Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2013, 10:06   #361
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht

Men heeft zich zitten moeien met de "arabische lente" en kreeg er twee islamitische regimes (Tunesië & Egypte)
Men heeft zich eerst zitten moeien door bevriende dictators de installeren, tegen de wil van het volk. Dat was het probleem, niet islam. Dat men voor islam kiest na de bevrijding van een autoritair regime is normaal, islam pompt nu eenmaal door hun aderen, dit is wat het volk wil.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:09   #362
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Al is de allahtoon nog zo snel.....het lidwoord achterhaalt hem wel...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:11   #363
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dit is non-news. Ik vind het veel erger dat men in Antwerpen de kaasschaaf zet in de vele subsidies.
ze zetten net NIET de kaasschaaf in de vele subsidies. Ze schrappen de onefficiente en dubbele subsidies!
Het leukste voorbeeld kan je vinden in de Borgerhoutse allochtone jeugdvereninging (subsidies) die vallen onder de koepel van allochtone jeugdverenigingen (subsidies) die koepel bestaat uit een marokkaanse jeugdvereniging (subsidies) en een turkse jeugdvereniging (subsidies) - al eens opgevallen dat er van de 175 of meer nationaliteit in Allahstan enkel altijd maar ondersteuning moet gegeven worden aan de Marokkanen en de Turken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 20 juni 2013, 10:12   #364
toshiro
Vreemdeling

toshiro's schermafbeelding

Standaard

Respect is duidelijk ver te zoeken bij sommige mensen. Omdat ik "de filmpje" typte in plaats van "het" filmpje ben ik ineens ongeschoold of wat dan ook. Ik vraag me af hoeveel van jullie na 2 dagen achter elkaar 15 uur te werken (dus in totaal 30 uur op 2dagen presteren en direct aan mijn 3de dag beginnen als STUDENT) nog steeds kalm en beschaafd kan reageren. Ik verontschuldig mij, ik noemde sommige mensen idioten maar dat is een belediging voor andere idioten. Sommige zijn hier gewoonweg achterlijk.
toshiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:12   #365
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Hoeveel nakomertjes hebben jouw ouders op die school? Eentje van zes (eerste post) en nu ook eentje van vier jaar oud. Tja, je zou de tel kwijt geraken.
En je was niet op die info-avond omdat je de mensen toch niet zou kunnen kalmeren? Dat vind ik raar. Zou je daar in eerste instantie niet aanwezig zijn omdat je broertje van zes (je eerste post) EN je broertje van vier nu ook op die school zit? Ik neem aan dat je ouders daar ook niet waren. Of wel?

Dus onze identiteit in Vlaanderen bestaat pas sinds 1830, sinds de inrichting van het koninkrijk België. Dat vind ik een heel vreemde redenering.
Jij gooit zomaar Rubens en alle Primitieven in de prullenbak. En Breughel ook nog. En de Keltische cultuur, en de Romaanse en Gothische bouw- en beeldhuwkunst. Zelfs een stuk van de industriële revolutie met zijn goede en slechte kanten. Doe maar op, hoor. Mijn voorouders zitten hier al eeuwen. Ik heb van jou geen lessen te ontvangen. En mijn familie stikt in de bachelors en de doctoraten. Bij ons is dat gewone kost. Allé, ik ken nu toch één Marokkaan met een bachelor. We zullen maar eventjes beleefd zijn en blijven.

Weet je wat mijn leuze is zowel in de tuin als maatschappelijk gezien ? LESS IS MORE.
Zo zeldzaam is dat niet, ik heb hier zes marokaanse bachelors en 4 marokaanse masters voor ons werken. Als je voor less gaat, kan je dat niet weten natuurlijk, less is voor losers.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 20 juni 2013 om 10:13.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:13   #366
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Zo is het. En als het op islam aankomt, vallen circe en SDX steeds door de mand door hun gebrek aan kennis, ofwel worden ze betrapt bij het verspreiden van leugens.

Dat zijn geen islambestrijders maar haatpredikers.
over welke leugens heb je het? het feit dat Mo huwde met een kind van zes en ermee neukte toen het kind negen maanjaren was (8.5 ongeveer) en nog met poppen speelde? Leugen?
of over welke andere leugens heb je het in feite?

Oud 20 juni 2013, 10:16   #367
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
over welke leugens heb je het?
of over welke andere leugens heb je het in feite?
Ik heb u al voldoende aan de schandpaal genageld, hou u niet van de domme.
Oud 20 juni 2013, 10:16   #368
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Zo zeldzaam is dat niet, ik heb hier zes marokaanse bachelors en 4 marokaanse masters voor ons werken. Als je voor less gaat, kan je dat niet weten natuurlijk, less is voor losers.
Toch positief nieuws dan. Mag ik weten in welke branche?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:18   #369
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Chemie.
Oud 20 juni 2013, 10:18   #370
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Chemie.
Oud 20 juni 2013, 10:18   #371
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Chemie.
Oud 20 juni 2013, 10:18   #372
toshiro
Vreemdeling

toshiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveel nakomertjes hebben jouw ouders op die school? Eentje van zes (eerste post) en nu ook eentje van vier jaar oud. Tja, je zou de tel kwijt geraken.
En je was niet op die info-avond omdat je de mensen toch niet zou kunnen kalmeren? Dat vind ik raar. Zou je daar in eerste instantie niet aanwezig zijn omdat je broertje van zes (je eerste post) EN je broertje van vier nu ook op die school zit? Ik neem aan dat je ouders daar ook niet waren. Of wel?

