![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De minister van buitenlandse zaken is half Georgisch/ half Armeens. Stalin was een Georgiër, Breznev en Krutchev Oekraïeners, Lenin zelf was voor een kwart Kalmuk(Mongool). "Gekleurde mensen" zie je amper in Rusland, wat betreft homoseksualiteit is Rusland stukken minder tolerant dan BelgiË, dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo ken ik ook een meid die beweert dat ze moslima is. Alleen ze is je nog maar aan het teasen dan een wanhopig hoertje die al heel lang geen klant meer heeft gehad. Onder het mom "ik ben modern", muahahha. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*, dat is de realiteit. Liefde kent geen grenzen van huidskleur, religie, enzovoort. Belangrijk is het respect voor elkaar. En sterk genoeg zijn om bestand te zijn tegen kritieken van de goegemeente en de slechtheid van de gefrustreerden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens in dat wereldje zijn de vrouwen onderworpen, ofwel aan de ouders, ofwel aan de man. Trouwens de kans dat je niet-begeleide moslima's tegenkomt in het uitgangsleven is zo goed als nihil.
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() http://www.vandaag.be/binnenland/138...martelaar.html
Nu krijgen we het wel........Papa volksheld,en het zoontje martelaar !! Ik lig hier in een tiendubbelle kreuk ! Hoogtijd om ze alle twee terug te sturen naar "HUN" syrie, daar horen ze thuis ! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 oktober 2013 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2013 om 12:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde kent inderdaad geen grenzen van huidskleur, religie, alleen het vergt wel een groot aanpassingsvermogen. Die soms ongewenst is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klikt gewoonweg niet.
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() normaal zou ik schrijven : "ge zult het maar meemaken als vader, zo nen idiote zoon."
maar in dit geval denk ik dat ze mekaar waard zijn eigenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dit is geen voorbeeld van hoe een moslima zich dient te gedragen. Verder moet je je dus laten bekeren als je ooit voor de Marokkaanse wet wil huwen, dat staat zo in hun Muttawa (ook gebaseerd op die regeltjes van Mohammed). Huwen in alle stilte voor de imam is in Belgie en Nederland verboden als er nog geen burgerlijk huwelijk heeft plaatsgevonden. Dus wat wil je hiermee nu aantonen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat moeten de betrokkenen zelf uitmaken. Racistische gefrustreerden hebben niet het recht zich met het privé-leven van anderen te bemoeien.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Het zijn in dit geval enkel de schoonouders van tomm die dat doen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 oktober 2013 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwart Tommm met tomm.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier heb ik het over de racistische commentaren op gemengde huwelijken waarover tomm kloeg. En die racistische commentaren komen van racistische forummers. Als Vlaming distantieer ik mij heel sterk van dit racisme om tomm te tonen dat dit racisme niet respresentatief is voor Vlaanderen. Ik wil niet dat hij een slecht beeld van Vlaanderen krijgt op basis van een aantal marginale forummers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 oktober 2013 om 14:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is ginder veel meer racisme dan hier, stop dus met hier met tesuggereren dat het in Vlaamderen stikt van de circelzagen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 oktober 2013 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |