![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of om ineens een paar bij te kopen/bruidschatten als reserve? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in Antwerpen is 46% van de kinderen allochtoon! Maar het VB d�*t zijn populisten die racistische praat verkondigen hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2013 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Geld en afkomst.
De cartesiaanse coördinaten van de Circe Milky Way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() Ola ola, men deinst er niet voor terug om gewichtige taal te gebruiken. Ik, een goedkoop modelleke? Terwijl de Vlaamse vrouwen zich voor 0€ laten neuken en bezwangeren. Dan kom ik er toch duurder vanaf, denk ik zo.
En ik heb een A1 Accountancy-Fiscaliteit met werk- en werkervaring. Als hij van me scheidt, zal het zeker een goedkoper modelleke zijn: een Vlaamse marginale (een dokteres zal het niet zijn) of ene uit heimatland. Dus, euh, jullie mogen hier wel een beetje dimmen over mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho ja, nu was ik toch vergeten dat moslims écht helemaal niet, nooit op geen enkel moment, op énigerlei wijze rekening houden met de afkomst van de kandidaat koper. Nu heb je me plat op de buik gekregen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal gewoon nadat hij hier iets verdiend heeft, ginds de welopgevoede 18-jarige onderdanige maagd gaan halen natuurlijk. Opleiding is toch niet nodig om kinderen te baren? Maar kom, ik hoop echt dat je met die vreemdeling die je niet kent, die zelf geen opleiding heeft gehad en waarmee je dus over niks zal kunnen praten, toch wel héél gelukkig zal zijn. Misschien kan hij ook nog huisman worden en voor de kientjes zorgen, zodat ze zeker geen Nederlands zullen kennen voordat ze naar school gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2013 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de enige vrouwen die ik me kan voorstellen die "voor €0" geneukt en bezwangerd zijn, verkrachte vrouwen wezen. Zelfs een tent en/of breezersletje heeft enige normen. Citaat:
Had U niet meer resultaat kunnen halen door een dhimmie te bekeren en die dan na het huwelijk verder uit te persen? Citaat:
Dit zijn geen strafschoppen voor open doel meer, eerder een vrachtwagen die een lading voetballen lost in een doel op een leeg veld.
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet haar fout dat ze verstrikt zit in een kluwen van twee culturen die au fond even achterlijk zijn. Laatst gewijzigd door Knipp : 14 augustus 2013 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laynee is ons gewoon voor het lapje aan het houden zodat we netjes alle clichés op een rijtje kunnen zetten (niet dat die clichés geen waarheid zijn, een cliché bevat uiteraard meer dan 80% waarheid, ze gebruiken het dan ook om die 20% anderen uit de wind te zetten om "het cliché te ontkrachten".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een vrouw die de man haar aangeboden door haar ouders zonder boe of ba in de armen sluit. Da's precies een hoofdstuk uit een kasteelroman.
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() Maar allez.
Ze speelt de perfecte mix van burgerlijke romantiek en assertieve bitch die gays komt spanken en banaan in ons gat komt duwen. Als crossprodukt van twee miserabele culturen vind ik dat fabelachtig. Als het Fake is, kan het dienen als rolmodel. Is het Echt, des te beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=190204 Hmmm, ziet er eigenlijk niet zo best uit... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() DDD wil me maar geen banaan geven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal u banaan geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene bewijst dat je verstand hebt, het andere dat je het niet (of onvoldoende) gebruikt.
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() Die Lacaniaan levert dus goed werk ?
Nog zeven sessies en ik kan hem uithuwelijken. M'n trotse zoon. Laatst gewijzigd door Knipp : 14 augustus 2013 om 19:44. |
![]() |
![]() |