Dus onze identiteit in Vlaanderen bestaat pas sinds 1830, sinds de inrichting van het koninkrijk België. Dat vind ik een heel vreemde redenering.
Jij gooit zomaar Rubens en alle Primitieven in de prullenbak. En Breughel ook nog. En de Keltische cultuur, en de Romaanse en Gothische bouw- en beeldhuwkunst. Zelfs een stuk van de industriële revolutie met zijn goede en slechte kanten. Doe maar op, hoor. Mijn voorouders zitten hier al eeuwen. Ik heb van jou geen lessen te ontvangen. En mijn familie stikt in de bachelors en de doctoraten. Bij ons is dat gewone kost. Allé, ik ken nu toch één Marokkaan met een bachelor. We zullen maar eventjes beleefd zijn en blijven.

Weet je wat mijn leuze is zowel in de tuin als maatschappelijk gezien ? LESS IS MORE.
Mijn broertje is 5 en dat staat ook in mijn eerste post en niet 6. 4 en 5 bevinden zich naast elkaar en een typefout is snel gebeurd of bent u misschien perfect? (ter info dit is een retorische vraag).
toshiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:22   #373
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En iemand die de Islam predict niet? Vergeet niet, ik ben geen christen, noch jood, dus ik kan geen dhimmie worden. Mijn vrouw is een zelfverklaarde heks.

Ik zou achterlijk moeten zijn wil ik geloven dat de Islam iets positiefs voor ons inhoud.
jij behoort tot de groep die een moslimoverwinning niet zal overleven. Dhimmies zijn de "mensen van het boek" joden en christenen dus, die in alle onderdanigheid MOCHTEN blijven leven zolang ze maar hun yizyah taksen betaalden. Jij, uw vrouw en ik waren al lang ons hoofd verloren als ongelovigen.

beetje haatversjes hebben Salah?

Citaat:
Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Oud 20 juni 2013, 10:24   #374
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fijn dat je mijn eerdere post nog even bevestigt door een overduidelijk gematigde en geïntegreerde moslim die een taalfout of tikfout maakt belachelijk te maken. Begin misschien eerst eens met je Vlaamse forumvriendjes foutloos te leren schrijven, want daar is ook nog veel werk aan de winkel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Tussen jouw theorie en praktijk gaapt een gigantische kloof. Iedereen die regelmatig jouw berichten leest op het forum kent de denigrerende manier waarop je over moslims spreekt. Dat is wel nog iets anders dan de islam bestrijden.
Over door de mand vallen gesproken.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 10:27   #375
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Respect is duidelijk ver te zoeken bij sommige mensen. Omdat ik "de filmpje" typte in plaats van "het" filmpje ben ik ineens ongeschoold of wat dan ook. Ik vraag me af hoeveel van jullie na 2 dagen achter elkaar 15 uur te werken (dus in totaal 30 uur op 2dagen presteren en direct aan mijn 3de dag beginnen als STUDENT) nog steeds kalm en beschaafd kan reageren. Ik verontschuldig mij, ik noemde sommige mensen idioten maar dat is een belediging voor andere idioten. Sommige zijn hier gewoonweg achterlijk.
U bent helemaal niet "ongeschoold" omdat u het gebruik van het onzijdige lidwoord niet onder de knie krijgt. Dit is gewoon een teken dat U marokkaans van afkomst ben. (niet dat U dit wou ontkennen) Altijd prijs!

Oud 20 juni 2013, 10:28   #376
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Ik heb u al voldoende aan de schandpaal genageld, hou u niet van de domme.
ik moet dat gemist hebben. Graag wat links aub.

Oud 20 juni 2013, 10:30   #377
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:

beetje haatversjes hebben Salah?
Je plaatst verzen zonder voorgaande of nakomende verzen, zonder context. Typische islamofobenstreken.
Oud 20 juni 2013, 10:30   #378
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Fijn dat je mijn eerdere post nog even bevestigt door een overduidelijk gematigde en geïntegreerde moslim die een taalfout of tikfout maakt belachelijk te maken. Begin misschien eerst eens met je Vlaamse forumvriendjes foutloos te leren schrijven, want daar is ook nog veel werk aan de winkel.
U bent helemaal niet "ongeschoold" omdat u het gebruik van het onzijdige lidwoord niet onder de knie krijgt. Dit is gewoon een teken dat U marokkaans van afkomst ben. (niet dat U dit wou ontkennen) Altijd prijs!

zie mijn antwoord aan Toshiro:

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Tussen jouw theorie en praktijk gaapt een gigantische kloof. Iedereen die regelmatig jouw berichten leest op het forum kent de denigrerende manier waarop je over moslims spreekt. Dat is wel nog iets anders dan de islam bestrijden.
Over door de mand vallen gesproken.
Raar, heb je zo nog voorbeelden waarbij je je eigen quotes gaat bevestigen?

Oud 20 juni 2013, 10:35   #379
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
ik moet dat gemist hebben. Graag wat links aub.
Uw geveinsd geheugenverlies maakt geen indruk.
Oud 20 juni 2013, 10:35   #380
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...imidatie.dhtml

Ruik ik daar een multicultureel relletje?
Bekijk de beelden.
Schuimbekkende moslims aan de schoolpoort.
"Toevallig" hadden ze allemaal verlof die dag....

Kan je met deze mensen eigenlijk wel samenleven?
SAMENLEVEN ....... Niet gemakkelijk héé !!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be