, verraad aan de Vlaamse zaak, en hand en spandiensten aan een één-mans-eendagsvlieg-partij, en meer van de emo-rimram die ik aan de lopende band kan produceren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er echt niet veel die zoals jij nuchter, tactisch en pragmatisch denken en handelen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||||
|
![]() [quote]
Heel precies is het belang hiervan dat de NVA in plaats van de krachten te bundelen zij ze in tegendeel fragmenteert. Objectief is de NVA daardoor verworden tot de allergrootste bondgenoot van het Belgicisme (en van zichzelf uiteraard). Citaat:
Citaat:
![]() Ik herciteer: "EN DE VLAAMSE KIEZERS TE BUNDELEN" Op welke planeet woont u mijn beste? Ik heb 5 minuutjes gegoogled: http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...xkITh7MIB8pDpA http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...aebgqdYUQHTwyQ http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...Dh7QN4ICwN1sQg Citaat:
Ik dacht het niet...Hubris destructivis Citaat:
Een paar keiharde waarheden: A/ Het Vlaams Beang gaat voor een onafhankelijk Vlaanderen waar iedereen een democratische stem heeft in het kapitel...voor het VB is dit de normaalste zaak van de wereld...niet zo voor de andere partijen. B/ Het VB gaat voor een onafhankelijk Vlaanderen...de NVA naar eigen zeggen niet....zij gaan voor een vaag "confederalisme" identiek aan het confederalisme van de CD&V. Dat mag maar dan moeten ze niet komen janken als Vlamingen hun wijzen op hun tjeverige tegenspraak met hun eigen statuten. Citaat:
Door dagelijks vast te stellen dat de NVA één van de meest ardante toepassers is van het cordon sanitair?
![]() |
![]() |
#379 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Voor wanneer is de volgende peiling?
|
![]() |
![]() |