![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() Als je evolueerd naar homosexuele praktijken met anale penetratie .... ja , Ik vind abnormaal inderdaad een zeer ingrijpend en weinig respectvolle denoeming van de feiten ten aanzien van ieder persoon . maar de daad zelf vind ik niet normaal , niet natuurlijk , terwijl ik gelijktijdig inderdaad de persoon in kwestie zelf niet als abnormaal wil klaseren , niemand trouwens .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En altijd is dit een soort excuus om toch maar tegen holebi's te kunnen fulmineren en dan zou het OK moeten zijn omdat je het hebt over de 'daad' en niet de 'persoon'. Wat een hoop BS.
![]() |
![]() |
#363 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'natuurlijke drang van de mens om zich voort te planten' is al een vrij absurd gegeven daar de mens de kennis heeft en daar ook naar zal handelen. Zo heeft een vrouw die een kinderwens heeft die gekregen uit die kennis, de maatschappelijke druk, etc. Citaat:
Er is geen kinderwens vanuit het zuiver natuurlijke gegeven... geen drang dus Citaat:
Dat wordt ook geenszins ontkend dacht ik Maar dat is seksualiteit... hoe die ingevuld wordt staat er dan niet bij Citaat:
Eerder kwam je zelf net te stellen dat jongens/mannen steeds klaar staan om te penetreren [quote]laat staan met de beheersing van een ontwikkelde en beschaafde mens .[quote] Daar ga je het natuurlijke ervan dan net voorbij Citaat:
Of waarom zou dat meer zijn dan een vermeende obsessie tot het penetreren van een vagina ? Ófwel is iets een obsessief gedag in zulke mate dat het pathologisch is en dan spreekt men van psychische gestoordheid ófwel is dat het niet. Dát staat totaal onafhankelijk van het idee of de zekere drang een welbepaalde ( niet algemeen goedgekeurde ) handeling te stellen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft bij :'Ik vind dat....' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toen ik 21 was , zat ik in zo'n drukke werksituatie dat er echt geen tijd was voor een relatie , maar er diende zich een heel mooi aanbod , een vrouw van 31 die al jaren in een lesbische relatie zat had ook wel eens behoefte aan een echte klepel , en met haar heb ik 4 jaar lang wekelijks de erotische daden gedeelt . k'moet toegeven , zij heeft mij gedult bijgebracht en me echt leren fietsen . Ik ben nog blij met die ervaring . Later al ik gehuwd was is ze nog een paar keer langs gekomen om een repetitie voor te stellen maar ik hed geen zin om mijn relatie op het spel te zetten . uiteindelijk is dat huwelijk de flop van mijn leven geweest . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() [quote=praha;6161507]
Maar dat is seksualiteit... hoe die ingevuld wordt staat er dan niet bij Juist wel hé Eerder kwam je zelf net te stellen dat jongens/mannen steeds klaar staan om te penetreren [quote]laat staan met de beheersing van een ontwikkelde en beschaafde mens .[quote] Daar ga je het natuurlijke ervan dan net voorbij Waarom zou dat ? Of waarom zou dat meer zijn dan een vermeende obsessie tot het penetreren van een vagina ? Sorry , ik kan niet oordelen omdat ik de aantrekking om een anus te penetreren bij een man nog nooit heb ervaren , en ook niet om een man te kussen . Als ik een beetje deugeniet ben en met mijn neus eens heel nochalant ga snuffelen achter de oren van een voor mij aantrekkelijke vrouw en ze reageerd daar op , dan kriebelt er iets . en als ik het geile vocht snuif van een vagina , dan reageren er prikkels die leiden tot een behoorlijk erectie . voor nen andere vent heb ik gelukkig nog nooit die ervaring gehad . |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je nu zeggen dat gewone hetereosexuele koppels nooit een kinderwens hebben, maar enkel voortgaan op hun drang naar genot? Dan hebben we wel geluk dat er toch nog kinderen geboren worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een hemelsbreed verschil tussen een duiding vragen voor . De homosexualiteit als beleving , ( mag ik stellen dat dit gaat over gedachten en gevoelens , over moreel gedrag ) en anderzijds het aanwenden van een lichaamsdeel , zijnde " de anus " Dat laatste moet echt medisch - biologisch en wetenschappelijk kunnen besproken worden zonder een homosexuele man te beledigen of in het visier te hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geert C : 9 juni 2012 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar 't is allemaal persoonsgebonden en sfeergebonden hé... en het had net zo goed kunnen zijn dat een andere vrouw ja dat had kunnen bijbrengen. Citaat:
Bij mij ergens net van hetzelfde. Je houdt je dan ergens aan ongeschreven en niet overeengekomen voorwaarden ómdat de ander dat ergens wil/wenst en op de koop toe brak zij die principes als het haar even uitkwam |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanvaard gewoon dat er mensen rondlopen waar dat anders voor is. Meer hoeft dat immers niet te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je spreekt over heteroseksuele koppels die een kinderwens hebben heb je het mijn inziens nog steeds over mensen, of niet soms ? Citaat:
Da's geen geluk maar een vrij grote zekerheid binnen die soort hoeveel van de individuen er op los 'knoeien' of er niet toe komen. ps. Kiest Mieke muis misschien bewust voor de zoveelste nest jongen ( 5 tot 10 keer per jaar ) in de wetenschap dat ze dat niet lang gaat volhouden en dat het gros van het nageslacht het niet zal overleven ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De anus is daar niet voor 'gemaakt' net zomin een vagina daar voor 'gemaakt' is. Het is er gewoonweg en wat je daarmee doet staat daar volledig los van. Al wat je verder uit wetenschappelijk oogpunt kan vertellen is dat een vagina/baarmoeder werkt ( of kan werken ) wat betreft het bevruchten en innestelen van eitjes en dat het lange niet ( zoals zowat alles ) daar niet voor gefinetuned is. Wat de medische wereld je dan bovenop nog kan vertellen is dat elke handeling ( zelfs het gewoon leven leven ) consequenties inhoudt. Ram je daar dus een matrak in zonder enige voorzorgen dan is de kans op schade vrij groot. Het hoeft ook helemaal niet te leiden ook niet tot incontinentie ( dat dan als een soort bewijs zou moeten gelden van ongeschiktheid ) Omgekeerd kan de medische wereld je een waslijst aan aandoeningen, complicaties, etc verschaffen die je kan oplopen bij ( zelfs het meest 'normale' ) vaginaal verkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik me nergens inbeelden dat uit je betoog zou voortvloeien dat het 'tegennatuurlijke' van anale penetratie zou vaststaan. Ik kan enkel ontwaren dat jij dat zelf als 'onnatuurlijk' beschouwt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De holebi's zijn dus geen uitzonderingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen uitholling van het begrip 'gemaakt' aub, circe
Als jij van mening bent dat ze er voor 'gemaakt' is dan zal je dat moeten staven. Tot nu toe is dat hier nog niemand gelukt zonder niet te vervallen in dogma's als blauwdrukken ed 'Dienen' is al een geheel ander begrip. Het geeft al meteen een waardeoordeel mee of bedeelt een nutsfactor vanuit het oogpunt va de persoon die dat begrip hanteert. Voor kunstmatig ontwikkelde zaken is dat nogal evident. Een emmer dient om water te putten. ( daarvoor is het uitgevonden, ontwikkeld, verbetert ) Voor natuurlijke zaken ligt dat geheel anders Je kan hooguit stellen dat een een puntige steen 'kan dienen' om te verwerken tot bijl of zo.... want het werkt Je kan niet stellen dat een puntige steen daarvoor 'dient' of 'gemaakt' is... hij is gewoon voorhanden... en blijkt voor het doel ( dat bepalen mensen dan ) uiterst geschikt Terug naar die vagina.... Die 'dient' ( <> dienen voor ) de voortplanting kan je stellen want zonder lukt dat niet ( ook dat is niet geheel waar... maar kom ) Is ze er ook voor gemaakt ( of dient ze er voor ) ? Gezien de vaak totale inefficiëntie en het gegeven dat je wel wat anders kan voorstellen waarmee het ook zou kunnen ... kan je niet spreken dat ze ervoor gemaakt is. Ze is geëvolueerd vanuit een vrij basale doorgang ( die diende voor zowat alles en nog wat ) tot de hedendaagse vorm.... iets wat misschien wij ervaren als een zeer verfijnd geheel om dat nut te dienen ( sommigen blijven zelfs maar spreken over wonder ) maar het lange niet is. Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2012 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djeezes....
nu is mijn vagina al de cloaca van een vogel... Zijn we nu ook al afstammelingen van de dino's geworden? want daar komen de vogels vandaan. Tijd voor een lief zou ik denken. Dan verkoop je misschien iets minder onzin.
![]() |
![]() |