![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 juli 2013 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wel wel wel. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Had u ooit de impressie dat u een argument heeft aangebracht? Werkelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() Als de argumenten waren "het placebo-effect bestaat en de farma-sector is winst-georienteerd", dan heb je gewoon feiten opgesomd die door weinigen en zeker niet door mij betwist worden.
Er was nooit een game dus wat mij betreft maar als jij een medaille of trofee nodig hebt, mag je die van mij gerust claimen. Dat is dan mijn goede daad van de dag. Zonder dank. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=BWE1tH93G9U Laatst gewijzigd door Juan : 14 juli 2013 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
|
![]() Citaat:
Verder had ik graag je nog mening gehad, over de ontdekking en werkwijze van deze dokter: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...eneesbaar.html Citaat:
Ik dacht dat jij een sportieve uitdaging nooit uit de weg ging, ook al gaat het hier dan om een intellectuele krachtmeting. Soit, toch ne merci voor je goede daad. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 juli 2013 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang je maar gelijk kan hebben, de ander " onder tafel kunt praten "... ![]() Je doet mij denken aan die zatlappen die om ter meeste zuipen. " kotsen mag, maar niet erbij gaan liggen ". Belachelijk gedoe. Laatst gewijzigd door meneer : 14 juli 2013 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwakzalvers zijn niet te vertrouwen. En het merendeel gewone dokters ook niet. Citaat:
Citaat:
Ik ben niet eens ziek. Citaat:
Whatever. 't Is uw lijf en leven. Citaat:
Vond je dat zelf ook? Citaat:
Alle tafels vol maakt nog geen gastronomische tempel van een frituur. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je daar niet mee op de proppen komt, schiet er echt niet veel anders over dan een beetje lullen en lachen met parapsychologische onzin. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
|
![]() Citaat:
Er is een realiteit naast ons die wij niet kunnen zien, maar zij kunnen ons wel zien. Dit zijn meestal aardgebonden zielen die nog niet naar het licht zijn gegaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
Sjamanen vroeger haalden evenveel of zelfs een betere resultaten. Ik heb het over echte sjamenen die de traditie van heling onderhielden. Geen middeleeuwse kwakzalvers dus, want die bestonden ook. Maar echte healers hebben er ook altijd bestaan doorheen de geschiendenis. Veelal doen de sjamanen dit met behulp van plant medicijnen. Ayahuasca is één van de krachtigste, en werkt ook op de energetische kant van de mens (de aura). Het lost fysische problemen op door ze in de kern aan de pakken, de eomotionele energetische blokkade. In de ayahuasca zit een entiteit waarmee je kan communiceren. De sjamanen weten dit. Deze entiteit is een healer. Het is bewust, en kent de menselijke psychologie en het menselijk lichaam door en door. Hieronder een link naar een docu "The sacred science". Te downloaden op het internet. 8 mensen die door de Westerse geneeskunde niet genazen, trekken de jungle van de Amazone in om bij lokale shamanen te helen, met behulp van lokale planten medicijnen, oa Ayahuasca. Maar liefst 5 ervan komen met sterke resultaten terug. http://www.thesacredscience.com/about.php Maar de door de illuminati aangestuurde farmaceutische mafia moet hier niets van weten. Zolang ze maar $$$ kunnen verdienen en hun dood en verderf zaaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het. Ziektes zijn veelal het gevolg van emotionele/psychologisch blokkades, die zich uiten als energetische blokkades in de aura. Wat zich uiteindelijk na een tijd zal manifesteren in de lagere niveau's, het fysisch lichaam. Zelfs onze ziektes creëeren we, veelal onbewust. Wij zijn energetische wezens eerst en vooral. Het placebo effect toont letterlijk de kracht van bewustzijn over het lichaam.
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Natuurlijk werkt de osteopaat met zijn handen! Als ik de afwas doe, werk ik ook met mijn handen wat niet wil zeggen dat ik handoplegging doe bij mijn borden en kommen! Wat mij de eerste keer bij de osteopaat opviel is dat die hard moet werken (in tegenstelling tot de meeste dokters!). Die mensen moeten serieus veel kracht zetten. Dat heeft niets met lieve, zachte handjes te maken. 3. U zou naar de osteopaat moeten omdat u dan weet waarover u spreekt! Ik zeg weinig over homeopathie, ik verwijs naar het weinige dat ik erover gelezen heb. U zou beter hetzelfde doen als u het over osteopathie hebt of … er toch eens naar toe gaan voor een “onderhoudsbeurt” zal ik maar zeggen! 4. Ik laat me niet financieel ringeloren en ik snap niet wat seks ermee te maken heeft. Noch mijn osteopate, noch ik hebben lesbische neigingen. Uw fantasie slaat weer eens op hol, toch een beetje a dirty mind nietwaar! 5. Ik had geen pijn meer terwijl ik enkele weken er voor nauwelijks kon bewegen … dus was ik serieus vooruitgegaan. Wat noemt u vooruitgaan? Blijven pijn lijden? Of de pijn bedwingen door stapels pijnstillers slikken? U doet maar! ![]() 6. Kinesitherapeuten vertrouwt u ook niet echt? Ik hoop dat u nooit een ongeluk moet meemaken of een beroerte krijgt of weet ik veel. Het zou toch wat lastig zijn terug te leren bewegen zoals het hoort zonder kinesitherapie. ![]()
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet er alles van - hoewel u geen enkele ervaring hebt met alternatieve therapie en alle anderen weten niets??? Ook niet degenen die beslissen dat bepaalde zaken mogen terugbetaald worden? Durft u eigenlijk wel naar een dokter gaan? Durft u zich laten opereren? Daar komt overal de mutualiteit tussen, dus dat moet wel onbetrouwbaar zijn!
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Eenzelfde reactie krijg je bij Reiki. Dit is een vorm van handoplegging waarbij je de energie voelt stromen.
Ik heb hier nog de sceptici uitgedaagd om eens een behandeling te gaan volgen. 40 of 50 euro voor een mogelijke revolutie in je wereldbeeld. Vanuit hun standpunt de gok waard zou ik zo zeggen. Geeneen die het doet natuurlijk. Dogmatische sceptci zijn bezig met het behouden van de status quo, voor zichzelf en voor de maatschappij, niet met het ontdekken van nieuwe zaken. Reiki werkt, je kan de energie voelen stromen, en je merkt ook de effecten na de behandeling. Soms is het effect subtiel, zoals het gevoel van balans, ontspanning, harmonie na de sessie, maar soms kan het ook heel intens zijn. Bijvoorbeeld oude wonden die openkomen gepaard gaande met een emotionele ontlading. Deze emotionele ontlading niet niet minder dan de geblokkeerde emotionele energie die uit het aura ontsnapt via de emotionele expressie. Met als gunstig resultaat dat de energie op die plaatsen waar de energie geblokkeerd was, weer vrijer kan stromen, wat een helend effect heeft.
Laatst gewijzigd door exodus : 15 juli 2013 om 11:22. |
![]() |
![]() |